Wersja archiwalna 2012-10-04 15:38:14
Magnuszew dn. 04-10-2012r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Cyfrowa szkoła””.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
ODPOWIEDŹ
Zamawiający zmienia opis parametrów i wymagań w załączniku Nr 1 „Opis zamówienia cyfrowa szkoła w chmielenie” zastępując istniejący zapis poniżej na zapis o parametrach podanych w pytaniu powyżej.
|
Parametr / Warunek wymagany |
Spełnia TAK/NIE |
|
Funkcje oraz protokoły: Min 4 porty 10/100/1000 RJ45 Pamięć Flash min. 64MB Pamięć RAM min. 512MB 1 x USB |
|
|
Obsługa WMM Quality of Service wraz z 802.11e Możliwość konfiguracji min. 8 profili bezpieczeństwa Serwer DHCP Powinien umożliwiać zarządzanie za pomocą Web oraz SN MP v1/v2c, telnet, Secure Shell (SSH) Minimalna liczba obsługiwanych AP: 16 Możliwość wykrywania punktów dostępowych w warstwie 2 oraz 3 modelu OSI Możliwość detekcji obcych punktów dostępowych Kontroler powinien mieć możliwość konfiguracji min. 8 VLAN |
|
|
Wymaga się, aby urządzenie jak i zainstalowane wewnątrz urządzenia wentylatory i zasilacze objęte były 10 letnią gwarancją producenta. |
|
|
Kontrakt serwisowy: Wymiana uszkodzonego urządzenia w ciągu 2 dni roboczych przez minimum 3 lata |
|
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Cyfrowa szkoła””.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie dotyczące rozdziału IV pkt 2 SIWZ
- Co Zamawiający rozumie przez środki stosowane przez Wykonawcę dostaw i usług”?
- Proszę wskazać co Zamawiający rozumie przez „zaplecze naukowo-badawcze wykonawcy”, i jakie zaplecze naukowo badawcze wyczerpuje oczekiwania Zamawiającego?
- Czy Zamawiający uzna za ważną ofertę Wykonawcy, który jest wyłącznie pośrednikiem, a nie producentem sprzętu?
Odpowiedź:
1 i 2. Należy rozumieć dosłownie. Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego jakość, przydatność sprzętu i spełnienia warunków określonych SIWZ i załącznikiem Nr 1 Opis zamówienia.
3. Zamawiający uzna za ważną ofertę która spełnia określone SIWZ wymogi.
Ogłoszenie
Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem
technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła
Numer
ogłoszenia: 375974 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych do realizacji programu nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych : 1. Przenośny komputer dla ucznia - 15szt 2. Przenośny komputer dla nauczyciela- 5 szt. 3. Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów uczniów- 1szt. 4. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne- 1szt. 5. Tablica interaktywna z systemem mocowania- 2szt. 6. Projektor krótkoogniskowy- 2szt. 7. Głośniki- 5szt. 8. Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową- 1szt. 9. Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej- 3szt. 10. Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS- 1szt. 11. Projektor multimedialny- 2szt. 12. Ekran projekcyjny- 2szt. 13. Wizualizer- 1szt. 14. System do zbierania i analizowania odpowiedzi- 2szt. 15. Drukarka- 1szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 32.34.00.00-8, 32.41.31.00-2, 38.65.21.00-1, 30.23.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
-
inne dokumenty
-oświadczenie wykonawcy iż oferowany sprzęt jest wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012r, fabrycznie nowy wolny od obciążeń prawami osób trzecich i posiada instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz cenowy cen jednostkowych będący załącznikiem nr 1A
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24, sekretariat pok.nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ- 18_cyfrowa_szkola.pdf
Opis zamówienia - załącznik nr1- opis_zamowienia_cyfryzacja_szkola_chmielew.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-04
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-04 15:38:14
- Liczba odsłon: 458
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: