Wersja archiwalna 2012-06-06 14:20:08
Magnuszew dn. 06-06-2012r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 3
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytania
1.Czy fix ma być szklony w ramie czy w skrzydle?
2. W załączniku przesłałam wzór umowy.
Czerwoną Trzcionką napisane są zapisy które chciałabym aby były umieszczone na umowie.
Czy jest możliwość zmiany w zapisie? l.pdf
3. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie profili z recyklingu
4. Z uwagi na występowanie na rynku krajowym profili 6-komorowych w klasie B prosimy o dopuszczenie zastosowania profili 5-komorowych w klasie.
5. W ST Zamawiający opisał 8 szt.okien antywłamaniowych. Prosimy o wskazanie w których pknach należy zastosować szybę P4 oraz okucia antywłamaniowe.
Odpowiedź
- Fix ma być szklony w ramie.
- Nie zmienia się zapisów umowy.
- Nie dopuszcza się.
- Nie dopuszcza się.
- Okna antywłamaniowe nie występują. W specyfikacji technicznej pkt.9.1 błędnie określono że 8 szt okien musi posiadać okucia antywłamaniowe i szyby P4. Ofertę należy przygotować zgodnie z „wykazem stolarki” załączonym w specyfikacji
Magnuszew dn. 04-06-2012r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 2
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytania
- Prosimy o podanie czy Zamawiający dopuszcza do realizacji zadania profile pięciokomorowe o głębokości zabudowy 70mm. Większość systemów okiennych w Polsce posiada budowę pięciokomorową i głębokość zabudowy 70mm. Zabiegiem marketingowym stosowanym przez niektórych systemodawców jest dołożenie jednego „listka” w przekroju profila bez zwiększenia jego głębokości zabudowy. Takie profile sześciokomorowe mają identyczne parametry cieplno-wytrzymałościowe jak okna w systemach pięciokomorowych. By nie ograniczać dostępu do postępowania przetargowego potencjalnym wykonawcom prosimy o dopuszczenie również systemów pięciokomorowych lub (jeżeli Zamawiający chce polepszyć parametry cieplne okien) dodanie wymogu sześciokomorowego o głębokości zabudowy minimum 85mm – tzw.”okna pasywne” (jest to jednak rozwiązanie o około 30% droższe od okien 5 i 6 komorowych o głębokości zabudowy 70mm).
- Prosimy o podanie w których ośmiu oknach należy zastosować szyby i okucia antywłamaniowe (brak jest opisu tego wymogu przy rysunkach okien i przedmiarze robót – występuje jedynie w pkt.9.1 „opis wymaganych właściwości wyrobu ”SST.
- Prosimy o podanie w jakiej klasie antywławaniowości (WK1 czy WK2) należy wykonać wskazane okna.
- Prosimy o podanie czy w oknach antywłamaniowej szyba P4 ma być tylko z jednej strony (druga zwykła), czy też z dwóch stron.
- Zamawiający w pkt.20 SIWZ e przetargu nieograniczonym pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie” wymaga wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w formie pieniężnej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa art.148 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r „Prawo Zamówień Publicznych”, stanowi: 1. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w
kilku nastepujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Czy jest możliwość wniesienia Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej?
Odpowiedzi:
odp1.
Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze specyfikacją techniczną. Nie dopuszczamy zmian profili określonych w specyfikacji.
Odp.2. Odp.3. Dop.4
Odpowiedzi udzielono w wyjaśnieniu Nr 1 o treści: Okna antywłamaniowe nie występują. W specyfikacji technicznej pkt.9.1 błędnie określono że 8 szt okien musi posiadać okucia antywłamaniowe i szyby P4. Ofertę należy przygotować zgodnie z „wykazem stolarki” załączonym w specyfikacji.
Odp.5.
W pkt.20 SIWZ nie określono, iż zabezpieczenie ma być tylko w formie pieniężnej. Zabezpieczenie można wnieść zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp art.148.
Magnuszew dn. 29-05-2012r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
Pytanie
W specyfikacji technicznej zaznaczono, że 8 okien musi posiadać okucia antywłamaniowe – okna te muszą być wyposażone również w szyby P4. Proszę o podanie wymiarów i wyglądu tych okien.
Odpowiedź
Okna antywłamaniowe nie występują. W specyfikacji technicznej pkt.9.1 błędnie określono że 8 szt okien musi posiadać okucia antywłamaniowe i szyby P4. Ofertę należy przygotować zgodnie z „wykazem stolarki” załączonym w specyfikacji.
Ogłoszenie
Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 171338 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZSIPO w Magnuszewie polegający na m.in.demontażu drewnianej stolarki i montażu okien z PCV-łącznie 92 szt., zgodnie ze STWiOR i przedmiarem robót. Termin wykonania zamówienia od 05 lipca do 10 sierpnia 2012r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - 14_okna.pdf
STWiOR - specyfikacja__wymiana_okien.pdf
Przedmiar robót - kosztorys_slepy_i_przedmiar_robot.pdf
rzut okien
wykaz_stolarki_1.pdf
wykaz_stolarki_2.pdf
wykaz_stolarki_3.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2012-06-06
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-06 14:20:08
- Liczba odsłon: 462
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: