Wersja archiwalna 2012-06-27 13:05:13

Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 223270 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153912 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka - długości 700mb, sz.4,2mb Część II. Modernizacja drogi w Mniszewie - długości 920mb, sz.4mb Część III. Modernizacja drogi w Rozniszewie - długości 700mb, sz.3,5mb Część IV. Modernizacja drogi w Rękowicach - długości 250mb, sz.4,2mb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Modernizacja drogi w Mniszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska, 05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75624,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80343,60

  • Oferta z najniższą ceną: 80343,60 / Oferta z najwyższą ceną: 90075,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Modernizacja drogi w Rozniszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska, 05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50610,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53597,25

  • Oferta z najniższą ceną: 53597,25 / Oferta z najwyższą ceną: 64273,29

  • Waluta: PLN.


Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 211120 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153912 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew: Część I. Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka - długości 700mb, sz.4,2mb Część II. Modernizacja drogi w Mniszewie - długości 920mb, sz.4mb Część III. Modernizacja drogi w Rozniszewie - długości 700mb, sz.3,5mb Część IV. Modernizacja drogi w Rękowicach - długości 250mb, sz.4,2mb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J, 26-618 Radom,ul. Rodziny Ziętalów 5A, 26-618 Radom,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60312,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63231,84

  • Oferta z najniższą ceną: 63231,84 / Oferta z najwyższą ceną: 73998,44

  • Waluta: PLN.



Magnuszew 04-06-2012

ZP.272.12.2012

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy zamówienia : Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew:

Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:

 Część I. Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka – długości 700mb, sz.4,2mb

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J. 26-618 Radom,ul. Rodziny Ziętalów 5A – cena brutto 63 231,84zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty dla cz.I:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

73 998,44

85

2

Przedsiębiorstwo Usługowo Remontowe EWBUD Ewelina Kościuk-Fol

Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki

71 876,28

88

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

65.573,76

96

4

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J.

26-618 Radom,ul. Rodziny Ziętalów 5A

63 231,84

100

5

DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12

64.144,50

99

 5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu              15 czerwca 2012r

 

Część II. Modernizacja drogi w Mniszewie – długości 920mb, sz.4mb

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę – DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska, 05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12 cena brutto  - 80 343,60zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty dla cz.II:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

89 658,97

90

2

Przedsiębiorstwo Usługowo RemontoweEWBUD Ewelina Kościuk-Fol

Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki

90 075,36

89

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

82 267,32

98

4

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J.

26-618 Radom,ul. Rodziny Ziętalów 5A

81 475,20

99

5

DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12

80 343,60

100

 5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu              15 czerwca 2012r

 

Część III. Modernizacja drogi w Rozniszewie – długości 700mb, sz.3,5mb

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska, 05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12 cena brutto  - 53 597,25zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty dla cz.III:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

64 273,29

83

2

Przedsiębiorstwo Usługowo Remontowe EWBUD Ewelina Kościuk-Fol

Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki

60 183,90

89

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

55 147,05

97

4

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J.

26-618 Radom,ul. Rodziny Ziętalów 5A

53 769,45

99

5

DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12

53 597,25

100

 5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu              15 czerwca 2012r

 

Część IV. Modernizacja drogi w Rękowicach – długości 250mb, sz.4,2mb

                1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę PHU TRANSMAR Marek Sasin, 26-600 Radom, Placowa 38 m 1 ,cena brutto  – 26 568,00

- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty dla cz.IV:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

STRABAG Sp. z oo Pruszków, Parzniewska 10,

05-800 Pruszków, ul.Parzniewska 10

40 628,19

65

2

Przedsiębiorstwo Usługowo Remontowe EWBUD Ewelina Kościuk-Fol

Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki

29 028,00

92

3

PHU TRANSMAR Marek Sasin

26-600 Radom, Placowa 38 m 1

26 568,00

100

4

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego PERFEKT S.J.

26-618 Radom,ul. Rodziny Ziętalów 5A

28 071,68

95

5

DROGMAR Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska

05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12

28074,75

94

 5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu              15 czertwca 2012r

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

Magnuszew dn. 17-05-2012r.

 

 

 

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ Nr 1

 

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

 

pytanie

1. Prosimy o określenie – co oznacza w poz.I Roboty pomiarowe – wyznaczenie granic drogi?

2. Czy wykonawca otrzyma od Inwestora dokumentację projektową (pkt 5.1.SSTWiOR) ze współrzędnymi głównych punktów trasy, oraz czy będzie wymagana geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (pkt.9.1.SSTWiOR).

 

Odpowiedź

  1. Po stronie wykonawcy jest wyznaczenie przez uprawnionego geodetę osi drogi na podstawie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno -Kartografocznej w Kozienicach ze współrzędnymi głównych punktów trasy.
  2. Nie posiadamy dokumentacji projektowej i nie będziemy żądać inwentaryzacji powykonawczej.

 

Ogłoszenie

Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 153912 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dróg tłuczniem kamiennym na terenie gminy Magnuszew polegające m.in. na utwardzeniu nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym (grubość warstwy tłucznia 12 -15cm wg.przedmiarów) rozkładarką mechaniczną i zagęszczaniem walcem drogowym Część I. Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka - długości 700mb, sz.4,2mb Część II. Modernizacja drogi w Mniszewie - długości 920mb, sz.4mb Część III. Modernizacja drogi w Rozniszewie - długości 700mb, sz.3,5mb Część IV. Modernizacja drogi w Rękowicach - długości 250mb, sz.4,2mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udowodnić ,iż zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 60 000,00 zł. brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi Wilczkowice Dolne - Wojtasówka - długości 700mb, sz.4,2mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi w Mniszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi w Mniszewie - długości 920mb, sz.4mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi w Rozniszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi w Rozniszewie - długości 700mb, sz.3,5mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi w Rękowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi w Rękowicach - długości 250mb, sz.4,2mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 


 

 

do pobrania:

SIWZ - 12_modernizacja_4_cz.pdf

SSTWiOR- sstwior_tluczen.pdf

Przedmiary:

przedmiar_wilczkowice_dolne.pdf

przedmiar_1mniszew.pdf

przedmiar_1rozniszew.pdf

przedmiar_rekowice.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481565]

przewiń do góry