Wersja archiwalna 2012-03-28 08:48:28
Magnuszew 28-03-2012
ZP-272.8.2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę
Z.P.U.H INSTAL Szubińska Elżbieta, Garwolin, ul.Długa 19 za cenę brutto – 169.281,78 zł- wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza żadnego wykonawcy.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
WODPOL Sp.z o.o |
Warszawa,ul.Guderskiego 3 m 60 |
206.603,00 |
82 |
2 |
Z.P.U.H INSTAL Szubińska Elżbieta |
Garwolin, ul.Długa 19 |
169.281,78 |
100 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 4 kwietnia 2012r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Magnuszew 2012-03-19
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SWIZ
Wyjaśnienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie”. W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r. Nr 223, poz 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:
Pytanie nr 1: „Prozę o wskazanie szczegółowego zakresu planowanej modernizacji urządzeń wyszczególnionych w SWIZ w pkt. 3. Opis przedmiotu zamówienia, podpunkt 2:
„Modernizacja następujących urządzeń: komorę napowietrzania, komorę niedotlenioną, osadnik wstępny, komorę stabilizacji osadu, osadnik wstępny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, sito wraz ze sterowaniem, separator piasku.”
Odpowiedź: Z uwagi na ciągła pracę oczyszczalni niemożliwe jest określenie dokładnego zakresu prac, wymiany i ewentualnej naprawy takich jak dyski zawory, zalewarowanie. Sito będzie dopiero montowane wraz ze sterowaniem. Natomiast separator pisku cały do przebudowy.
Pytanie nr 2: Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie sita spiralnego, jako sita do separacji zanieczyszczeń mechanicznych
Odpowiedź. NIE.
Pytanie nr 3: Czy zamawiający zamierza udostępnić na stronie internetowej rysunki projektowe obecnego stanu oczyszczalni wraz z profilami i rysunkami pomieszczenia maszynowni i magazynu?
Odpowiedz: Tak .Stanowi załącznik.przekroj_a.jpg
Pytanie nr 4: Zamawiający wymaga okazania się minimum trzema robotami budowlanymi o podobnym zakresie (remont, modernizacja, budowa oczyszczalni ścieków) o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł brutto każda – czy Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek udziału, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji budowy, przebudowy, rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody lub przepompowni ścieków i wody w ramach których wykonywane były roboty konstrukcyjno - budowlane (budynki, zbiorniki żelbetonowe, odstojniki popłuczyn, drogi, ogrodzenia, itp.) roboty technologiczne (montaż układów technologicznych uzdatniania) roboty sanitarne (wodno-kanalizacyjne, wentylacyjne, grzewcze), roboty elektryczne i automatyka o wartości znacznie przekraczającej 150 000,00 PLN brutto?
Odpowiedź; Wykonawca winien wykazać się pracami w konkretnym zakresie tak jak w postawionym warunku w ogłoszeniu tj. „minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie (remont, modernizacja, budowa oczyszczalni ścieków)” co jest związane m.in z montażem takich urządzeń jak separatory tłuszczu, prasa do skratek, montaż i sterowanie sita, separatory piasku oraz gospodarka osadowa.
Pytanie nr 5: W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia iż: 3. dokonaliśmy wizji lokalnej....
Wnosimy o wykreślenie powyższego zapisu.
Żądane przepisy ustawy – Prawo Zamówień Publicznych nie zobowiązują wykonawców do udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. Udział w wizji lokalnej może mieć tylko charakter fakultatywny, zaś nieobecność wykonawców nie może skutkować dla nich negatywnymi konsekwencjami, np. w postaci wykluczenia z postępowania czy odrzucenia oferty.
Jeżeli Wykonawca uważa, że zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego skalkulowania ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, to może na własną odpowiedzialność zrezygnować z dokonania wizji lokalnej.
Odpowiedź: w załączeniu nowy wzór oferty po usunięciu pkt.3:
Załącznik nr 1 do siwz
Wykonawca:
..........................................................
(pieczęć firmowa wykonawcy)
Nr REGON .................................................. Nr NIP ..........................................................
Tel./fax ..............................................
OFERTA
Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie robót budowlanych pn.” Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie „ oferuję wykonanie zamówienia za łączną kwotę:
brutto słownie: …………………………………………………………………………… złotych brutto
Oświadczamy, że:
1. zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.
2. zawarty w SIWZ wzór umowy, wraz z Warunkami ogólnymi dla umów
o roboty budowlane, zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku przyznania nam zamówienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
3. spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z dnia 9.02.2004 r., z późn. zm.),
4. Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy w terminie – 29 czerwca 2012r.
5. Oświadczamy, że na wykonane roboty udzielimy 36 miesięcy gwarancji, liczonych od daty końcowego odbioru robót.
6. prace objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami.*
7. następujące roboty zamierzamy zlecić podwykonawcom:*
1/.....................................................................................................................
2/.....................................................................................................................
* niepotrzebne skreślić;
8. Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od terminu składania ofert.
Oferta została złożona na .................. kolejno ponumerowanych kartkach. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:
1. .......................................................................................................................
2. .......................................................................................................................
3. .......................................................................................................................
4. .......................................................................................................................
................................... .......................................... /miejscowość i data/ /podpis osoby działającej w imieniu Wykonawcy/
UWAGA:
1. Ofertę, wraz z załącznikami należy złożyć wg załączonych wzorów.
2. Jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
PODPIS(Y):
l.p. |
Nazwa(y) Wykonawcy(ów) |
Nazwisko i imię osoby (osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) |
Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) |
Pieczęć(cie) Wykonawcy(ów) |
Miejscowość i data |
1) |
|
|
|
|
|
2) |
|
|
|
|
|
Ogłoszenie
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie
Numer ogłoszenia: 68208 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mniszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa skuteczności oczyszczania ścieków przez przebudowę części mechanicznego oczyszczania na terenie oczyszczalni ścieków w Mniszewie. Przedsięwzięcie ma na celu poprawę skuteczności procesowej i pewności eksploatacyjnej istniejącej oczyszczalni, zwłaszcza w aspekcie dopływu do obiektu ścieków przemysłowych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie modernizacji istniejącego obiektu w następującym zakresie: -modernizacja następujących urządzeń: komorę napowietrzania, komorę niedotlenioną, osadnik wstępny, komorę stabilizacji osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, osadnik wtórny, komorę beztlenową, zagęszczacz osadu, sito wraz ze sterowaniem, separator piasku.-przebudowa końcowego odcinka kanału doprowadzającego ścieki do oczyszczalni w celu zainstalowania separatora zanieczyszczeń flotujących, wymaga się montażu separatora z zachowaniem możliwości awaryjnego wyłączenia (obejścia), -przebudowa pomieszczenia maszynowni w budynku technicznym -w pomieszczeniu magazynu I zabudowa prasy do skratek z podajnikiem w taki sposób aby pionowy transport skratek z pomieszczenia sita odbywał się grawitacyjnie, -podłączenie odcieku z prasy skratek do istniejącej instalacji kanalizacji wewnętrznej pomieszczenia magazyn I..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.25.22.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie (remont, modernizacja, budowa oczyszczalni ścieków) o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł. brutto każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
SIWZ - 8_oczyszczalnia_mniszew.pdf
Przedmiar - przedmiar_oczyszczalnia_mniszew.pdf
Specyfikacja techniczna - ogolne_wymagania_dotyczace_robot_mniszew_oczyszczalnia.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-28
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-28 08:48:28
- Liczba odsłon: 293
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: