Wersja archiwalna 2012-03-19 10:59:19
Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie.
Numer ogłoszenia: 84176 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29590 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie. Zamówienia polegać będzie min.na wymianie alejek i placów wykonanych z betonowych płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej. Eksponaty i tablice informacyjne zostaną odnowione. Wykonana zostanie również nowa instalacja elektryczna (oświetlenie alejek, podświetlenie eksponatów). Wybudowane zostanie ujęcie wody z przyłączami z wodociągu wiejskiego. Skansen zostanie ogrodzony nowym ogrodzeniem z siatki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.45.31.00-8, 45.23.31.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322,323 odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Remontowe EWBUD Ewelina Kościuk-Fol,, Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 533460,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 332601,23
-
Oferta z najniższą ceną: 332601,23 / Oferta z najwyższą ceną: 946786,46
-
Waluta: PLN.
Magnuszew 05-03-2012
ZP-272.5.2012
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia : Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę
Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” Ewelina Kościuk-Fol, Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki za cenę brutto – 332.601,23zł wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza żadnego wykonawcy.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
P H-U „KASMAR” |
Ul. Jastrzębia 5/46 |
397.939,67 |
83,6 |
2 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski |
Ul. Walewicka 15 |
438.500,00 |
75,8 |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Bruk-Bud Grzegorz Rychlicki |
Ul. Jana Matejki 6 |
360.000,00 |
92,4 |
4 |
STARBAG Sp. z o.o. |
Ul. Parzniewska 10 |
376.471,52 |
88,3 |
5 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” Ewelina Kościuk-Fol |
Działki Suskowolskie 9B |
332.601,23 |
100 |
6 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZBIG-BET Halina Paszowska, Dorota Paszowska Spółka Cywilna |
Makowiec |
348.920,42 |
95,3 |
7 |
„DRO-MAR” Marcin Dróżdż |
Odechów 48 |
397.848,73 |
83,6 |
8 |
BREJ FIRMA BUDOWLANA |
Runów, ul. Solidarności 49 |
946.786,46 |
35,1 |
9 |
Lider: ROSA-BUD Spółka Akcyjna Uczestnik Konsorcjum: „RO.SA-BUD” Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo – Usługowe Roman Saczywko |
Ul. Gazowa 5/7 Ul. Ptasia 14 |
415.281,16 |
80,1 |
10 |
Zakład Projektowo – Usługowy „ZNAK” Stanisław Wawrzak S.J. |
Ul. Żeromskiego 5/1 26-700 Zwoleń |
267.425,74 |
Oferta wycofana |
11 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „MELTOR” |
Ul. Liściasta 11 |
366.727,55 |
90,7 |
12 |
Limak Katarzyna Perkowska FIRMA BUDOWLANO- HANDLOWA |
Ul. Narwik 8 lokal 30 |
634.212,40 |
52,4 |
13 |
SAS-BUD Sp. z o.o. |
Ul. Górczewska 179A |
448.250,83 |
74,2 |
14 |
AG-Complex Sp. z o.o. |
Ul. Marywilska 44 |
485.455,92 |
68,5 |
15 |
„AMS Invest” S.C. |
Ul. Ludowa 3 |
514.343,00 |
64,7 |
16 |
„MAR-KAR” Zakład Usługowo-Handlowy Marian Wolski |
Ul. Sandomierska 22/8 |
375.612,92 |
88,6 |
17 |
NOBILE APARTAMENTY Sp. z o.o. |
Ul. Rumiana 55/57 lok. 1 |
602.700,00 |
55,2 |
18 |
Spółdzielnia Rzemieślnicza „BUDOWLANA” |
Ul. Kilińskiego 15/17 |
342.692,45 |
97,1 |
19 |
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PROBUD” s.c. |
Władysławów 11A |
490.000,00 |
67,9 |
Ranking ofert- pkt:
- Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” , Ewelina Kościuk-Fol , Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki – 100
- Spółdzielnia Rzemieślnicza, „BUDOWLANA”, ul. Kilińskiego 15/17, 26-600 Radom – 97,1
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZBIG-BET, Halina Paszowska, Dorota Paszowska ,Spółka Cywilna, Makowiec, Ul. Radomska 13, 26-640 Skaryszew- 95,3
- Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Bruk-Bud , Grzegorz Rychlicki, Ul. Jana Matejki 6, 26-640 Skaryszew- 92,4
- Przedsiębiorstwo Budowlane MENTOR, Ul. Liściasta 11, 05-410 Józefów – 90,7
- “MAR-KAR” Zakład Usługowo-Handlowy Marian Wolski, ul.Sandomierska 22/8,26-600 Radom- 88,6
- STRABAG Sp. z o.o. Ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków- 88,3
- „DRO-MAR” , Marcin Dróżdż, Odechów 48, 26-640 Skaryszew- 83,59
- P H-U „KASMAR” , Ul. Jastrzębia 5/46, 26-600 Radom – 83,58
- ROSA-BUD Spółka Akcyjna, Ul. Gazowa 5/7, 26-600 Radom – 80,1
- Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski Ul. Walewicka 15, 05-530 Góra Kalwaria – 75,8
- SAS-BUD SP. z o.o. Ul. Górczewska 179A, 01-459 Warszawa – 74,2
- AG-Complex Sp. z o.o. Ul. Marywilska 44, 03-042 Warszawa – 68,5
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PROBUD” S.C., Władysławów 11A 96-500 Sochaczew – 67,9
- “AMS Invest” S.C. ul. Ludowa 3, 05-500 Piaseczno – 64,7
- NOBILE APARTAMENTY Sp. z o.o., Ul. Rumiana 55/57 lok.1, 02-954 Warszawa – 55,2
- Limak Katarzyna Perkowska IRMA BUDOWLANO-HANDLOWA Ul. Narwik 8 lokal 30, 01-471 Warszawa – 52,4
- BREJ Firma Budowlana, Runów ul. Solidarności 49, 05-504 Henryków Złotokłos – 35,1
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 16 marca 2012r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Magnuszew dn.16-02-2012r.
ZP.272.5.2012
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:
W związku z rozbieżnością pomiędzy ogłoszeniem a SIWZ dotyczącą warunków udziału w postępowaniu, informuję iż zmienia się w SIWZ pkt.8.2.4. który otrzymuje brzmienie (zgodnie z zapisem w ogłoszeniu i z wymaganymi dokumentami):
dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Ogłoszenie
Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie.
Numer ogłoszenia: 29590 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie. Zamówienia polegać będzie min.na wymianie alejek i placów wykonanych z betonowych płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej. Eksponaty i tablice informacyjne zostaną odnowione. Wykonana zostanie również nowa instalacja elektryczna (oświetlenie alejek, podświetlenie eksponatów). Wybudowane zostanie ujęcie wody z przyłączami z wodociągu wiejskiego. Skansen zostanie ogrodzony nowym ogrodzeniem z siatki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.34.00.00-2, 45.45.31.00-8, 45.23.32.53-7, 45.23.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł. brutto każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
do pobrania
siwz - 5_skansen_mniszew.pdf
przedmiar robót - przedmiar_rewitalizacja_skansen.pdf
specyfikacja techniczna - projekt_skansen.pdf
sstwior - sstwiorb_skansen_mniszew.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-19
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-19 10:59:19
- Liczba odsłon: 303
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: