Wersja archiwalna 2012-03-19 10:59:19

Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie.
Numer ogłoszenia: 84176 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29590 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie. Zamówienia polegać będzie min.na wymianie alejek i placów wykonanych z betonowych płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej. Eksponaty i tablice informacyjne zostaną odnowione. Wykonana zostanie również nowa instalacja elektryczna (oświetlenie alejek, podświetlenie eksponatów). Wybudowane zostanie ujęcie wody z przyłączami z wodociągu wiejskiego. Skansen zostanie ogrodzony nowym ogrodzeniem z siatki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.45.31.00-8, 45.23.31.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322,323 odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Remontowe EWBUD Ewelina Kościuk-Fol,, Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 533460,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 332601,23

  • Oferta z najniższą ceną: 332601,23 / Oferta z najwyższą ceną: 946786,46

  • Waluta: PLN.

Magnuszew 05-03-2012

ZP-272.5.2012

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy zamówienia : Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę

Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” Ewelina Kościuk-Fol, Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki za cenę brutto  – 332.601,23zł  wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

P H-U „KASMAR”

 Ul. Jastrzębia 5/46
26-600 Radom

397.939,67

83,6

2

Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski

Ul. Walewicka 15
05-530 Góra Kalwaria

438.500,00

75,8

3

Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Bruk-Bud Grzegorz Rychlicki

Ul. Jana Matejki 6
26-640 Skaryszew

360.000,00

92,4

4

STARBAG Sp. z o.o.

Ul. Parzniewska 10
05-800 Pruszków

376.471,52

88,3

5

Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” Ewelina Kościuk-Fol

Działki Suskowolskie 9B
26-670 Pionki

332.601,23

100

6

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZBIG-BET Halina Paszowska, Dorota Paszowska Spółka Cywilna

Makowiec
ul. Radomska 13
26-640 Skaryszew

348.920,42

95,3

7

„DRO-MAR” Marcin Dróżdż

Odechów 48
26-640 Skaryszew

397.848,73

83,6

8

BREJ FIRMA BUDOWLANA

Runów, ul. Solidarności 49
05-504  Henryków Złotokłos

946.786,46

35,1

9

 Lider: ROSA-BUD Spółka Akcyjna

Uczestnik Konsorcjum: „RO.SA-BUD” Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo – Usługowe Roman Saczywko

Ul. Gazowa 5/7
26-600 Radom

Ul. Ptasia 14
26-600 Radom

415.281,16

80,1

10

Zakład Projektowo – Usługowy „ZNAK” Stanisław Wawrzak S.J.

Ul. Żeromskiego 5/1

26-700 Zwoleń

267.425,74

Oferta wycofana

11

Przedsiębiorstwo Budowlane „MELTOR” 

Ul. Liściasta 11
05-410 Józefów

366.727,55

90,7

12

Limak Katarzyna Perkowska FIRMA BUDOWLANO- HANDLOWA

Ul. Narwik 8 lokal 30
01-471 Warszawa

634.212,40

52,4

13

SAS-BUD Sp. z o.o.

Ul. Górczewska 179A
01-459 Warszawa

448.250,83

74,2

14

AG-Complex Sp. z o.o.

Ul. Marywilska 44
03-042 Warszawa

485.455,92

68,5

15

„AMS Invest” S.C.

Ul. Ludowa 3
05-500 Piaseczno

514.343,00

64,7

16

„MAR-KAR”  Zakład Usługowo-Handlowy Marian Wolski

Ul. Sandomierska 22/8
26-600 Radom

375.612,92

88,6

17

NOBILE APARTAMENTY Sp. z o.o.

Ul. Rumiana 55/57 lok. 1
02-954 Warszawa

602.700,00

55,2

18

Spółdzielnia Rzemieślnicza „BUDOWLANA”

Ul. Kilińskiego 15/17
26-600 Radom

342.692,45

97,1

19

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PROBUD” s.c.

Władysławów 11A
96-500 Sochaczew

490.000,00

67,9

Ranking ofert- pkt:

  1. Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” , Ewelina Kościuk-Fol , Działki Suskowolskie 9B,  26-670 Pionki – 100
  2. Spółdzielnia Rzemieślnicza, „BUDOWLANA”, ul. Kilińskiego 15/17, 26-600 Radom – 97,1
  3. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZBIG-BET, Halina Paszowska, Dorota Paszowska ,Spółka Cywilna, Makowiec, Ul. Radomska 13,  26-640 Skaryszew- 95,3
  4. Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Bruk-Bud , Grzegorz Rychlicki, Ul. Jana Matejki 6,  26-640 Skaryszew- 92,4
  5. Przedsiębiorstwo Budowlane MENTOR, Ul. Liściasta 11,  05-410 Józefów – 90,7
  6. “MAR-KAR” Zakład Usługowo-Handlowy Marian Wolski, ul.Sandomierska 22/8,26-600 Radom- 88,6
  7. STRABAG Sp. z o.o. Ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków- 88,3
  8. „DRO-MAR” , Marcin Dróżdż, Odechów 48,  26-640 Skaryszew- 83,59
  9. P H-U „KASMAR” , Ul. Jastrzębia 5/46, 26-600 Radom – 83,58
  10. ROSA-BUD Spółka Akcyjna, Ul. Gazowa 5/7,  26-600 Radom – 80,1
  11. Przedsiębiorstwo Budowlane  ASPO Piotr Pomorski Ul. Walewicka 15,  05-530 Góra Kalwaria – 75,8
  12. SAS-BUD SP. z o.o. Ul. Górczewska 179A, 01-459 Warszawa – 74,2
  13. AG-Complex Sp. z o.o. Ul. Marywilska 44, 03-042 Warszawa – 68,5
  14. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PROBUD” S.C., Władysławów 11A 96-500 Sochaczew – 67,9
  15. “AMS Invest” S.C. ul. Ludowa 3, 05-500 Piaseczno – 64,7
  16. NOBILE APARTAMENTY Sp. z o.o., Ul. Rumiana 55/57 lok.1, 02-954 Warszawa – 55,2
  17. Limak Katarzyna Perkowska IRMA BUDOWLANO-HANDLOWA Ul. Narwik 8 lokal 30, 01-471 Warszawa – 52,4
  18. BREJ Firma Budowlana, Runów ul. Solidarności 49, 05-504 Henryków Złotokłos – 35,1

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu              16 marca 2012r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

Magnuszew dn.16-02-2012r.

ZP.272.5.2012

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie”. Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający wyjaśnia, co następuje:

W związku z rozbieżnością pomiędzy ogłoszeniem a SIWZ dotyczącą warunków udziału w postępowaniu, informuję iż zmienia się w SIWZ  pkt.8.2.4. który otrzymuje brzmienie (zgodnie z zapisem w ogłoszeniu i z wymaganymi dokumentami):

dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

 

Ogłoszenie

Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie.
Numer ogłoszenia: 29590 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja Skansenu Wojska Polskiego w Mniszewie. Zamówienia polegać będzie min.na wymianie alejek i placów wykonanych z betonowych płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej. Eksponaty i tablice informacyjne zostaną odnowione. Wykonana zostanie również nowa instalacja elektryczna (oświetlenie alejek, podświetlenie eksponatów). Wybudowane zostanie ujęcie wody z przyłączami z wodociągu wiejskiego. Skansen zostanie ogrodzony nowym ogrodzeniem z siatki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.34.00.00-2, 45.45.31.00-8, 45.23.32.53-7, 45.23.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł. brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ oraz dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

do pobrania

siwz - 5_skansen_mniszew.pdf

przedmiar robót - przedmiar_rewitalizacja_skansen.pdf

specyfikacja techniczna - projekt_skansen.pdf

sstwior - sstwiorb_skansen_mniszew.pdf

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476015]

przewiń do góry