Wersja archiwalna 2012-02-16 11:52:34
Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew. do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach
Numer ogłoszenia: 46982 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13460 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew. do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych w naczyniach jednorazowych dla około 250 dzieci w okresie -od podpisania umowy do 31.05.2012r oraz 17.09.2012 - 31.12.2012..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Gastronomiczne Śmietanka Marian Zajazd na Winiarach, 05-660 Warka, ul.Turystyczna 3, 05-660 Warka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 150000,00
-
Oferta z najniższą ceną: 126000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00
-
Waluta: PLN.
ZP.272.3.2012
Magnuszew, 2012-01-26
Na mocy art. 185 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.) zamawiający informuje, że w postępowaniu pt: na ‘’Zakup gorących posiłków do Szkół: Rozniszew, Mniszew, Chmielew i Przydworzyce na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej” zostało wniesione odwołanie o unieważnienie czynności Zamawiającego i powtórzenie czynności wyłonienia wykonawcy.
Odpis odwołania z dnia 26-01-2012 przekazuję w załączeniu.
Na tej podstawie wzywa się Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu. Uczestnikami protestu stają się Wykonawcy, którzy w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania przystąpią do postępowania toczącego się w wyniku złożenia protestu.
Prawa i obowiązki uczestników określono Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
ZP.272.3.2012
Magnuszew, 2012-01-24
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup gorących posiłków do Szkół: Rozniszew, Mniszew, Chmielew i Przydworzyce na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: PHG Marian Śmietanka „Zajazd na Winiarach”, 05-660 Warka , ul. Turystyczna 3- cena brutto 4,00 zł/szt.
Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo .
2. Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 Pzp zamawiający odrzuca ofertę firmy MIKA Sp. Z o.o., 26-700 Pionki, ul. Dębowa 1- została złożona przez wykonawcę wykluczonego.
3.Zamawiajacy działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 wykluczył z postępowania firmę „MIKA”
Sp. z o.o. 26-700 Pionki, ul. Dębowa 1, gdyż wykonawca ten nie spełnił warunku zapisanego w VIII.1.2 SWIZ tzn. nie wykazał, iż wykonał tożsame zamówienie.
Zgodnie z wyrokiem sygn. Akt KIO/UZP/710/08 z dnia 24.07.2008 r. wykonawca miał obowiązek wykazać iż wykonał tożsame zamówienie. Z dokumentu dołączonego przez wykonawcę wynika że podobne zamówienie wykonuje a więc nie osiągnął jeszcze wymaganego doświadczenia. Odnosząc się do zarzutu wykonawcy iż wymogi doświadczenia ustalone przez zamawiającego preferują konkretnego lub grupę wykonawców dla odparcia tego zarzutu należy przytoczyć wyroki KIO sygn. Akt KIO/UZP/815/08 z dnia 21.08.2008 r. i KIO/UZP/984/08 z dnia 07.07.2008 r. z uzasadnienia których wynika, że to zamawiający konkretyzuje treść tego warunku w celu zabezpieczenia swoich interesów (KIO/UZP/749/08 z dnia 04.08.2008 r.)
4. Zgłoszono oferty:
I. „MIKA” Sp. Z oo, 26-700 Pionki, ul.Dębowa 1
1. Cena – 3,36zł – 70 pkt
2. termin przygotowania posiłków – w dniu dostawy – 10 pkt
3. miejsce pozyskania wsadu do kotła – od producenta – 5 pkt
4. termin dostawy - na określoną godzinę - 5 pkt
5. odbiór zlewek – przy następnej dostawie – 5 pkt
6. termin zapłaty– miesięczni – 3 pkt,
razem – 98 pkt
II. PHG Marian Śmietanka „Zajazd na Winiarach”, 05-660 Warka , ul. Turystyczna 3- cena brutto 4,00 zł/szt
1. Cena – 4,00zł – 59 pkt
2. termin przygotowania posiłków – w dniu dostawy – 10 pkt
3. miejsce pozyskania wsadu do kotła – od producenta – 5 pkt
4. termin dostawy - na określoną godzinę - 5 pkt
5. odbiór zlewek – przy następnej dostawie – 5 pkt
6. termin zapłaty– miesięczni – 3 pkt,
razem – 87 pkt.
5.Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu
30 stycznia 2012r.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew. do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach.
Numer ogłoszenia: 13460 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewoduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą gorących posiłków jednodaniowych do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew. do szkół w Mniszewie , Rozniszewie, Chmielewie i Przydworzycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawa gorących posiłków jednodaniowych w naczyniach jednorazowych dla około 250 dzieci do szkół w okresie od 30.01.2012-31.05.2012r oraz 17.09.2012 - 31.12.2012..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz minimum jedno zlecenie na minimum obsługę 250 osób dziennie przez okres minimum pół roku.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania orazdysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych oraz pobiera i przechowuje próbki żywności oraz stosuje odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
oświadczenie Wykonawcy że : Posiada środek transportu dopuszczony przez Inspekcję Sanitarna do przewozu tego typu artykułów spożywczych oraz pobiera i przechowuje próbki żywności oraz stosuje odpowiednie naczynia do przewozu i wydawania posiłków spełniające odpowiednie wymogi higieniczno sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - termin przygotowania posiłków - w dniu dostawy - 10
- 3 - miejsce pozyskania wsadu do kotła - od producenta - 5
- 4 - termin dostawy - na określoną godzinę - 5
- 5 - odbiór zlewek - 5
- 6 - termin zapłaty - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24,26-910 Magnuszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24,26-910 Magnuszew, sekretariat pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2012-02-16
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-16 11:52:34
- Liczba odsłon: 368
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: