Wersja archiwalna 2011-12-16 13:17:38
Magnuszew 15-12-2011
ZP.272.34.2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy zamówienia : Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych ramach projektu systemowego pn.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Przydworzycach – „Nauka szansą na sukces”
Część 1.
Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Pani Marzena Kucińska, ul.Radomska 56/3, 26-900 Kozienice - cena brutto 1000,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Marzena Kucińska |
26-900 Kozienice, ul.Radomska 56/3 |
1000,00 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 grudnia 2011r.
Część 2
Zajęcia dla dzieci z trudnościami zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Pani Marzena Kucińska, ul.Radomska 56/3, 26-900 Kozienice - cena brutto 1000,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Marzena Kucińska |
26-900 Kozienice, ul.Radomska 56/3 |
1000,00 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 grudnia 2011r.
Część 3.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Pani Olga Kowalczyk, 26-910 Magnuszew, Przydworzyce - cena brutto 1000,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Olga Kowalczyk |
26-910 Magnuszew, Przydworzyce |
1000,00 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 grudnia 2011r.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Część 4.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczo- matematycznych.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Pani Bożena Witkowska, 26-910 Magnuszew, ul.I AWP 2 - cena brutto 1000,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Bożena Witkowska |
26-910 Magnuszew, ul.I AWP 2 |
1000,00 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 grudnia 2011r.
Część 6
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie .
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Pani Bożena Witkowska, 26-910 Magnuszew, ul.I AWP 2 - cena brutto 1000,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Bożena Witkowska |
26-910 Magnuszew, ul.I AWP 2 |
1000,00 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 grudnia 2011r.
Część 5.
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Pani Bożena Stańczyk, 26-910 Magnuszew, Bożówka 23 - cena brutto 1000,00zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w tym postępowaniu.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Bożena Stańczyk |
26-910 Magnuszew, Bożówka 23 |
1000,00 |
100 |
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 27 grudnia 2011r.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - Nauka szansą na sukces Zajęcia pozalekcyjne.
Numer ogłoszenia: 412604 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Magnuszew - Nauka szansą na sukces Zajęcia pozalekcyjne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą: Nauka szansą na sukces, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Sposób prowadzenia zajęć w projekcie ma koncentrować się na innowacyjnych formach przekazywania wiedzy z naciskiem na jej praktyczne zastosowanie w życiu codziennym. Harmonogram zajęć będzie ustalany w porozumieniu z Dyrektorem szkoły. Zajęcia będą prowadzone o różnych porach dnia - zarówno przed zajęciami lekcyjnymi jak i po ich zakończeniu. Zamówienie podzielone jest na 6 części. Godziny zajęć są godzinami lekcyjnymi ( 1 godzina = 45 minut) i godzinami zajęć specjalistycznych (logopedyczne, terapeutyczne i socjoterapeutyczne, których 1 godzina = 60 min.). Wykonawca zobowiązuje się do: - świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach, - terminowego wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - poprawności przedstawianych dokumentów w tym: ewidencji czasu pracy, harmonogramów, dzienników zajęć, itp. - przygotowania programu zajęć, - monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach, - prowadzenia dokumentacji z prowadzonych zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, - raportowanie o postępie realizowanych zajęć oraz o ewentualnych nieprawidłowościach w tym o nieobecności uczestników projektu, rezygnacji bądź powrocie do projektu, - prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny. Publiczna Szkoła Podstawowa w Przydworzycach Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją. Czas realizacji: od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. - koniec I semestru i II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (10 osób) - 20 h. Część 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami zdobywaniu umiejętności matematycznych. Czas realizacji od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (10 osób) - 20 h. Część 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Czas realizacji od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. - II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (5 osób) - 20 h. Część 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczo- matematycznych. Czas realizacji od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. - II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (8 osób) - 20 h. Część 5 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Czas realizacji od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. - II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (4 osoby) - 20 h. Część 6 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie. Czas realizacji od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r. - II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (8 osób) - 20 h..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby spełniające wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji nauczycieli określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty poświadczające wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy, itp.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych/lekcji w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą dokumenty poświadczające wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy, itp.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie wyznacza się szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające doświadczenie zawodowe oraz następujące kwalifikacje: 1.3.1. dla części nr: 1, 2, 4 i 6 - Studia magisterskie, licencjackie, podyplomowe o specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym, studia podyplomowe w zakresie matematyki i przyrody. 1.3.2. dla części nr 3 - Studia magisterskie, licencjackie lub podyplomowe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym. 1.3.4. dla części 5 studia magisterskie w zakresie psychologii , pedagogika korekcyjna lub resocjalizacyjna. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty poświadczające wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy, itp.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie wyznacza się szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d) Przesunięcia terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia); 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24, sekretariat pok. Nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją. koniec I semestru i II semestr roku szkolnego 2011/2012 I grupa (10 osób) - 20 h..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami zdobywaniu umiejętności matematycznych..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami zdobywaniu umiejętności matematycznych.I grupa (10 osób) - 20 h..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.I grupa (5 osób) - 20 h..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczo- matematycznych..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczo- matematycznych. I grupa (8 osób) - 20 h..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. I grupa (4 osoby) - 20 h..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie. I grupa (8 osób) - 20 h.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
po pobrania SIWZ - 34_dodatkowe_lekcje_przydworzyce.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2011-12-16
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-16 13:17:38
- Liczba odsłon: 285
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: