Wersja archiwalna 2011-11-14 13:39:41
Magnuszew 14-11-2011
ZP.272.31.2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy zamówienia pn. ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY W MAGNUSZEWIE
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku –Kamiennej, 26-110 Skarżysko- Kamienna, A.M.J.Piłsudskiego 51za cenę netto 231968,00zł, brutto – 285.320,64 wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena netto/Cena brutto/ cena netto za kWh |
Punktacja |
1 |
ENERGA- OBRÓT S.A. |
80-870 Gdańsk, ul.M.Reja 29 |
244.112,00 / 300.257,76zł / 0,2774zł |
95 |
2 |
PGE Obrót S.A. ul.8-go Marca 6 35959 Rzeszów Oddział z siedzibą w Skarżysku –Kamiennej |
26-110 Skarżysko- Kamienna, A.M.J.Piłsudskiego 51 |
231.968,00 / 285.320,64zł / 0,2636 |
100 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 21 listopad 2011r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Magnuszew 7.11.2011
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew"
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada na pytania i wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1.
W załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy w § 1 widnieje zapis: „Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do PGE Sp.z o.o. (zwanego dalej OSD). Zwracamy się z uprzejmą prośbą o dokonanie modyfikacji z podaniem poprawnej nazwy OSD tj. PGE Dystrybucja S.A.
Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje zapisy w umowie poprzez wpisanie w miejsce PGE Sp.z o.o. (zwanego dalej OSD) na zapis OSD tj. PGE Dystrybucja S.A.
Pytanie 2.
Dotyczy załącznika nr 5 do SIWZ - projektu umowy w § 5 Z uwagi na możliwość zmiany przepisów przez ustawodawcę w czasie obowiązywania umowy zwraca się z prośbą i pytaniem czy Zamawiający wyrazi zgodę na o dodanie kolejnego ust. 11 o następującej treści: „W przypadku zmiany Ustawy oraz przepisów wykonawczych, wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej, mogą ulec zmianie w odniesieniu do kosztów wynikających z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie."
Odpowiedź: Zamawiający nie wnosi zmian w zapisie umowy.
Pytanie 3.
W załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy w §6 ust. 5 widnieje zapis: „Jeżeli błędy wskazane w ust. 2 spowodowały zawyżenie lub zaniżenie należności za dostarczoną energię elektryczną Wykonawca jest obowiązany dokonać korekty uprzednio wystawionych faktur" Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o poprawienie błędnego
odwołania.
Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje zapisy w §6 ust.5 który winien brzmieć: „ Jeżeli błędy wskazane w pkt.3 spowodowały zawyżenie lub zaniżenie należności za dostarczoną energię elektryczną Wykonawca jest obowiązany dokonać korekty uprzednio wystawionych faktur”
Pytanie 4.
W załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy w §6 ust. 6 widnieje zapis:
„Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu: na koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury rozliczeniowej przypada na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego."
Zauważyć należy, że opisany w § 6 ust. 6 termin płatności faktury rozliczeniowej przypadający na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego może okazać się fizycznie niemożliwy, ponieważ wystawienie faktury rozliczeniowej uzależnione jest od otrzymania odczytów wskazań układów pomiarowe— rozliczeniowych dostarczonych Sprzedawcy przez OSD. Z uwagi na powyższe wnosimy o modyfikację zapisu w § 6 ust. 6 do treści:
„Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu: na koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury rozliczeniowej przypada nie wcześniej niż na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego."
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis w §6 ust.6 który otrzymuje brzmienie: „Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu: na koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury rozliczeniowej przypada nie wcześniej niż na 20 dzień miesiąca kalendarzowego po ostatnim dniu okresu rozliczeniowego."
Pytanie 5.
W załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy w §11 ust. 7 widnieje zapis:
„Wszelkie zmiany do Umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust 3 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności." Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o następującą modyfikację przedmiotowego
zapisu. „Wszelkie zmiany do Umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 3-4 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności."
Odpowiedź: Zamawiający nie wnosi zmian w zapisie umowy.
Ogłoszenie
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 359150 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Magnuszew do 144 punktów poboru. Szacuje się ilość zapotrzebowanej energii elektrycznej na 880.000kWh w okresie od 01.01 do 31.12.2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie pobiera się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z PGE Dystrybucja Sp. z o.o. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja Sp. z o.o. do obiektów Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Saperów 24 26-910 Magnuszew pok.nr 8 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia z zał.nr 2-6 - 31_zakup_energi_na_2012.pdf
załącznik nr 1zalaczniknr_1_wykaz_punktow.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2011-11-14
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-14 13:39:41
- Liczba odsłon: 361
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: