Wersja archiwalna 2011-04-22 10:53:36
Remont nawierzchni dróg gminnych (o nawierzchni bitumicznej-ubytki) na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 89274 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych (o nawierzchni bitumicznej-ubytki) na terenie Gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni dróg gminnych (o nawierzchni bitumicznej) na terenie Gminy Magnuszew polegającej na : 1. uzupełnieniu ubytków jezdni przy pomocy grysu i emulsji - 400m2 2.uzupełnienie nawierzchni masą bitumiczną gr.5 cm(na przepustach) - 40m2 3.wymiana nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni masa bitumiczna)-120m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowy Robót Drogowych i Budowlanych, Andrzej Kobus, Wielogóra, ul.Długa 44, 26-660 Jedlińsk, 26-660 Wielogóra, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 25092,00
-
Oferta z najniższą ceną: 25092,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25092,00
-
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
-
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na skutek interwencji rolników na zebraniach sołeckich odbytych na koniec marca i początek kwietnia oraz dokonanego przeglądu dróg po okresie zimowym uwidoczniono liczne zniszczenia nawierzchni bitumicznej spowodowane wysokim stanem wód gruntowych, wypłynięciem i rozlewiskami z dotąd będących w zaniku rowów, w związku z czym, ustalono do pilnego wykonania roboty: 1. uzupełnienia nawierzchni bitumicznej na wykonanych w okresie roztopów czterech przepustach pod drogami, które z uwagi na okres zimowy zostały tylko zabezpieczone żwirem umożliwiające przejazd. 2. na odcinku drogi Anielin - Kolonia Rozniszew odbudować nawierzchnię jezdni na pow.120m2 całkowicie zniszczoną przez wody gruntowe i przepływającą przez nią wodę 3. uzupełnić na wielu odcinkach dróg widoczne ubytki i spęknięcia aby zabezpieczyć przed dalszym zniszczeniem i innymi szkodami np.uszkodzeniem pojazdów - 40m2 . Po w/w drogach odbywa się komunikacja autokarowa (dowóz dzieci do szkół) a ponadto dziury i pęknięciu dróg mogą doprowadzić użytkowników dróg - nie tylko mieszkańców gminy - do poważnych w skutkach szkód - stąd pilna potrzeba wykonania remontu ich do 30 kwietnia 2011r. Szacunkowo wartość robót - 20.000zł. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia wnioskuję o zakup w/w robót w trybie art.67 ust.1 ptk.3.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2011-04-22
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-22 10:53:36
- Liczba odsłon: 140
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: