Wersja archiwalna 2011-04-22 10:53:36

Remont nawierzchni dróg gminnych (o nawierzchni bitumicznej-ubytki) na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 89274 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych (o nawierzchni bitumicznej-ubytki) na terenie Gminy Magnuszew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni dróg gminnych (o nawierzchni bitumicznej) na terenie Gminy Magnuszew polegającej na : 1. uzupełnieniu ubytków jezdni przy pomocy grysu i emulsji - 400m2 2.uzupełnienie nawierzchni masą bitumiczną gr.5 cm(na przepustach) - 40m2 3.wymiana nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni masa bitumiczna)-120m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy Robót Drogowych i Budowlanych, Andrzej Kobus, Wielogóra, ul.Długa 44, 26-660 Jedlińsk, 26-660 Wielogóra, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25092,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25092,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25092,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na skutek interwencji rolników na zebraniach sołeckich odbytych na koniec marca i początek kwietnia oraz dokonanego przeglądu dróg po okresie zimowym uwidoczniono liczne zniszczenia nawierzchni bitumicznej spowodowane wysokim stanem wód gruntowych, wypłynięciem i rozlewiskami z dotąd będących w zaniku rowów, w związku z czym, ustalono do pilnego wykonania roboty: 1. uzupełnienia nawierzchni bitumicznej na wykonanych w okresie roztopów czterech przepustach pod drogami, które z uwagi na okres zimowy zostały tylko zabezpieczone żwirem umożliwiające przejazd. 2. na odcinku drogi Anielin - Kolonia Rozniszew odbudować nawierzchnię jezdni na pow.120m2 całkowicie zniszczoną przez wody gruntowe i przepływającą przez nią wodę 3. uzupełnić na wielu odcinkach dróg widoczne ubytki i spęknięcia aby zabezpieczyć przed dalszym zniszczeniem i innymi szkodami np.uszkodzeniem pojazdów - 40m2 . Po w/w drogach odbywa się komunikacja autokarowa (dowóz dzieci do szkół) a ponadto dziury i pęknięciu dróg mogą doprowadzić użytkowników dróg - nie tylko mieszkańców gminy - do poważnych w skutkach szkód - stąd pilna potrzeba wykonania remontu ich do 30 kwietnia 2011r. Szacunkowo wartość robót - 20.000zł. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia wnioskuję o zakup w/w robót w trybie art.67 ust.1 ptk.3.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-04-22
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-22 10:53:36
  • Liczba odsłon: 140
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2476024]

przewiń do góry