Wersja archiwalna 2010-10-22 12:16:44
Numer ogłoszenia: 341682 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup gorących posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup gorących posiłków jednodaniowych z dowozem do czterech szkół na terenie gminy Magnuszew ~250szt dziennie w terminie do 31-12-2010r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Pomoc Państwa w zakresie dożywiania..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Gastronomiczne Śmietanka Marian Zajazd na Winiarach, 05-660 Warka, ul.Turystyczna 3, 05-660 Warka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 45261,00
-
Oferta z najniższą ceną: 45261,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45261,00
-
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
-
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
-
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
GOPS w Magnuszewie rozwiązał umowę zawartą dnia 17 lutego 2010r w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na zakup gorących posiłków. Wypowiedzenie nastąpiło w trybie natychmiastowym w wyniku ciągłych, powtarzających się interwencji dyrektorów szkół i rodziców dzieci które spożywały posiłki o bardzo złej jakości, niesmaczne, zimne, niejednokrotnie nie nadające się do spożycia. Z uwagi na fakt, iż istnieje konieczność utrzymania ciągłości podawania posiłków i wymagane jest natychmiastowe wykonywanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia postanowiono zakupu dokonać w postępowaniu z wolnej ręki i przeprowadzić negocjacje z firmą Zajazd na Winiararch, która była sprawdzonym dostawcą w roku poprzednim.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2010-10-22
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-22 12:16:44
- Liczba odsłon: 126
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: