Wersja archiwalna 2010-09-14 17:07:36

Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu , rozładunku i rozgarnięciu kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-60mm ~ 1500 t
Numer ogłoszenia: 251611 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu , rozładunku i rozgarnięciu kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-60mm ~ 1500 t.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu , rozładunku i rozgarnięciu kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-60mm ~ 1500 t.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00-7, 45.52.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe, Blacharstwo - Mechanika Pojazdowa Wojciech Kutyła, Wilczkowice 51A, 26-910 Magnuszew, Wilczkowice 51A, 26-910 Magnuszew, 26-910 Wilczkowice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54900,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów dla innych trybów udzielenia zamówienia.Po czwartej fali powodziowej w dn.5-7 wrzesnia rzek Wisły, Radomki i Pilicy oraz ulewnych deszczach w dniach 1-9 września uległy podtopieniu i zniszczeniu drogi gruntowe do pól ok.10km. W związku z potrzebą zbioru płodów z pól istnieje konieczność szybkiego wykonania remontu tych dróg i zakupu niezbędnego materiału.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-09-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-14 17:07:36
  • Liczba odsłon: 134
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2475903]

przewiń do góry