Wersja archiwalna 2010-09-24 15:09:00
Magnuszew dn.24-09-2010r.
ZP- 341/25/2010
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ - NR 2
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.” Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie”.
Stosownie do art.38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Urząd Gminy Magnuszew modyfikuje specyfikację istotnych warunków zamówienia w punkcie II Opis przedmiotu zamówienia oraz ogłoszenie
I. W specyfikacji i.w.z w punkcie 2.Opis zamówienia : oraz w ogłoszeniu pkt II..1.3.
W ogłoszeniu jest: Budowa boisk wraz z infrastrukturą techniczną: Powierzchnia ogółem - 4557,0 m2 Powierzchnia boisk do piłki nośnej - 1860,0 m2 Powierzchnia boisk do siatkówki i koszykówki - 613,11 m2 Powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 347,50 m2 Powierzchnia terenów zielonych - 1736,39 m2. - oba boiska mają podbudowę przepuszczalna, kruszywa łamane, - nawierzchnia z trawy syntetycznej wg wariantu I, obrzeża 30 x 8 cm, wyposażenie w 2 bramki aluminiowe z siatką. - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego , podbudowa przepuszczalna , technologia natrysk, wyposażenie do piłki koszykowej , siatkowej i piłki ręcznej zgodne z zaleceniami Ministerstwa Sportu i Turystyki.
W ogłoszeniu powinno być: Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie.2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.5 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.5: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy.
II.Zmienia się w SIWZ zapis wykaz załączników do siwz.
- Formularz ofertowy;
1.2.a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór;
1.2.b.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór;
1.3. wór umowy
1.4.wykaz zrealizowanych zamówień – wzór;
1.5. oświadczenie – wzór;
2. SST
3. Projekt Architektoniczno - Budowlany
4. Przedmiar robót
Numer ogłoszenia: 305766 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 291332 - 2010 data 14.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3..
- W ogłoszeniu jest: Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie. Budowa boisk wraz z infrastrukturą techniczną:Powierzchnia ogółem - 4557,0 m2 Powierzchnia boisk do piłki nośnej - 1860,0 m2 Powierzchnia boisk do siatkówki i koszykówki - 613,11 m2 Powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 347,50 m2 Powierzchnia terenów zielonych - 1736,39 m2. - oba boiska mają podbudowę przepuszczalna, kruszywa łamane, - nawierzchnia z trawy syntetycznej wg wariantu I, obrzeża 30 x 8 cm, wyposażenie w 2 bramki aluminiowe z siatką. - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego , podbudowa przepuszczalna , technologia natrysk, wyposażenie do piłki koszykowej , siatkowej i piłki ręcznej zgodne z zaleceniami Ministerstwa Sportu i Turystyki...
- W ogłoszeniu powinno być: Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie. 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka - wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.5 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.5: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy.
Magnuszew dn.23-09-2010r.
Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt. Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie
W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam, co następuje:
Pytanie 1 – Proszę o zastosowanie się do zaleceń Ministerstwa SiT i dokonanie wyboru wariantu nawierzchni.
1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
podbudowa przepuszczalna
nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wariant I* wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
Typ włókna: monofil
Skład chemiczny włókna; polietylen
Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
lub
Wariant II* wysokość włókna min. 40 mm i rimcjsza niż 60 z maty elastycznej, jeżeli jest wymagana (typ maty, jej gru xwć oraz wypełnienie Zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport)
Typ włóknu: monofil
Skład chemiczny włókna; pol i etylen
Cieżar włókna: min. 11.000 Dtes,
Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 (*(Uwaga!!! dostosowując SIWZ Zamawiający dokonuje wyboru jednego z powyższych wariantów)
obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu
od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3
do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)
lub
30,0m x 50,0m* o powierzchni 1500m2 (pole gry 20,0m x 40,0m),
(*Uwaga!!! dostosowując SIWZ Zamawiający pozostawia właściwe wymiary zgodne z zaadaptowanym projektem)
podbudowa
I sposób* - podbudowa przepuszczalna
II sposób* - podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym
(*Uwaga!!! dostosowując SIWZ Zamawiający pozostawia właściwy sposób wykonania zgodnie z zaadaptowanym projektem)
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik
nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
technologia układania nawierzchni:
I sposób*: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładki, przepuszczalna
dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudo vy przepuszczalnej
nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej cypu ET » grubości min. 30
mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub a ifallowo-botoiiowcj
warstwa ET nic jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 1 i nn, górna warstwa
wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
II sposób*: Technologia typu NATRYSK – na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach – 2 sztuki
wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe,
wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki
- siatka do siatkówki – 1 sztuka
wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
Odpowiedź:
Zamawiający doprecyzowuje opis przedmiotu zamówienia w SIWZ (pkt.2.1) i ogłoszenie (pkt.II.1.3) dokonując wyboru wariantu realizacji nawierzchni, wyjaśnia:
- oba boiska mają podbudowę przepuszczalna, kruszywa łamane,
- nawierzchnia z trawy syntetycznej wg wariantu I, obrzeża 30 x 8 cm, wyposażenie w 2 bramki aluminiowe z siatką.
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego , podbudowa przepuszczalna , technologia natrysk, wyposażenie do piłki koszykowej , siatkowej i piłki ręcznej zgodne z zaleceniami Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Pytanie 2 - Czy w związku z faktem, że do prawidłowego montażu nawierzchni sportowych i otrzymania gwarancji producenta są bezwzględnie wymagane dobre i stabilne warunki atmosferyczne (tem.min.+7 oC i brak opadów), Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu wykonania zadania o okres przymusowych przerw spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, podczas których montaż nawierzchni zgodnie z technologią nie był niemożliwy?
Odpowiedź:
Na Wykonawcy zadania ciąży odpowiedzialność wynikająca z należytego jego wykonania i gwarancję dobrej jakości, co oznacza, ż zadanie musi być wykonane przy odpowiednich warunkach atmosferycznych. Zamawiający nie przewiduje wydłużenia terminu realizacji umowy.
Pytanie 3. Proszę o sprecyzowanie części elektrycznej tj. oświetlenia boisk dot. "Budowy zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie" mianowicie proszę o określenie jakiej wysokości są słupy oświetleniowe czy należy przyjąć 4 szt tak jak to miejsce w przedmiarze, czy kierować się projektem, w którym pojawia się 8 szt. Proszę również o określenie mocy oświetlenia oraz podanie liczby metrów bieżących przewodów, a także określenie miejsca zasilania.
Odpowiedź:
Sprecyzowana część elektryczna:
- szafa oświetleniowa – szt.1
- YKYŻO 5x 25 mm2 - 70 mb
- YKYŻO 5x 10 mm2 - 418 mb
- YKYŻO 5x 6 mm2 - 289 mb
- słupy ocynkowane wysokości 10m – 8szt
- naświetlenie 400V – 24 szt
- montaż opraw sodowych (oświetlenie nocne) 70V szt 4
- słupy parkowe wysokości 4 m – 3 szt
- oprawy parkowe 70V – szt.3
Ponadto na podstawie art.38 ust.4Zamawiający zmienia treść SIWZ (pkt.9) i ogłoszenia (III.4) poprzez dodanie żądanych dokumentów:
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
- Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com)
- Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB.
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
- Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
- Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
Zmienia się zapis w SIWZ (pkt.7) i Projekcie umowy (§9) dotyczącym warunków gwarancji:
Jest zapis:
Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji Zamawiającemu na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego
Winno być:
- na wykonane roboty ( materiały i robociznę) rękojmia miesięcy gwarancja wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
- na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy – 60 miesięcy.
Wójt Gminy
Numer ogłoszenia: 303522 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 291332 - 2010 data 14.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię..
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: - oba boiska mają podbudowę przepuszczalna, kruszywa łamane, - nawierzchnia z trawy syntetycznej wg wariantu I, obrzeża 30 x 8 cm, wyposażenie w 2 bramki aluminiowe z siatką. - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego , podbudowa przepuszczalna , technologia natrysk, wyposażenie do piłki koszykowej , siatkowej i piłki ręcznej zgodne z zaleceniami Ministerstwa Sportu i Turystyki..
Ogłoszenie
Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 291332 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zespołu boisk ORLIK 2012 w Magnuszewie. Budowa boisk wraz z infrastrukturą techniczną:Powierzchnia ogółem - 4557,0 m2 Powierzchnia boisk do piłki nośnej - 1860,0 m2 Powierzchnia boisk do siatkówki i koszykówki - 613,11 m2 Powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 347,50 m2 Powierzchnia terenów zielonych - 1736,39 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 obiekty o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 400 000,00 zł. brutto każda.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno- budowlanej, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pok.nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
do pobrania:
SIWZ - 25_boisko.pdf
Specyfikacja Techniczna
03_specyfikacja_nr2d-boiska.pdf
04_specyfikacja_nr3e_-_oswietlenie_boisk.pdf
05_specyfikacja_nr4zt-ogrodzenie_kostka_zielen.pdf
specyfikacje_techniczne_drenaz_orlik.pdf
projekt
przekroj_konstr._dr._wewnetrzna.pdf
przedmiar
przedmiar_boisko_orlik2012.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2010-09-24
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-24 15:09:00
- Liczba odsłon: 365
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: