Wersja archiwalna 2010-09-03 10:45:47

Magnuszew 2010-09-032

 

 

PROTOKÓŁ

 

Sporządzony na okoliczność przeprowadzenia postępowania w trybie ustawy o zamówieniach publicznych – II przetarg nieograniczony poniżej wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie  art.11 ust.8.

Zamawiający:

Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew,

 

Przedmiot zamówienia:

Zakup sukcesywnie oleju napędowego 30.000 litrów i benzyny 2.000 litrów w ciągu 12 miesięcy.

 

Wartość zamówienia :

Wartość zamówienia –  108.000zł .

 

Przetarg ogłoszona : na stronie internetowej ugmagnuszew.bip.org.pl. od 19-08-2010r

 

Kryterium: cena  - 100%

 

Termin otwarcia ofert: 2 września 2010 godz.1015

 

Termin wykonania zamówienia  – 30 września 2011r.

 

Zgłoszono oferty:

 

Brak ofert.

 

Postanawia się:

       

        Unieważnić postępowanie – art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy pzp. W postępowaniu nie wpłynęła żadna ważna oferta..

 

 

 

 

 

 

Akceptuję

                                                                                                                             WÓJT GMINY

                                                                                                                             Henryk Plak

                                                                                                                            

 

 

 

Numer ogłoszenia: 261306 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 257802 - 2010 data 19.08.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:nie..
  • W ogłoszeniu powinno być: Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TAK - Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie dotyczącą formy zakupu i rozliczenia paliwa w przypadku użyciu kart identyfikacyjnych.

 

Ogłoszenie

 

Zakup oleju napędowego i benzyny
Numer ogłoszenia: 257802 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego i benzyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji paliw do pojazdów eksploatowanych przez Urząd Gminy w Magnuszewie do 30 września 2011r.: 1. oleju napędowego w ilości około 30 000 litrów 2. benzyny bezołowiowej 95 w ilości 2 000 litrów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać stację CPN nie dalej niż 10 km od siedziby zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków, Informację o posiadanych puntach sprzedaży.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - 19_olej_napedowy_benzyna.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475968]

przewiń do góry