Wersja archiwalna 2011-04-27 09:18:09

Magnuszew 27-04-2011

ZP-272/13/2011

 

 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy zamówienia : Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Przydworzyce, Kłoda

 

                 Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę  HYDROTECH Piotr Sereda, 37-200 Przeworsk, Pl.Mickiewicza  3 za cenę brutto 2.055.000,25zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcy.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:         

 

Zgłoszono oferty:

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

TARPIS  Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych Sp.zo.o

33-100 Tarnów, ul.Przemysłowa 29

2.436.530,69

84,34

2

Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych, Józef Piwnicki

Kozłów 91, 26-613 Radom

2.488.767,36

82,57

3

Zakład Instalacji WOD-KAN DYGAS S.J.

27-310 Ciepielów,ul.Malczewskiego 8

2.068.092,61

99,37

4

Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych HYDROSERVICE S.C Szulawa&Kamieński

20-134 Lublin, ul.Wiejska 46

2.113.530,91

97,23

5

HYDROTECH Piotr Sereda

37-200 Przeworsk, Pl.Mickiewicza  3

2.055.000,25

100

6

Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp.zoo

Miętne, ul.Główna 45, 08-400 Garwolin

2.825.823,23

72,72

7

Przedsiębiorstwo Prywatne JADEX Jan Dąbrowski

26-600 Radom, ul.Miedziana 6

2.654.168,75

77,43

 

8

Przedsiębiorstwo Inżynierii Ochrony Środowiska i Melioracji HYDROMEL Sp.zoo

Ul.Piłsudskiego 156a, 26-200 Końskie

2.961.033,43

69,40

 

5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu              2 maja 2011r

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

Magnuszew dn.11-04-2011r.

ZP- 272/13/2011

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ

 NR 2

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Przydworzyce, Kłoda”. W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:

Zapytanie:

Czy Zamawiający dopuszcza zmianę materiału rur wodociągowych z PVC na PE? ?

Odpowiedź:

Nie dopuszcza się zamiany. Oferta winna być opracowana i wyceniona zgodnie z przedmiarem i specyfikacją, tak by była porównywalna dla ofert pozostałych.

 

Magnuszew dn.05-04-2011r.

ZP- 272/13/2011

WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Przydworzyce, Kłoda”. W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) Zamawiający odpowiada, co następuje:

Pytania:

1.  Czy w świetle zapisów znowelizowanego art.30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN(normy sharmonizowane ), a w szczególności dla;

-przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002

-zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002

2. W myśl art. 8 ust.5 Ustawy o systemie zgodności z dnia 30.08.2002. i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.

Odpowiedzi:

Ad.1. Wyroby budowlane; materiały i urządzenia  użyte przy realizacji inwestycji objętej zamówieniem powinny być dopuszczone do stosowania w budownictwie i  spełniać wymagania jakościowe wynikające z Polskich Norm /PN/ /EN-PN/, przepisów branżowych i instrukcji, posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności jak również winny posiadać w/w oznakowania.

          Nie wymienienie tytułu jakiejkolwiek dziedziny, grupy, podgrupy czy normy nie zwalnia wykonawcy od obowiązku stosowania wymogów określonych prawem polskim w tym zakresie.

          W/w dokumenty należy traktować jako integralną cześć opisującą przedmiot zamówienia  łącznie z Dokumentacją Projektową,  Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz  wymaganiami  SIWZ.

       Przepis art. 30 Pzp. obliguje wykonawcę do stosowania jego aktualnej treści.

Ad.2. Zamawiający przy odbiorach robót będzie żądał  od Wykonawcy potwierdzenia jakości wbudowanych materiałów zgodnie z w/w wymaganiami przepisów prawa oraz zapisami dokumentacji SIWZ  w odniesieniu do wszystkich użytych materiałów. Dotyczy to również stosownych oświadczeń.

 

Ogłoszenie

Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Przydworzyce, Kłoda
Numer ogłoszenia: 100535 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105 w. 34, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Przydworzyce, Kłoda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Przydworzyce, Kłoda: a) sieć wodociągowa - ogółem 2.987 mb - rury PCV 160mm - 603m - rury PCV 110mm - 2022m - rury PCV 90 mm - 302m b) przyłącza wodociągowe - 47 szt/1327mb - z rur PE Ø 40mm - 1245m - z rur PE Ø 50mm - 64m - z rur PE Ø 63mm - 18m c) sieć kanalizacji sanitarnej - ogółem - kolektor grawitacyjny PCV Ø 200 - 3088mb - kolektor tłoczny - PE Ø125mm - 550m - kolektor tłoczny - PE Ø110mm - 1159m - kolektor tłoczny - PE Ø63mm - 64m d) przyłącza kanalizacyjne - 47 szt./930m - z rur PCV Ø160mm - 838m - z rur PCV Ø200mm - 92m e) PRZEPOMPOWNIE ŚCIEKÓW - 3 szt/komp. f) PUNKT POMIAROWY PRZEPŁYWU ŚCIEKÓW - 1szt.komp g) Przeciski: - przewiert sterowany pod rzeką rurą śr.250mm - 36 m - przewiert sterowany pod rzeką rurą śr.200mm - 36 m - przewiert maszyną do wierceń poziomych rurą śr.200 - 54m - przewiert maszyną do wierceń poziomych rurą śr.150 - 26m - przewiert maszyną do wierceń poziomych rurą śr.50 - 108m - przewiert maszyną do wierceń poziomych rurą śr.65 - 13m - przewiert maszyną do wierceń poziomych rurą śr.300 - 68m - przewiert maszyną do wierceń poziomych rurą śr.250 - 68m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.60.00-0, 45.23.21.52-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 30000,00zł słownie : trzydzieści tysięcy zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem (propozycją) oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej po 2 roboty obejmujące minimum każda: - sieć wodociągowa długości 4 km , wartość 500.000zł brutto - sieć kanalizacji sanitarnej długości 4 km, wartość robót 1.000.000zł brutto oraz potwierdzą, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych, oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (np.: protokoły odbioru lub przedstawienia stosownego potwierdzenia odbiorcy robót)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem (propozycją) oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują przy realizacji zamówienia minimum kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sporządzony według propozycji stanowiący (załącznika nr 7).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem (propozycją) oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

do pobrania:

SIWZ - 13_siec_kloda.pdf

zał2 - zalacznik_nr_2_do_siwz_formularz_kloda.pdf

zał.3 umowa - wzor_umowy_kloda.pdf

zał 4zalacznik_nr_4_do_siwz_spelnienie_warunkow.pdf

zał 5 - zalacznik_nr_5_do_siwz_wykluczenie.pdf

zał 6 - zal_6_wykaz_kloda.pdf

zał 7 - zalacznik_nr_7_oswiadczenie_kloda.pdf

SST- sst_siec_kloda.pdf

opis techniczny

opis_techniczny_kloda.pdf

Projekt budowy:

000009353.pdf

000009354.pdf

000009355.pdf

000009356.pdf

000009357.pdf

000009358.pdf

000009359.pdf

bloki_oporowe.pdf

montaz_wodomierza.pdf

przylacza_kanal..pdf

przylacza_wodociag.pdf

studzienka600.pdf

studzienka_425.pdf

studzienka_1000.pdf

studzienka_prostokatna.pdf

studzienka_rewizyjna_1.pdf

studzienka_rewizyjna_2.pdf

studzienka_wodomierzowa.pdf

wezly.pdf

zabezpieczenie_kabli.pdf

1mapa.pdf

2mapa.pdf

3mapa.pdf

4mapa.pdf

5mapa.pdf

6mapa.pdf

7proj.pdf

8proj.pdf

9proj.pdf

10proj.pdf

11proj.pdf

Przedmiary

siec_kanalizacji.pdf

siec_wodociagowa.pdf

p7_przedmiar.jpg

p7_przedmiar_str2.jpg

p8_przedmiar_str1.pdf

p8_przedmiar_str2.pdf

p9_przedmiar.pdf

pp_przedmiar_str1.pdf

pp_przedmiar_str2.pdf

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2481540]

przewiń do góry