Wersja archiwalna 2010-05-27 11:13:45

Magnuszew 26-05-2010

ZP-341/10/2010

 

 

 

 

 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy zamówienia : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Magnuszew

 

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4  Wójt Gminy Magnuszew unieważnia postępowanie pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Magnuszew”  – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający może przeznaczyć na w/w zamówienie kwotę 500.000zł

 

                Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:   

    

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres

Cena brutto

Punktacja

1

KB INSTALACJE Krzysztof Bobrowski

91-336 Łodź, ul.Gliniana 65

532896,00

100

2

Z.P.U.H INSTAL Szubińska Elżbieta

08-400 Garwolin, ul.Długa 19

561453,78

95

 

      

                 Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

 

 

Magnuszew dn.18-05-2010r.

ZP- 341/10/10

Wyjaśnienie  NR 2

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Magnuszew.

  

W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam, co następuje:

Pytanie

Zwracam się ponownie z prośbą o udzielenie mi informacji dotyczącej ilości osób korzystających z poszczególnych oczyszczalni. Podany podział na 6 lub 10 osób jest podziałem wielkości oczyszczalni BIO_EKO ILZ. Zamawiający pisze, że można zastosować oczyszczalnie równoważne. Jeżeli z urządzenia korzystać będzie 8 osób należy dobrać oczyszczalnie na te liczbę użytkowników jeżeli dany producent ma taką. Jeżeli zamawiający nie podaje tej informacji, zmusza składających oferty do zastosowania oczyszczalni BIO-EKO ILZ. Ograniczenie konkurencji do jednego lub kilku współpracujących ze sobą podmiotów prowadzi do naruszenia zasad prawa zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych albowiem nie zapewnia wydatkowania środków publicznych w sposób racjonalny, celowy i oszczędny.

Odpowiedź:

            Przedmiotem zamówienia są przydomowe oczyszczalnie ścieków zapewniające obsługę : 6 osób – 31 sztuk i 10 osób – 11 sztuk.

Wójt Gminy

Henryk Plak

 

 

Magnuszew dn.12-05-2010r.

ZP- 341/10/10

Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Magnuszew.

  

W związku z prośbami o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam, co następuje:

Pytanie

Proszę o udostępnienie zestawienia, zawierającego informacje na ile osób będą budowane oczyszczalnie w poszczególnych gospodarstwach. W kosztorysie ślepym zawarta jest jedynie informacja o typoszeregu oczyszczalni zaprojektowanych przez biuro projektowe, ale aby można było skorzystać z urządzeń równoważnych niezbędna jest lista ilu dokładnie użytkowników ma obsługiwać dana oczyszczalnia.

Odpowiedź:

            W Projekcie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków BIO-ECO ILZ w gminie Magnuszew na stronie „18” pkt.6.2 Spis mieszkańców, podano dobraną wielkość oczyszczalni w zależności od ilości osób. Wielkość oczyszczalni uzależniona jest od przedziału ilości osób, które dana oczyszczalnia ma obsługiwać, informację tę przedstawia tabela na stronie „6” Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót tj. Typ BIO-EKO ILZ 5 – do 6 osób włącznie, Typ BIO-EKO ILZ 10 – do 10 osób włącznie.

            W oparciu o te informacje należy dobierać oczyszczalnie równoważne.

Ponadto dodaje się zapis we wzorze umowy - §9 otrzymuje brzmienie:

1. Wykonawca udziela Zamawiającemu 3 letniej rękojmi za wady przedmiotu umowy.

2. Trzy letniej gwarancji na materiały użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacja techniczną.

3. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia   umownego przed podpisaniem niniejszej umowy.

4. Strony postanawiają, że 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, zaś 70% wniesionego zabezpieczenia przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy o którym mowa w ust.3 zostanie zwolnione w terminie i na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Wójt Gminy

Henryk Plak

 

Ogłoszenie

 

Budowa przedomowych oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 108499 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedomowych oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia obejmuje budowę 42 kompletnych przydomowych oczyszczalnii ścieków. Budowane oczyszczalnie ścieków muszą pracować w technologii hybrydowej tj.na bazie niskoobciążonego osadu czynnego i zanurzonego złoża w pakietach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9000,00 zł Słownie: dziewięć tysięcy zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane tego typu o podobnym zakresie, o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł. brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji kanalizacyjny lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane i elektrycznej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Kompletną aprobatę techniczną zgodną z wymogami I.O.Ś lub Deklaracje zgodności na zaproponowane do zastosowania urządzenia tj.reaktor biologiczny i przepompownie - w oryginale. - Oświadczenie Producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć w wymaganym przez Zamawiającego terminie potrzebną ilość oczyszczalni spełniającej wymogi stawiane w opisie przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24 pok.nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24 pok.nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

do pobrania

SIWZ- 10_budowa_oczyszczalni_przydomowych_2010.pdf

SST - stwior_oczyszczalnie_przydomowe.pdf

BIOZ- bioz.pdf

przedmiar robót - przedmiar_robot_oczyszczalnie_przydomowe.pdf

Projekt budowlany - projekt_budowlany_oczyszczalnie_przydomowe.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475989]

przewiń do góry