Wersja archiwalna 2010-04-15 15:20:33
Magnuszew 15-04-2010
ZP-341/4/2010
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy:
Część I. Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew – 11 odcinków długości 11,85km – nawierzchnia z tłucznia gr.10cm
Część II. Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew – 12 odcinków długości 11,25km.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę
„DROGMAR” Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska 05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12za cenę brutto część I – 819.321,50zł, część II – 766.007,50zł - wybrana oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cena brutto cz.I |
Cena brutto cz.II |
Punktacja cz.I |
Punktacja cz.II |
1 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Remontowe „EWBUD” Ewelina Kościuk-Fol |
Działki Suskowolskie 9B, 26-670 Pionki |
834.882,60 |
873.825,00 |
98 |
88 |
2 |
„DROGMAR” Firma Wielobranżowa Mariola Kulkowska |
05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12 |
819.321,50 |
766.007,50 |
100 |
100 |
5. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt.4 informuje się że przewiduje się podpisanie umowy w dniu 28 kwietnia 2010r
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Magnuszew
Numer ogłoszenia: 71287 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew - 11 odcinków długości 11,85km - nawierzchnia z tłucznia gr.10cm - część I. 2.1.1. Remont drogi tłuczniem kamiennym Wólka Tarnowska - Łąki- długości 1000mb, sz.4m. 2.1.2. Remont drogi tłuczniem kamiennym Wilczkowice- Kępy długości 1000mb, sz. 4m 2.1.3. Remont drogi tłuczniem kamiennym Przewóz Tarnowski - Przewóz Stary długości 1000mb, sz. 4m 2.1.4. Remont drogi tłuczniem kamiennym Latków-Wał Wiślany długości 600mb, sz. 4,5m 2.1.5. Remont drogi tłuczniem kamiennym Kurki długości 1000mb, sz. 4m 2.1.6. Remont drogi tłuczniem kamiennym Kępa Skórecka- Ostrówek długości 1000mb, sz. 3m 2.1.7. Remont drogi tłuczniem kamiennym Grzybów- Kurki- Przewóz Stary długości 1500mb, sz. 4m 2.1.8. Remont drogi tłuczniem kamiennym- Chmielew - Gruszczyn długości 1000mb, sz.4m 2.1.9. Remont odcinków dróg we wsi Chmielew długości 1850mb, sz. 4m 2.1.10. Remont drogi tłuczniem kamiennym Chmielew- Kępa Skórecka długości 400mb, sz. 4m 2.1.11. Remont drogi tłuczniem kamiennym Zagroby- Gruszczyn długości 1500mb, sz. 4m 2.2. Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew - 12 odcinków długości 11,25km - część II. 2.2.1. Remont drogi tłuczniem kamiennym we wsi Boguszków długości 300mb, szer.4m 2.2.2. Remont drogi tłuczniem kamiennym we wsi Kol.Rozniszew- długości 500mb, sz.4m. 2.2.3. Remont drogi tłuczniem kamiennym przez wieś Mniszew- długości 1150mb, sz.4m. 2.2.4. Remont drogi tłuczniem kamiennym w Kol.Magnuszew- długości 1300mb, sz.4m. 2.2.5. Remont drogi tłuczniem kamiennym Żelazna Nowa- długości 1000mb, sz.4m 2.2.6. Remont drogi tłuczniem kamiennym we wsi Żelazna Stara- długości 1000mb, sz.4m 2.2.7. Remont drogi tłuczniem kamiennym Wola Magnuszewska- Kol.Magnuszew- długości 1000mb, sz.4m 2.2.8. Remont drogi tłuczniem kamiennym Wilczowola- Tyborów- długości 1000mb, sz.4m. 2.2.9. Remont drogi tłuczniem kamiennym Rozniszew- długości 1000mb, sz.4m 2.2.10. Remont drogi tłuczniem kamiennym Kłoda- Przydworzyce- długości 1000mb, sz.4,5m. 2.2.11. Remont drogi tłuczniem kamiennym Dębowola- Trzebień- długości 1000mb, sz.5m. 2.2.12. Remont drogi tłuczniem kamiennym Bożówka- Przydworzyce- długości 1000mb, sz.4,5m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 10 % wartości zamówień podstawowych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: cz.I. 8000 zł cz.II. 8000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponują sprzętem drogowym takim jak: mechaniczną rozkładarkę do kruszywa, walecem wibrującym i równiarką.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: -o charakterze niezależnym od stron, -którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, -którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy -zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, w sekretariacie pok.nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew - 11 odcinków.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew - 11 odcinków długości 11,85km - nawierzchnia z tłucznia gr.10cm.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew - 12 odcinków.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gruntowych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Magnuszew - 12 odcinków długości 11,25km.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
do pobrania
SIWZ z załacznikami - zp__5_remont_drog.pdf
SST - sst_remont_drog__tluczniem_kamiennym.doc
przedmiary robót cz.I:
1. przedmiar_wolka_tarnowska-_laki.pdf
2. przedmiar_wilczkowice_laki.pdf
3. przedmiar_przewoz_tarnowski-_przewoz_stary.pdf
6. przedmiar_kepa_skor.-_ostrowek.pdf
7. przedmiar_grzybow-_kurki.pdf
9. przedmiar_chmielew_remont.pdf
10. przedmiar_chmielew-_kepa_skorecka.pdf
11. przedmiar_zagroby-_gruszczyn.pdf
cz.II.
2. przedmiar_kol._rozniszew.pdf
4. przedmiar_magnuszew_kol..pdf
6. przedmiar_zelazna_stara.pdf
7. przedmiar_wola_magnuszew.-_kol.magn..pdf
8. przedmiar_wilczowola-_tyborow.pdf
10.przedmiar_kloda-_przydworzyce.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2010-04-15
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-15 15:20:33
- Liczba odsłon: 345
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: