Wersja archiwalna 2010-02-24 16:24:26

Wyjaśnienie do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 24 lutego 2010r

 

Korzystając z uprawnień zapisanych w art.38 ust.4 ustawu Prawo zamówien publicznych Zamawiający rozszerzył zakres rzeczowy zamówienia o remont ogrodzenia. Remont ogrodzenia będzie polegał na wyburzeniu części ogrodzenia przed wejściem do Kościoła, wykonanie podmurówki na wyburzonej części , uzupełnienie ubytków tynku na pozostałej części ogrodzenia, malowanie tynków ogrodzenia.

 

 

 

 

Warszawa, dnia 15 lutego 2010 roku

                                                                                  

dot. przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego kościoła i budynku dzwonnicy oraz remont elewacji dzwonnicy przy kościele PW Św. Jana Chrzciciela w Magnuszewie

Wykonując dyspozycję art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w załączeniu przekazujemy pytania wykonawcy oraz odpowiedź zamawiającego

Pytanie 1

Jaki kolor dachówki jest wymagany (poz. 23 przedmiaru robót)?

Odpowiedź

W dokumentacji projektowej projektant przewidział kolor czerwony dachówki.

Pytanie 2

Jaki wymiar rynien spustowych należy przyjąć w kosztorysie ofertowym (poz. 26 przedmiaru robót)?

Odpowiedź

Zamawiający prostuje błąd w przedmiarze robót i wymaga, aby wykonawca w kosztorysie ofertowym wycenił rynny i rury spustowe o średnicy 15 cm.

Jednocześnie informujemy, że zamawiającym jest Proboszcz Parafii kościoła PW Św. Jana Chrzciciela w Magnuszewie, obsługę przetargu prowadzi Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Orłowska – Kowalska 02-796 Warszawa, ul. Wąwozowa 23 lok. 22 tel./fax 22 648 23 87, e-mail: lidia-kowalska@wp.pl i na ten adres należy kierować wszelką korespondencję w sprawie tego przetargu.

Gmina Magnuszew użyczyła Proboszczowi wyłącznie stronę internetową, na której zamieściła ogłoszenie, siwz i będzie zamieszczał pytania i odpowiedzi w niniejszym przetargu.

 

OGŁOSZENIE

Magnuszew: Wymiana pokrycia dachowego kościoła i budynku dzwonnicy oraz remontu elewacji dzwonnicy przy kościele P.W. Św. Jana Chrzciciela w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 36218 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Jana Chrzciciela , ul. I Armii Wojska Polskiego 51, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 0-48 621 70 10.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wspólnota parafialna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego kościoła i budynku dzwonnicy oraz remontu elewacji dzwonnicy przy kościele P.W. Św. Jana Chrzciciela w Magnuszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu kościoła - częściowa wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachu na całej powierzchni 744,3 m2 z blachy na ceramiczną Remont dachu dzwonnicy - częściowa wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachu na całej powierzchni 32 m2 wraz z obróbkami blacharskimi - remont elewacji dzwonnicy, wykonanie nowej elewacji dzwonnicy Odwodnienie budynku dzwonnicy - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, przeciwwodnej - wykonanie rurociągu drenarskiego i studni chłonnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem dokumentami, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca musi też wykazać odpowiednimi dokumentami, że posiada doświadczenie w realizacji robót w obiektach zabytkowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do realizacji Zamówienia posiadającymi uprawnienia: Wykonywania robót ogólno - budowlanych, w tym w szczególności dekarskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. Wskazany kierownik budowy musi posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelarii Kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Magnuszewie, 26-910 Magnuszew, ul. I Armii Wojska Polskiego 51,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelarii Kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Magnuszewie, do dnia 2 marca 2010r., do godz. 11:00, zaadresowanej na: 26-910 Magnuszew, ul. I Armii Wojska Polskiego 51,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                      

PROBOSZCZ

PARAFII MAGNUSZEW

Ks.Szczepan Iskra

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia -  siwz_wymiana_pokrycia_dachowego_wna_kosciele.pdf

przedmiar robót - przedmiardachkd.pdf

specyfikacja techniczna specyfikacja_techniczna_-_dach_kosciola.pdf

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475992]

przewiń do góry