Wersja archiwalna 2009-11-05 11:07:48
Magnuszew, 2009-11-04
ZP-341/20/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą do wskazanego miejsca. Nr sprawy: ZP – 341/20/09 .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu na „Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą do wskazanego miejsca:
cz. I. Przetwory sypkie, Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, Napoje, soki, syropy
cz. II. Warzywa, owoce, kiszonki, Ziemniaki
cz. III. Mięso, wędliny, Drób, ryby, przetwory drobiowe
cz. IV Nabiał , Przetwory nabiałowe” - wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę - Sklep Spożywczo Przemysłowy EDEN Elżbieta Witek, 26-910 Magnuszew, ul. Boh.Września 1 - cena brutto - cz.I. 46.584,19 zł, cz.II.22060,35zł, cz.III.39816,84 zł, cz.IV.7554,79 zł.. - oferta spełnia warunki określone siwz i jest korzystna cenowo.
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Liczba punktów |
1 |
Sklep Spożywczo Przemysłowy EDEN Elżbieta Witek, |
26-910 Magnuszew, ul. Boh.Września 1 |
100 dla czterech części. |
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Informacja o zmianie treści
ogłoszenia i SIWZ w postępowaniu pt.”Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych” ogłoszonego 22-10-2009r
Na podstawie art.38 Ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje się modyfikacji warunków udziału zamieszczonych w ogłoszeniu i SIWZ polegający na zmianie :
190327 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 370018 - 2009 data 22.10.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
- W ogłoszeniu jest: 3. aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- W ogłoszeniu powinno być: 3. aktualne oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą.
Numer ogłoszenia: 370018 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów żywnościowych wraz z dostawą cz. I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy cz. II. Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki, jaja cz. III. Mięso, wędliny, drób ryby, przetwory drobiowe cz. IV Nabiał , przetwory nabiałowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie pobiera sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt.VIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , warunki określone w pkt.1.1-1.3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunki określone w pkt.1.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22. ust1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na zał.nr 2 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 3. aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz posiadanego sprzętu - zał.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 8 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą art:Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą art:Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, napoje, soki, syropy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup wraz z dostawą art:Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki, jaja..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą art:Warzywa, owoce, kiszonki, ziemniaki, jaja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą art:Mięso, wędliny, Drób, ryby, przetwory drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą art:Mięso, wędliny, Drób, ryby, przetwory drobiowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą art:Nabiał , Przetwory nabiałowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą art:Nabiał , Przetwory nabiałowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - 20_art_zywnosciowe.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-05
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-05 11:07:48
- Liczba odsłon: 306
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: