Wersja archiwalna 2009-07-22 15:52:23
Magnuszew 22-07-2009
ZP-341/14/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Usługi sukcesywna polegające na :Dostawa tłucznia kamiennego
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.: Dostawa tłucznia kamiennego - Usługi Transportowo Handlowe Stefan Chodyra Wilczkowice 39A, 26-910 Magnuszew - cena brutto 20130zł - oferta spełnia warunki określone w siwz i jest najkorzystniejsza cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Ocena |
Cena netto/t |
Cena brutto ogółem |
1 |
KRUSZYWOSORT PPHU Wiktor Siadaczka |
26-600 Radom, ul.Marglowa 83 |
89 |
61,50 |
22509,00 |
2 |
PHU DAW-TRANS Sławomir Podstawka |
26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty I 270 |
81 |
68,00 |
24888,00 |
3 |
PUH „MIREX” Mirosław Kwapiński |
Szymanów 4A 27-300 Lipsko |
99 |
55,75 |
20404,50 |
4 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe W-Z Sp.zoo |
25-312 Kielce, ul.Warszawska 34 |
79 |
69,50 |
25437,00 |
5 |
Usługi Transportowo Handlowe Stefan Chodyra |
Wilczkowice 39A, 26-910 Magnuszew |
100 |
55,00 |
20130,00 |
6 |
MUKESS Dariusz Wielgosz |
08-400 Garwolin, Czyszkówek 1 |
69 |
80,00 |
29280,00 |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
ogłoszenie
Magnuszew: Dostawa tłucznia kamiennego
Numer ogłoszenia: 105705 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tłucznia kamiennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tłucznia kamiennego na remont dróg gminnych , asortyment od 4 do 31,5mm w ilości 300 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00-3, 14.21.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadają niezbędny sprzęt samochody ciężarowe wywrotki o ładowności ~20 ton ,sprzęt do rozgarnięcia dostarczonego kruszywa. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) . Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -zał.nr 5 C.2.) Oświadczenie o podwykonawcach - zał.nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 8 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
do pobrania
specyfikacja istotnych warunków zamówienia 14_dostawa_tlucznia.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2009-07-22
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-22 15:52:23
- Liczba odsłon: 253
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: