Wersja archiwalna 2009-06-29 13:18:31

Magnuszew 26-06-2009

ZP-341/8/09

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Usługi  sukcesywna polegające na :

Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 500 ton o kodzie 20 03 01,  2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01  ,

Cz.II. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 – szacowana ilość 120 ton.

Cz.III. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 – szacowana ilość 50ton    Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu:

1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.:Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 500 ton o kodzie 20 03 01,  2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych „ALMAX” Sp.z o.o 26-600 Radom, ul. Wrocławska 3 -  -  wybrane w pierwszej części oferta spełnia warunki określone siwz i jedną ofertą.

Cz.II. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 – szacowana ilość 120 ton – unieważnić w części na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

Cz.III. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 – szacowana ilość 50ton - unieważnić w części na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

 

Lk

Nazwa wykonawcy

Adres

Cz.I cena/odległość

Ocena

Cz.II. cena

ocena

Cz.III cena

Ocena

1

Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych ALMAX

26-600 Radom

ul. Wrocławska 3

88576,74

/ 104km

100

-

-

-

-

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

 

ogłoszenie

Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew .
Numer ogłoszenia: 185466 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 500 ton o kodzie 20 03 01, Cz.II. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 120 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiąca zał nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z zamówieniem. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Prawa zamówień publicznych - zał.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - odległość dowozu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 500 ton o kodzie 20 03 01,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość - 10


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyjmowanie odpadów segregowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 120 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość - 10


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - szacowana ilość 50ton,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość - 10

do pobrania

SIWZ - 8_odpady_2009.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475971]

przewiń do góry