Wersja archiwalna 2009-05-18 15:45:39
Magnuszew 18-05-2009
ZP-341/3/09
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania – Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków (I etap). Nr sprawy: ZP – 341/3/09 .
Urząd Gminy w Magnuszewie informuje, że postępowanie o zamówienie publiczne Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków I etap zostało unieważnione na podstawie: ar.93 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177 z póź.zm)
Uzasadnienie faktyczne:
W związku z niemożnością zakończenia postępowania w sprawie zamówienia publicznego (na skutek protestu) nierealny stał się termin wykonania zamówienia. Jest to okoliczność powodująca, że prowadzone postępowanie nie leży w interesie publicznym..
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Magnuszew 07-05-2009
ZP-341/3/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania – Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków (I etap). Nr sprawy: ZP – 341/3/09 .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków (I etap).
- Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.
– Usługi Transportowo – Handlowe, Stefan Chodyra - cena brutto 89060,00 - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
2. Zamawiający odrzuca ofertę - firmy KOFLEX Agnieszka Mazur, 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 20- art.89 ust.1 pkt.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego – Wykonawca nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków na dzień przetargu. Z żądanych na wezwanie dokumentach brak informacji w dacie nie później niż w dniu przetargu tj.30.04.2009r.(art.26.ust.1 pkt.3 ustawy pzp) .
3. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę firmy KOFLEX Agnieszka Mazur, 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 20- art.24 ust.2 pkt.3 – Wykonawca nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków na dzień przetargu. Z żądanych na wezwanie dokumentach brak informacji w dacie nie później niż w dniu przetargu tj.30.04.2009r.(art.26.ust.1 pkt.3 ustawy pzp) .
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto |
Punktacja |
1 |
Usługi Transportowe Sławomir Piechulski |
Ul.Czerniakowska 178/11 00-440 Warszawa |
138 695,00 |
64 |
2 |
Usługi Transportowo – Handlowe, Stefan Chodyra |
Wilczkowice 39A, 26-910 Magnuszew |
89 060,00 |
100 |
3 |
KOFLEX Agnieszka Mazur |
24-100 Puławy, ul.Dęblińska 20 |
98 027,00 |
odrzucona |
3 |
Firma wielobranżowa DROGMAR Mariola Kulkowska |
05-600 Grójec, ul.Drogowców 2/12 |
107 543,00 |
83 |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Ogłoszenie
Magnuszew: Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków
Numer ogłoszenia: 100148 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej we wsi Latków -I etap długość odcinka 800mb, szerokość 4,5m zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót. Roboty obejmują: - Roboty przygotowawcze - ścinanie drzew i wywiezienie karpiny. - Roboty ziemne - mechaniczne wykonanie koryta - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000,00zł (trzy tysiące zł)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym tj.posiadać sprzęt (mechaniczną rozkładarkę drogową, walec ogumiony) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia o wartości min. 100 000zł każda) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiąca zał nr 1. A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys wg załączonego przedmiaru robót A.7) harmonogram robót B.1) wykazu co najmniej trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością - nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał.5. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia -kierownika budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych . B.3) Wykaz sprzętu wg. Załącznika nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2009-05-18
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-18 15:45:39
- Liczba odsłon: 258
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: