Wersja archiwalna 2009-05-14 16:09:59

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 100036-2009 z dnia 2009-04-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Magnuszew
Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice długość odcinka 400mb, szerokość 4,0m. - Podbudowa - wzmacnianie i uzupełnianie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem. Średnica grubości 10cm. - Nawierzchnia - 1....
Termin składania ofert: 2009-04-30


Magnuszew: Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice.
Numer ogłoszenia: 149190 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100036 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice długości 400mb, szerokości 4m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·                  Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·                  Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp.zoo, ul.Doktora Perzyny 86, 26-700 Zwoleń, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

·                  Cena wybranej oferty: 65600,00

·                  Oferta z najniższą ceną: 65600,00 oferta z najwyższą ceną: 65600,00

·                  Waluta: PLN.

 


Magnuszew 30-04-2009

ZP-341/2/09

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: Przebudowa i odbudowa drogi gminnej w miejscowości Gruszczyn. Nr sprawy: ZP – 341/2/09 .

1.             Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Modernizacja drogi  gminnej we wsi Rękowice. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.:   Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, 26-700 Zwoleń, ul.Perzyny 86 - cena brutto 80 032,00zł  -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest jedną ofertą w przetargu.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

Zgłoszono oferty:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto

Punktacja

1


Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zoo

26-700 Zwoleń, ul.Perzyny 86

80 032,00

100

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

WÓJT  GMINY

Henryk PLAK

 

Ogłoszenie

Magnuszew: Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice
Numer ogłoszenia: 100036 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej we wsi Rękowice długość odcinka 400mb, szerokość 4,0m. - Podbudowa - wzmacnianie i uzupełnianie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem. Średnica grubości 10cm. - Nawierzchnia - 1. wykonanie nawierzchni wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej gr.2 cm. 2.wykonzanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej gr.3 cm po zagęszczeniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 5 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiąca zał nr 1. A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys wg załączonego przedmiaru robót A.7) harmonogram robót B.1) wykazu co najmniej pięciu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością - nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał.5. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia -kierownika budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych . D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

specyfikacja techniczna

przedmiar robót

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476093]

przewiń do góry