Wersja archiwalna 2009-03-23 14:32:52
Magnuszew 23-03-2009
ZP-341/1/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Usługi sukcesywne polegające na :
cz.I Usługi Koparko – ładowarką o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2m3 i pojemności tylnej łyżki minimum 0,4m3
cz.II. Usługi spychaczem gąsiennicowym o szerokości pługa min.3,5m i ciężarze min.15 ton
cz.III. Dostawa piachu – 480 ton
cz.IV. tłuczeń betonowy z kruszarki - 1500 ton
cz. V. Żużel paleniskowy – 500 ton
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.:
cz.I Usługi Koparko – ładowarką o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2m3 i pojemności tylnej łyżki minimum 0,4m3 - LOGISTIC Joanna Krzyżanowska 26-670 Pionki, Czarna Kolonia 31B – netto 65zł/godz.
cz.II. Usługi spychaczem gąsiennicowym o szerokości pługa min.3,5m i ciężarze min.15 ton - LOGISTIC Joanna Krzyżanowska 26-670 Pionki, Czarna Kolonia 31B- netto 100zł/godz.
cz.III. Dostawa piachu – 480 ton - Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła, Wilczkowice 51, 26-910 Magnuszew - netto 12 zł/tona
cz.IV. tłuczeń betonowy z kruszarki - 1500 ton – JUTRANS Justyna Mastalerz Transport Ciężarowy, 26-600 Radom, ul.Majowa 12/1- netto 29,50zł/tona
cz. V. Żużel paleniskowy – 500 ton - Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła, Wilczkowice 51, 26-910 Magnuszew - netto 15 zł/tona
- wybrane w pięciu częściach oferty spełniają warunki określone siwz i są najkorzystniejsze cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lk |
Nazwa wykonawcy |
Adres |
Cz.I cena |
Ocena |
Cz.II. cena |
ocena |
Cz.III cena |
Ocena |
Cz.IV cena |
Ocena |
Cz.V cena |
Ocena |
1 |
Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła |
26-910 Magnuszew, Wilczkowice 51 |
14640,00 |
65 |
10980 |
67 |
7027,20 |
100 |
76860 |
70 |
9150 |
100 |
2 |
LOGISTIC Joanna Krzyżanowska |
Czarna Kolonia 31B 26-670 Pionki |
9516,00 |
100 |
7320 |
100 |
11712,00 |
60 |
54900 |
98 |
12200 |
75 |
3 |
JUTRANS Transport Ciężarowy Justyna Mastalerz |
26-600 Radom ul.Majowa 12 |
10248,00 |
93 |
8052 |
91 |
11419,20 |
61 |
53985 |
100 |
11895 |
77 |
4 |
Usługi Transportowo Handlowe Stefan Chodyra |
Wilczkowice 39A 26-910 Magnuszew |
11419,20 |
83 |
- |
- |
9369,60 |
75 |
60390 |
89 |
14640 |
62 |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wójt Gminy
Henryk Plak
Ogłoszenie
Magnuszew: Usługi transportowe, usługi koparką, dostawa materiałów na remont dróg.
Numer ogłoszenia: 52306 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: magnuszew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe, usługi koparką, dostawa materiałów na remont dróg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: cz.I Usługi Koparko - ładowarką o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2m3 i pojemności tylnej łyżki minimum 0,4m3 Planowana ilość pracy sprzętu 120 godzin cz.II. Usługi spychaczem gąsiennicowym o szerokości pługa min.3,5m i ciężarze min.15 ton - planowana ilość pracy sprzętu 60godzin cz.III. Dostawa piachu na bieżące remonty dróg polegają na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu zakupionego towaru - planowany zakup 480 ton. cz.IV. tłuczeń betonowy z kruszarki - polegają na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu zakupionego towaru o asortymencie 2-8 cm. Planowany ilość - 1500 ton cz. V. Żużel paleniskowy - polegają na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu zakupionego towaru. Planowana ilość - 500 ton.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00-3, 14.21.11.00-4, 14.92.00.00-6, 45.52.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadają niezbędny sprzęt odpowiedni do części i opisu zamówienia tj.dla.cz.I. koparko ładowarkę o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2m3 i pojemności tylnej łyżki minimum 0,4m3 ,dla cz.II. spychacz gąsiennicowy o szerokości pługa min.3,5m i ciężarze min.15 ton , dla dla cz.III - V samochody ciężarowe wywrotki o ładowności ~20 ton ,sprzęt do rozgarnięcia dostarczonego towaru. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy i cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) . Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -zał.nr 5 C.2.) Oświadczenie o podwykonawcach - zał.nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 14, I piętro , fax.048 6217105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 8 sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi Koparko - ładowarką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi Koparko - ładowarką o pojemności przedniej łyżki minimum 1,2m3 i pojemności tylnej łyżki minimum 0,4m3 Planowana ilość pracy sprzętu 120 godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi spychaczem gąsiennicowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi spychaczem gąsiennicowym o szerokości pługa min.3,5m i ciężarze min.15 ton - planowana ilość pracy sprzętu 60godzin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa piachu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piachu na bieżące remonty dróg polegają na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu zakupionego towaru. Planowany zakup 480 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: tłuczeń betonowy z kruszarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tłuczeń betonowy z kruszarki - polegają na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu zakupionego towaru o asortymencie 2-8 cm. Planowany ilość - 1500 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.92.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Żużel paleniskowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żużel paleniskowy - polegają na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu zakupionego towaru. Planowana ilość 500 ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.92.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2009-03-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-23 14:32:52
- Liczba odsłon: 286
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: