Wersja archiwalna 2008-11-05 14:44:57
Magnuszew: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew .
Numer ogłoszenia: 301013 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne z terenu gm.Magnuszew ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz.1. Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 480 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01 , Cz.II. Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07- szacowana ilość 50ton, Cz.III. Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06-szacowana ilość 170ton zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4, 90.51.11.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie pobiera sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiąca zał nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z zamówieniem. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Prawa zamówień publicznych - zał.2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - odległość dowozu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 14,fax.048 62 17 025.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne o kodzie 20 03 01 i odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowaniu odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości do 480 ton o kodzie 20 03 01, 2 tony odpady z oczyszczalni ścieków tzw.skratki o kodzie 19 08 01.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. odległość dowozu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 szacowana ilość 50ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. odległość dowozu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyjmowanie odpadów segregowanych o kodzie 15 01 06.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie odpadów segregowanych do recyklingu o kodzie 15 01 06 - szacowana ilość 170ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. odległość dowozu - 10
do pobrania
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2008-11-05
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-05 14:44:57
- Liczba odsłon: 410
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: