Wersja archiwalna 2008-12-01 16:00:20
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania – Przebudowa odcinka ulicy Saperów w Magnuszewie.
Nr sprawy: ZP – 341/31/08 .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu : Przebudowa odcinka ulicy Saperów w Magnuszewie.
– Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. : Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Wiesław Latała, 26-900 Kozienice, Janików Folwark 15 cena brutto 136.176,00zł - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Zgłoszono oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto |
|
1 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Remontowe EWBUD Ewelina Kościuk-Fol, |
26-670 Pionki, Działki Suskowolskie 9B |
148.927,84 |
91 |
2 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp.zoo |
26-700 Zwoleń, ul.Perzyny 86 |
171.711,71 |
79 |
3 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Wiesław Latała |
26-900 Kozienice, Janików Folwark 15 |
136.176,88 |
100 |
Magnuszew: Przebudowa odcinka ulicy Saperów w m.Magnuszew
Numer ogłoszenia: 299113 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, faks 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ulicy Saperów w m.Magnuszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinka ulicy Saperów w m.Magnuszew od km 0+240 do km 0+416,5 zgodnie z specyfikacją techniczną i zał: Przedmiot zamówienia obejmuje : - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Podbudowy - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - Ulica: krawężniki, chodniki i obrzeża betonowe - Zieleń drogowa i inne roboty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2, 45.11.12.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3000,00zł słownie: trzy tysiące zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zezwolenie, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys wg zał. A.7) harmonogram robót B.1) wykazu co najmniej pięciu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością - nie mniejszą niż 140.000,00 zł brutto każda - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał.5. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia -kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24,pok.nr 14, fax.048 62 17 025.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy , 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24, pokój nr 8 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2008-12-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-01 16:00:20
- Liczba odsłon: 255
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: