Wersja archiwalna 2008-09-25 12:37:22
Magnuszew: Zakup wraz z dostawą tłucznia betonowego
Numer ogłoszenia: 235095 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 212522 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tłucznia betonowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup tłucznia betonowe frakcji 0-60mm - 1000 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.10.00.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Blacharstwo Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła, 26-910 Magnuszew, Wilczkowice Dolne 51, 26-910 Wilczkowice, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39000
- Oferta z najniższą ceną: 39000 oferta z najwyższą ceną: 39000
- Waluta: PLN.
Magnuszew 15-09-2008
ZP-341/25/08
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-60 około 1000 ton bez zanieczyszczeń
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu :
1. Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę. dot.:
- usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku kruszywa betonowego z kruszarki - Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła, Wilczkowice 51, 26-910 Magnuszew - cena brutto 47580,00zł - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
2. Zamawiający nie odrzuca żadnej ofertę.
3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.
4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
ocena |
1 |
Usługi Transportowe, Blacharstwo-Mechanika Pojazdowa, Wojciech Kutyła |
26-910 Magnuszew, Wilczkowice 51 |
39000 |
47580 |
100 |
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Sprostowanie
Numer: 219462 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
Do ogłoszenia i SIWZ na zakup tłucznia betonowego ogłoszonego 04-09-2008r pod nr 212522.
Ogłoszenia zamieszczonego przez Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025 w Biuletynie Zamówień Publicznych z numerem 212522/2008
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 14.09.2008 godz.10:00.
Powinno być: Termin składania ofert : 15.09.2008r godz.10:00.
Na podstawie art.38 Ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje się modyfikacji SIWZ polegający na zmianie :
Terminu składania i otwarcia ofert.
Przedłuża się termin składania ofert i ustala się :
Termin składania ofert: do 15-09-2008r godz.10:00
Termin otwarcia ofert: 15-09-2008r godz.10:05
Ogłoszenie
Magnuszew: Zakup wraz z dostawą tłucznia betonowego.
Numer ogłoszenia: 212522 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax. 048 6217025.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: ugmagnuszew.bip.org.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tłucznia betonowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą tłucznia betonowego (z kruszarki) na remont dróg w ilości 1000 ton. Usługa polegająca na dokonaniu zakupu, załadunku, dostarczeniu i rozładunku i rozgarnięciu kruszywa betonowego z kruszarki o rozmiarach 0-60 mm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.10.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie pobiera się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiada niezbędny sprzęt (samochody ciężarowe , ładowarkę, kruszarkę) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) . Oświadczenie wykonawca, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -zał.nr 5, C.2.) Oświadczenie o podwykonawcach - zał.nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, fax.048 62-17-025 w.201.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.
IV.3.4) Termin składania ofert: 14.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2008-09-25
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-25 12:37:22
- Liczba odsłon: 366
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: