Wersja archiwalna 2008-08-14 16:09:32

Magnuszew: Remont Kościoła Parafialnego p.w. Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 190342 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 144706 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Jana Chrzciciela, ul. I Armii Wojska Polskiego, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 0-48 621 70 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Kościoła Parafialnego p.w. Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont Kościoła Parafialnego p.w.Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie polegajacy na wykonaniu elewacji ścian bocznych i ściany tylnej o łącznej powierzchni 768m2. Roboty należy prowadzić na podstawie zatwierdzonej dokumentacji remontu kościoła i przedmiaru robót pod nadzorem konserwatora zabytków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123108,25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; BUDŻET PAŃSTWA.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano - Stolarsko - Remontowy Andrzej Babula, 26-900 Kozienice, ul. Górna 27, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 123108,25
  • Oferta z najniższą ceną: 123108,25 / oferta z najwyższą ceną: 129819,31
  • Waluta: PLN.

Magnuszew 04-08-2008

ZP-341/1/08

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania – : Remont Kościoła Parafialnego p.w. Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie..

1.         Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Pzp, Parafia Rzymsko Katolicka P.W.Jana Chrzciciela w Magnuszewie, ul.I AWP 51,  26-910 Magnuszew, informuje, że w prowadzonym postępowaniu : : Remont Kościoła Parafialnego p.w. Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie.

- Wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę.

Zakład Budowlano-Stolarsko-Remontowy, Andrzej Babula, 26-900 Kozienice, ul.Górna 27 - cena brutto 150 192,07zł -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

2. Zamawiający nie odrzuca żadnej oferty.

3. Zamawiający nie wyklucza z postępowania żadnego wykonawcę.

4. Wykaz wykonawców którzy złożyli oferty oraz ich streszczenie:

Zgłoszono oferty:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto

Punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowlane

„ASPO” Piotr Pomorski,

27-200 Starachowice,

ul.Waryńskiego 1c/3

    158 379,56

95

2

Zakład Budowlano-Stolarsko-Remontowy, Andrzej Babula,

26-900 Kozienice, ul.Górna 27 -

150 192,07zł

100

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono  w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 Proboszcz Parafii

Rzymskokatolickiej

ks.Szczepan Iskra

ogłoszenie

Magnuszew: Remont Kościoła Parafialnego p.w. Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie
Numer ogłoszenia: 144706 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Jana Chrzciciela, ul. I Armii Wojska Polskiego 51, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 0-48 621 70 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Kościoła Parafialnego p.w. Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Kościoła Parafialnego p.w.Św.Jana Chrzciciela w Magnuszewie polegajacy na wykonaniu elewacji ścian bocznych i ściany tylnej o łącznej powierzchni 768m2. Roboty należy prowadzić na podstawie zatwierdzonej dokumentacji remontu kościoła i przedmiaru robót pod nadzorem konserwatora zabytków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2300,00zł , słownie: dwa tysiące trzysta zł.


 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 2 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys podstawowy. B.1) wykazu co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia - zał.5. B.3) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pok.12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego

IV.3.4) Termin składania ofert: 22.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, sekretariat , pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

DO PBRANIA

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

przedmiar robót

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475943]

przewiń do góry