Wersja archiwalna 2008-01-10 15:00:00
ZP-341/2/08 Magnuszew, 2008-01-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania Usługi koparko spycharką, spychem gąsiennicowym, równiarką drogową.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 - 15:30
2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 211 000 EURO .
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Cz.I. Usługa koparko spycharką - około 200godzin pracy w roku
Cz.II. Usługa spychaczem gąsiennicowym - około 100 godzin pracy w roku.
Cz.III. Usługa równiarką - około 100 godzin pracy w roku.
6) Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie do 31 grudnia 2008.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiada niezbędny sprzęt
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - zał. Nr 3
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) . Oświadczenie wykonawca, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – zał. Nr 2.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca –zał.nr 5
C.2.) Oświadczenie o podwykonawcach – zał.nr 4
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8) Informacja na temat wadium nie pobiera się.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2008-01-21 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew
Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 33, dnia 2008-01-21 o godz. 10:15
12) termin związania ofertą- 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – Nie.
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – Nie
15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej - Nie
16) informacja przekazana do UZP – 09 -01-2008r
WÓJT GMINY
Henryk Plak
do pobrania -
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2008-01-10
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-10 15:00:00
- Liczba odsłon: 128
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: