Wersja archiwalna 2007-10-04 17:30:30
ZP-341/43/07 Magnuszew, 2007-10-04
OGŁOSZENIE ZAMÓWIENIU
dotyczy postępowania : Zakup i dostawa tłucznia kamiennego .
1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 - 15:30
2) Określenie trybu zamówienia: Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczony o wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 , poniżej 211000 EURO
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Określenie przedmiotu : Zakup i dostawa tłucznia kamiennego na terenie gminy Magnuszew – 700 ton frakcji 0- 31,5 mm
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 20 grudnia 2007r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie w oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiadanie niezbędnego sprzętu - min.2 samochody ciężarowe wywrotka o ładowności ~ 30 ton);
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz dokumentów i oświadcze na potwierdzenie spełnienia warunków:
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 i 5
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Oświadczenie wykonawca, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i do właściwego urzędu skarbowego lub aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2
6. wykaz posiadanego do realizacji zamówienia sprzętu – min.2 samochody ciężarowe wywrotka o ładowności ~
30 ton. (zał.4)
6. Kalkulację cenową – zał.5
7. Informacje o podwykonawcach – wg zał 6.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8) Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-10-15 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew
Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-10-15 o godz. 10:30.
12) termin związania ofertą- 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – Nie przewiduje się.
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie przewiduje się
15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej - nie przewiduje się.
WÓJT GMINY
Henryk Plak
do bezpłatnego pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-10-04
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-04 17:30:30
- Liczba odsłon: 217
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: