Wersja archiwalna 2007-10-05 13:09:19
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie: ZP – 341/37/07 .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu na „Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Zakład Bud-Rem.”RAWOS” 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Ogrodowa 64 - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2007-10-15.
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty: WOJTPOL T.T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J., 26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1- art.89 ust.1 pkt.5- Wykonawca został wykluczony z postępowania .
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni wykonawcy: WOJTPOL T.T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J., 26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1- art.24 ust.2 pkt.4 , Wykonawca nie wniósł wadium..
4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena netto |
Cena brutto |
Ocena punkt |
1 |
Zakład Bud-Rem.”RAWOS” |
96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Ogrodowa 64 |
115437,98 |
140834,34 |
100 |
2 |
WOJTPOL T.T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J. |
26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1 |
135000,00 |
164700,00 |
86 wykluczona |
3 |
P.P.H.U. „RO.SA.-BUD” Roman Jan Saczywko |
26-600 Radom, ul. Ptasia 14 |
146109,33 |
178253,38 |
79 |
4 |
BORMA PUH Rafał Bodzik |
26-650 Przytyk, ul.Szkolna 5 m 2 |
122944,33 |
149992,08 |
94 |
5 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski |
27-200 Starachowice, ul. Waryńskiego 1c/3 |
118745,16 |
144869,10 |
97 |
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Ogłoszenie
Magnuszew: Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie
Numer ogłoszenia: 164383 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Rozniszewie tj. - docieplenie ścian metoda lekko o mokrą i wykonanie elewacji z tynku mineralnego - 819,4m2, - docieplenie ścian metodą lekko-mokrą i wykonanie elewacji cienkościennej (mozajka) - cokół - 56,45m2, - okładziny schodów z płytek ceramicznych - 59,78m2, - obróbki blacharskie (rynny, rury, parapety) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna i przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.20-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1500,00zł (słownie : jeden tysiąc pięćset zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach idokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys podstawowy. B.1) wykazu co najmniej trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia - zał.5. B.4) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój Mazowsza Komponent B - Mazowiecki Instrument Wsparcia Modernizacji Placówek Oświatowych.
IV.3.7) Umowa ramowa - nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.
do bezpłatnego pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-10-05
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-05 13:09:19
- Liczba odsłon: 186
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: