Wersja archiwalna 2007-10-05 13:09:19

                            ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 dot.: Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie: ZP – 341/37/07 .

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu na „Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Zakład Bud-Rem.”RAWOS”  96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Ogrodowa 64 -   oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2007-10-15.

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  zostały odrzucone oferty: WOJTPOL T.T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J., 26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1- art.89 ust.1 pkt.5- Wykonawca został wykluczony z postępowania .

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni wykonawcy: WOJTPOL T.T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J., 26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1- art.24 ust.2 pkt.4 , Wykonawca nie wniósł wadium..

4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cena netto

Cena brutto

Ocena punkt

1

Zakład Bud-Rem.”RAWOS”

96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Ogrodowa 64

115437,98

140834,34

100

2

WOJTPOL T.T.Wojtysiak, Z.Krześniak S.J.

26-900 Kozienice, ul.Przemysłowa 1

135000,00

164700,00

86 wykluczona

3

P.P.H.U. „RO.SA.-BUD” Roman Jan Saczywko

26-600 Radom, ul. Ptasia 14

146109,33

178253,38

79

4

BORMA PUH Rafał Bodzik

26-650 Przytyk, ul.Szkolna 5 m 2

122944,33

149992,08

94

5

Przedsiębiorstwo Budowlane „ASPO” Piotr Pomorski

27-200 Starachowice, ul. Waryńskiego 1c/3

118745,16

144869,10

97

 

                Środki ochrony prawnej

 

                Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 

                Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

 

                Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

 Magnuszew5-10-2007                                                            Wójt Gminy

                                                                                                   Henryk Plak

 

 Ogłoszenie

Magnuszew: Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie
Numer ogłoszenia: 164383 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły w Rozniszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Rozniszewie tj. - docieplenie ścian metoda lekko o mokrą i wykonanie elewacji z tynku mineralnego - 819,4m2, - docieplenie ścian metodą lekko-mokrą i wykonanie elewacji cienkościennej (mozajka) - cokół - 56,45m2, - okładziny schodów z płytek ceramicznych - 59,78m2, - obróbki blacharskie (rynny, rury, parapety) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna i przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.20-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1500,00zł (słownie : jeden tysiąc pięćset zł).


 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach idokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) kosztorys podstawowy. B.1) wykazu co najmniej trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia - zał.5. B.4) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój nr 12 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój Mazowsza Komponent B - Mazowiecki Instrument Wsparcia Modernizacji Placówek Oświatowych.

IV.3.7) Umowa ramowa - nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

 

do bezpłatnego pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

specyfikacja techniczna

przedmiar robót

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475944]

przewiń do góry