Wersja archiwalna 2007-09-07 15:55:31

Magnuszew 2007-09-07

 

Zp-341/36/07

 

 

 

 

Dotyczy : wyjaśnienia treści siwz na dostawę oleju opałowego .

 

 

Urząd Gminy w Magnuszewie w odpowiedzi na pytania informuje:

 

Pytanie:

  1. Czy dostawy oleju opałowego EKOTERM PLUS będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15oC ?
  2. w jakiej temperaturze (w rzeczywistej czy w referencyjnej +15oC) Wykonawcy składający  ofertę mają skalkulować cenę ofertowa?
  3. w jakiej temperaturze (w rzeczywistej  czy w referencyjnej +15oC) będzie następowało rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą za dostarczony olej opałowy?

 

Odpowiedź.

1. Zamawiający nie przewiduje przeliczania ilości dostarczonych litrów w zależności od temperatury.

Rozliczenie za dostarczony olej opałowy odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonej ilości oleju opałowego odebranego przez uprawnionego pracownika tj.zgodnie ze wskazaniem licznika pomiaru i zapisem rzeczywistej ilości w dokumencie WZ.

2. Sposób obliczania ceny podany został w pkt. XVI SIWZ . Zamawiający nie może czynić dodatkowych wskazań co do sposobu kalkulacji cen. Dla Zamawiajacego bez znaczenia pozostaje temperatura w oparciu o jaką Wykonawca będzie kalkulował cenę ponieważ element temperatury nie będzie przedmiotem oceny ofert .

3. Odpowiedź jak w pkt.1.

 

Wójt Gminy

Henryk Plak

 

Magnuszew: Zakup oleju opałowego EKOTERM PLUS
Numer ogłoszenia: 157474 - 2007; data zamieszczenia w UZP: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego EKOTERM PLUS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości - 183.000 litrów wraz z dostawą do wskazanej kotłowni i zatankowanie zbiorników na terenie gm.Magnuszew. UG Magnuszew - 25.000 litrów Szkoła Przydworzyce - 18.000 litrów Szkoła Magnuszew - 75.000 litrów Szkoła Mniszew - 15.000 litrów Szkoła Rozniszew - 25.000 litrów Szkoła Chmielew - 25.000 litrów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000,00zł (słownie : cztery tysiace zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, (koncesję na obrót paliwami ) ; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; posiada przystosowane samochody i aktualną legalizację liczników pomiaru dostarczanego oleju 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z forłułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru - zał nr 4 8. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki. 9. świadectwo jakości paliwa stwierdzające że spełnia ono ustalone normy . 10. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 11. oświadczenie o podwykonawcach zał 12. wpłata wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego.

IV.3.4) Termin składania w postępowaniu lofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

VI.3.6) Umowy ramowej nie przewiduje się.

 

do bezpłatnego pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475941]

przewiń do góry