Wersja archiwalna 2007-07-17 14:59:39

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU

 

 

Dotyczy: zamówienia Nr sprawy Zp-431/27/07  - Remont budynku Ośrodka Zdrowia  w Mniszewie (ogłoszenie Nr 114925-2007 z dnia 9-07-2007r).

 

            Działając na podstawie art.93 ust.1 pkt.6  Wójt Gminy Magnuszew  informuje, że unieważnia postępowanie z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca , że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć .

            Beneficjentem środków pomocowych z Unii Europejskiej w ramach programu, którego jednostką obsługującą jest Urząd Marszałkowski na modernizację  (dostosowanie do wymogów określonych Rozporządzeniem Ministra Zdrowia) – mogą być tylko zakłady świadczące usługi zdrowotne w ramach umowy z Funduszem.

Nie stworzenie możliwości aplikowania o środki finansowe z zewnątrz nie leży w interesie Gminy.

            Nadto przedmiotowa decyzja podjęta została po przyjęciu stanowiska Komisji Zdrowia (protokół z posiedzenia z dnia 16-07-2007r)

            Z tej to przyczyny została wypełniona przesłanka  art.93 ust.1 pkt 6.

 

            Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych – dział VI „Środki ochrony prawnej”.

 

 

Magnuszew 17-07-2007r

Z up. Wójta

mgr Barbara Sobota

Sekretarz Gminy

Ogłoszenie

Magnuszew: Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Mniszewie
Numer ogłoszenia: 114925 - 2007; data zamieszczenia na stronie UZP: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Mniszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Mniszewie zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną. Remont i adaptacja pomieszczeń gabinetów lekarskich, przystosowanie części poczekalni na rejestrację i wykonanie WC dla niepełnosprawnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, . 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 5 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) Harmonogram robót i zestawienie rzeczowo - finansowe wykonane na podstawie opisu robót i cen ofertowych. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykazu co najmniej pięciu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; . B.3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.4) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia - zał.5. B.5) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: UG Magnuszew, 26-910 Magnuszew , Magnuszew ul.Saperów 24, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

do bezpłatnego pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

przedmiar robót

specyfikacja techniczna

rzut parteru

rzut parteru 2

okna

stolarka drzwiowa

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475989]

przewiń do góry