Wersja archiwalna 2007-07-23 14:22:37
Magnuszew, 2007-07-23
ZP-341/19/07
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: Dowóz dzieci. Nr sprawy: ZP – 341/19/07 .
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu na „Dowóz dzieci w roku szkolnym 2007/2008 wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej So. Zoo, Kozienice, ul. Warszawska 59 - oferta spełnia warunki określone siwz i jest najkorzystniejszą cenowo.
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Liczba punktów |
1 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. Zoo |
Grójec, ul. Laskowa 26 |
91 |
2 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp Zoo |
Kozienice, ul. Warszawska 59 |
100 |
3 |
Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej |
Radom, ul. 1905 Roku 47 |
98 |
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Magnuszew26-06-2007
Magnuszew: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008
Numer ogłoszenia: 106746 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci szkolnych w roku 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Magnuszew w roku szkolnym 2007/2008 na pięciu trasach - przewidywana ilość dzieci - 516.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera sie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (licencje i pozwoleniana przewóz osób, certyfikat potwierdzenia kwalifikacji zawodowych), 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny( liczba miejsc w autobusach dostosowana do potrzeb na danej trasie), a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, 1.4. licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (pozwolenie na przewóz osób, licencje na przewóz osób, certyfikat, świadadectwo kwalifikacji zawodowych uprawniających do przewozu osób) 1.6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, i dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny pojazdu (dowód rejestracyjny z aktualną adnotacją) jakimi dysponuje wykonawca 1.8. wykaz kadry do wykonania określonych prac (zał.4) oraz niezbędne aktualne uprawienia do przewozu osób - (poświadczone xerokopie) 1.9. Oświadczenie o podwykonawcach -wg zał.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW, pokój Nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
do bezpłatnego pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Przedmiot zamówienia: dowożenia dzieci na 5 trasach
I. Zamawiający
URZĄD GMINY, ul.SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW, Strona ugmagnuszew.bip.org.pl
magnuszew2@warsoft.pl , 07:30 - 15:30
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczony o wartości mniejszy od kwot ogłoszonych na podstawie art.11 ust.8 , poniżej 211000 EURO .
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 39 oraz art. 43 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p. zm).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.)
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605),
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 610) ,
III. Opis przedmiotu zamówienia
CPV- 60.11.31.00-4
Przedmiotem zamówienia jest usług dowozu dzieci oraz opieka nad dowożonymi dziećmi.
dowożenia dzieci na 5 trasach – przewidywana ilość dzieci – 516.
Zamówienie na rok 2007/2008:
1. Urszulin- Osiemborów- Aleksandrów- Tyborów –Wola Magnuszewska –
Magnuszew 99 uczniów – długości ~ 10200m .
2. Basinów –Kłoda –Przydworzyce 33 uczniów.
Bożówka –Dębowola- Przydworzyce 22 uczniów
gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew 41 uczniów – długości ~26200m
3. Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara –
Grzybów - Magnuszew - 124 uczniów. – długości ~21700m.
4. Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew 74 uczniów – długości ~ 10700m.
5. Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów –
Magnuszew 123 uczniów. – długości 7600m.
- Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 8:20
- Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:00.
- Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc.
- Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów.
- Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków
- Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu.
- Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych.
Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji.
IV. Części zamówienia – nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
V. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
VI. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia – od 01 września 2007 do 27 czerwca 2008r.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (licencje i pozwoleniana przewóz osób, certyfikat potwierdzenia kwalifikacji zawodowych0,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny( liczba miejsc w autobusach dostosowana do potrzeb na danej trasie), a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
- wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
IX. Wadium - nie pobiera się.
X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1
1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę,
1.4. licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (pozwolenie na przewóz osób, licencje na przewóz osób, certyfikat, świadadectwo kwalifikacji zawodowych uprawniających do przewozu osób)
1.6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, i dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny pojazdu (dowód rejestracyjny z aktualną adnotacją) jakimi dysponuje wykonawca
1.8. wykaz kadry do wykonania określonych prac (zał.4) oraz niezbędne aktualne uprawienia do przewozu osób - (poświadczone xerokopie)
1.9. Oświadczenie o podwykonawcach –wg zał.
Dokumenty dodatkowe
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie
- Oferta winna zawierać ww dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres:
adres: Urząd Gminy Magnuszew 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24, faksem: 048 6217025
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: ins. ds. oświaty Popis Teresa tel.048 6217105 w.42, ins.d/s zamówień publicznych Alicja Malinowska tel.048 6217105 w.34
XIII. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
XIV. Opis przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w
obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami
prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy
dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa
w treści niniejszej specyfikacji.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte.
2. Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
- Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia
- Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego
- Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty
- Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie
- Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań
3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
3.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego
3.3 Oznakowane następująco: „ dowóz dzieci”.
XV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
URZĄD GMINY, ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW, Pokój nr 12, do dnia 2007-07-16 do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
URZĄD GMINY Magnuszew , ul. SAPERÓW 24, 26-910 MAGNUSZEW, Pokój nr 2, 2007-07-16 godz.10:15
3. Sesja otwarcia ofert
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena.
XVI. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT .
Cena podana w ofercie obejmuje koszt przejazdu miesięcznie jednego dziecka (cena biletu miesięcznego) .
Cena ma być tylko jedna .
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty.
XVII. Kryteria oceny oferty
Cena – 100 %
Cena obejmuje całość prac przewidzianych do wykonania zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Sposób dokonywania oceny wg wzoru: ocena = [(Cn : Cb) x 100] x waga
gdzie: Cn - cena oferty o najniższej cenie, Cb - cena oferty badanej
XIX. Warunki umowy
1 Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2 O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem
3 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
4 Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3.
XX. Środki ochrony prawnej
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej". Zamówienie nie przekracza kwoty dostaw i usług określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8
XXI. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XXII. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
XXIIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych,
XXIV. Aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,
XXV. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
XXVI. Ogłoszenia wyników przetargu
Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej: www: ugmagnuszew.bip.org.pl
formie pisemnej.
XXVII. Postanowienia końcowe
Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXVIII. Załączniki
Załączniki do specyfikacji:
1.Formulaż ofertowy
2.Załączniki
3. Wzór umowy
Magnuszew, 2007-06-265
Wójt Gminy Magnuszew
Henryk Plak
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa i siedziba oferenta , NIP, REGON .................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
Do: Urzędu Gminy w Magnuszewie , ul. Saperów 24
Oferujemy wykonanie usług – Dowóz i odwóz uczniów do szkół gminy Magnuszew wraz z opieką.
koszt przejazdu miesięcznie jednego dziecka (cena biletu miesięcznego) .......................zł netto +
Vat .............................. , brutto ..........................................................
Ogólna wartość brutto ......................... zł
Słownie: ……………………………………………………………………………..
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie mamy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Usługi objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami (zamierzamy zlecić .........................................)*
4. Oświadczamy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na tychże warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*: do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Poświadczam wniesienie wadium w wysokości: ....................................., w formie: .........................................
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………………………………………………………
Zastrzeżenie wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
…………………………………………………………………………………………………………
Inne informacje wykonawcy:
………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________________
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 2
..............................dnia ...............................
Oświadczenie
o spełnianiu wymaganych warunków
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego przez Gminę Magnuszew, w sprawie „Dowóz dzieci
reprezentując firmę ................................................................................................................
jako upoważniony, w imieniu reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy, oświadczam, że:
- Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19,poz.177)
- Oświadczam, że zgodnie z art.22 ust.1 w/w ustawy mogę ubiegać się o wykonanie zamówienia ponieważ.
a) posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
Oświadczam iż, znany mi jest przedmiot zamówienia, spełniam wymagane do jego wykonania warunki określone w s.i.w.z i jestem zdolny do wykonania jego wykonania zgodnie z przedłożoną ofertą.
................................................................................................
podpisy osób upoważnionych
Załącznik Nr 4
POTENCJAŁ KADROWY
Nazwa oferenta......................................................................................................
Adres oferenta.......................................................................................................
Nr tel. (fax.)............................................................................................................
Nazwisko i Imię |
Wykształcenie |
Uprawnienia Nr |
Lata doświadczeń |
Opis doświadczeń |
|
|
|
|
|
Podpis oferenta
Załącznik Nr 5
POTENCJAŁ TECHNICZNY
Nazwa oferenta......................................................................................................
Adres oferenta.......................................................................................................
Nr tel. (fax.)............................................................................................................
Opis , rodzaj pojazdu ( nazwa właściciela ) |
Liczba jednostek |
Rok produkcji |
Nazwa wydzierżawcy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podpis Wykonawcy
Załącznik Nr 6
PODWYKONAWCY
Nazwa oferenta......................................................................................................
Adres oferenta.......................................................................................................
Nr tel. (fax.)............................................................................................................
Nazwa i adres podwykonawcy |
Rodzaj powierzonego zamówienia |
Wartość powierzonej części zamówienia/ udział |
|
|
|
Podpis Wykonawcy
Zał. Nr 3
„WZÓR UMOWY”
UMOWA Nr.................
Zawarta w Magnuszewie w dniu ..........................2007r pomiędzy: Wójtem Gminy w Magnuszewie mającym swą siedzibę w Magnuszewie przy ul. Saperów 24 zwanej w dalszej części umowy „Zamawiającym” reprezentowanym przez - Henryka Plaka
a .......................................................................................................
reprezentowanym przez: .....................................................................................................
zwanym w dalszej części „Wykonawcą”
wybranym w wynik przeprowadzonego postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony. Została zawarta umowa o następującej treści:
§1
Przedmiotem umowy jest usługa :
Dowóz i odwóz uczniów oraz zapewnienie im opieki do szkoły na trasach:
Urszuli – Osiemborów – Aleksandrów - Tyborów – Wola Magnuszewska – Magnuszew
Basinów – Kłoda – Przydworzyce
Bożówka –Dębowola- Przydworzyce
gimnazjum Przydworzyce –Magnuszew
Kępa Skórecka – Wilczkowice – Żelazna Nowa – Żelazna Stara – Grzybów - Magnuszew
Trzebień- Wilczowola- Ostrów -Magnuszew
Przewóz Tarnowski- Przewóz Stary-Wólka Tarnowska- Grzybów – Magnuszew
- Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 8:20
- Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:00.
- Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej niż przewidywana liczba miejsc.
- Odwożenie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez dyrektorów szkół, dokładna ilość uczniów podana przez dyrektorów.
- Opieka nad przewożonymi uczniami, zagwarantowanie im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania w tym ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków
- Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu.
- Zakończenie dowozu – po zakończonych zajęciach szkolnych.
§2
Termin wykonania zamówienia - od 1 września 2007r do 27 czerwca 2008r.
§3
Aktualna liczba uczniów, godziny dowozu i dowozu, harmonogramy tras ustalone przez dyrektorów szkół najpóźniej do 01 września 2007r.
§4
Wykonawca do 1 września 2007r uzyska zezwolenie na wykonanie przewozu osób w transporcie drogowym na terenie gminy Magnuszew na w/w trasy.
§5
w ramach wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Zapewnienia dowożonym uczniom bezpieczeństwa i sprawowania opieki w czasie wsiadania, przewozu i wysiadania.
2. Posiadania ciągle aktualnego OC i NW w związku z wykonywaniem dowozu uczniów i sportowców.
3. Posiadanie odpowiedniego i ciągle sprawnego środka transportu do przewozu uczniów.
4. W okresie zimowym wykonania wszystkich przewozów określonych w §1 autobusami ogrzewanymi.
5. Przewozu uczniów zgodnie z określoną liczbą miejsc w autobusie.
6. Wykonania umowy z należytą starannością.
7. Bezpłatnego dojazdu autobusów z bazy Wykonawcy do szkół gminy Magnuszew oraz powrotu z tych placówek do bazy Wykonawcy.
8. Stan techniczny pojazdów będzie poddany weryfikacji.
9. Wykonawca zapewnia , że usługa będą wykonywane zgodnie z przepisami dotyczącymi ruch drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu.
§6
1. Wykonawca zapewni pojazd sprawny technicznie, posiadający niezbędne świadczące o tym dokumenty do realizacji przedmiotu zamówienia , co może zostać poddane weryfikacji.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem zamówienia.
3. Wykonawca zapewni we własnym zakresie opiekę nad dziećmi zgodnie z obowiazującymi przepisami oraz odpowiada za ich bezpieczeństwo.
§7
1. Za wykonanie zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie: na wszystkich trasach przewozu uczniów do szkół koszt jednego ucznia (cena biletu miesięcznego) bez podatku VAT ………… zł , podatek VAT ………cena brutto ……………….zł słownie ……………….
2. Wynagrodzenie określone w ust.1
a/ obejmuje podatek VAT – każdorazowa zmiana stawki podatku obciąża Wykonawcę w ramach ustalonego wynagrodzenia
b/ obejmuje wszystkie koszty własne Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia
c/ nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania niniejszej umowy.
3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usług przewozowych odbywać się będzie po zakończeniu miesiąca pracy w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury. Faktura winna być potwierdzona przez dyrektorów szkół.
4. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek nr ……………………………………………….
§8
Ustala się kary za nienależyte wykonanie zamówienie :
1. Za spóźnienie w dowozie i odwozie uczniów, Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% łącznej wartości przewozu dziennego.
2. Za nie wykonanie dowozu i odwozu uczniów , Wykonawca nie otrzyma za ten dzień zapłaty a poza tym zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości równej 200% łącznej usługi w danym dniu.
3. Należności za nienależyte wykonanie zamówienia o którym mowa w p-cie 1 i 2 Zamawiający ma prawo potracić Wykonawcy z faktury.
§9
Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym :
- nie wykonania usługi przez Wykonawcę w okresie 2 kolejnych dni.
- Nieterminowe dowożenie dzieci do szkoły – skutkujące opóźnieniem rozpoczęcia nauki szkolnej.
- Brak opieki nad przewożonymi uczniami.
W pozostałych przypadkach obowiązuje strony jednomiesięczny termin wypowiedzenia.
§10
W sprawach nieuregulowanych niniejsza umową maja zastosowania przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r
§11
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie wykonanie przewozu na skutek przejezdności dróg i okoliczności niezawinionych.
§12
Integralną częścią umowy jest SIWZ oraz oferta.
§13
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnej.
§14
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca Zamawiający
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-07-23
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-23 14:22:37
- Liczba odsłon: 190
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: