Wersja archiwalna 2007-07-06 15:57:43
ZP-341/14/07 Magnuszew, 2007-06-20
Magnuszew: Przebudowa drogi gminnej Osiemborów - Żelazna
Numer ogłoszenia: 103844 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6217105 w. 34, fax 048 6217025.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Osiemborów - Żelazna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Osiemborów - Żelazna długości 2100mb i szerokości 4,50m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: 7000 zł (siedem tysięcy zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -posiadać doświadczenie do wykonania tego typu robót tj. ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia ) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy - zał.nr1. A.2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawa zamówień publicznych - zał.2 A.6) Kosztorys. B.1) wykazu co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (złożonością) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał 4. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; . B.3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. B.4) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i wymagane uprawnienia. - zał.5. B.5) Wykaz o podwykonawcach - zał.6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł..
IV.3.4) Termin składania ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W części z Mazowieckiego Programu Rozwoju Województwa Mazowieckiego - wsparcie infrastruktury drogowej.
WÓJT GMINY
Henryk Plak
Projekt budowlany -
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ na Przebudowę drogi gminnej Osiemborów -Żelazna . Stosownie do art.38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający poprawia błędy pisarskie w s.i.w.z na : Przebudowa drogi gminnej Osiemborów -Żelazna . W w/w specyfikacji w punkcie V.1.1 pomyłkowo wpisano uprawnienia które nie mają zastosowania w robotach dotyczących remontu dróg : branży elektrycznej, sanitarnej i instalacji teletechnicznej . . Wójt Gminy Henryk Plak
--------; V -----re. ^',u
g-8*-V —
--------' -----------*7
y ■ 3= y
g
r-— -y-T--^ jg-----------
I sz
r~~— -SMS=s*S7-----------
g - » v -----------
NIP 812-111-14-29
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-07-06
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-06 15:57:43
- Liczba odsłon: 396
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: