Wersja archiwalna 2007-06-14 17:38:37

 

ZP-341/18/07                                                                                                                      Magnuszew, 2007-06-14

              OGŁOSZENIE O (WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)  ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania : Remont Budynku administracyjnego Urzędu Gminy Magnuszew.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30  -  15:30

2) Określenie trybu zamówienia:   Przetarg nieograniczony poniżej  211000 EURO .

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku administracyjnego UG Magnuszew

Wspólny Słownik Zamówień: 45.45.30.00-7.

5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

6) Termin wykonania zamówienia:  30 października 2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  

- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

-posiadać doświadczenie do wykonania tego typu robót tj. ( wykonał w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000zł każda)

                Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.

                Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 

8) Informacja na temat wadium:          3000,00 zł

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      cena                      -           100%          

10) miejsce i termin składania ofert:   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-07-09 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew

Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-07-09o godz. 10:15.

                         

12) termin związania ofertą- 30 dni                       

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  Nie dotyczy.

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy 

15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej    -   nie dotyczy

16) informacja przekazana do UZP – 14-06-2007r

                                                                                                           WÓJT GMINY

                                                                                                                         Henryk  Plak               

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Przedmiar robót

Specyfikacja techniczna

Przedmiar

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475968]

przewiń do góry