Wersja archiwalna 2007-03-21 10:55:28
ZP-341/8/07 Magnuszew, 2007-03-19
OGŁOSZENIE O (WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA) ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania : Remont Budynku administracyjnego Urzędu Gminy Magnuszew.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 - 15:30
2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony powyżej 60.000 EURO
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku administracyjnego UG Magnuszew
Wspólny Słownik Zamówień: 45.45.30.00-7.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30 sierpnia 2007r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-posiadać doświadczenie do wykonania tego typu robót tj. ( wykonał w ciągu 3 ostatnich lat co najmniej 3 tego typu zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnym z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000zł każda)
- posiadać środki finansowe co najmniej – 100.000 zł
8) Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-04-24 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew
Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-04-24o godz. 10:15.
12) termin związania ofertą- 30 dni
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej – Nie dotyczy.
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy
15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej - nie dotyczy
16) informacja przekazana do UZP – 19-03-2007r
WÓJT GMINY
do bezpłatnego pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-03-21
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-21 10:55:28
- Liczba odsłon: 246
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: