Wersja archiwalna 2007-02-12 15:53:58

ZP-341/10/07                                                                                                                    Magnuszew, 2007-02-12

              OGŁOSZENIE O (WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)  ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania : Wykonanie projektu studni trzeciorzędowej w miejscowości Mniszew.

 Działając na podstawie art. 39 i 4a Pzp Urząd Gminy Magnuszew zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:Urząd Gminy Magnuszew, Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Strona WWW : ugmagnuszew.bip.org.pl, E-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30  -  15:30

2) Określenie trybu zamówienia:   Przetarg nieograniczony poniżej 60.000 EURO

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmagnuszew.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: za zaliczeniem pocztowy za cenę 20 zł.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu studni trzeciorzędowej w miejscowości Mniszew.

 

5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

6) Termin wykonania zamówienia:  30 marca 2007r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  

-posiadać doświadczenie do wykonania tego typu robót tj. w ciągu 2 ostatnich lat wykonał 2 tego typu roboty

8) Informacja na temat wadium: - nie dotyczy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      cena                   -           100%

10) miejsce i termin składania ofert:   w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew. Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12 do dnia 2007-02-20 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Magnuszew

Ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew , pokój Nr 2, dnia 2007-02-20 o godz. 10:15.

                         

12) termin związania ofertą- 30 dni                       

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  Nie dotyczy.

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu – nie dotyczy  

15) informacje o przewidywanym aukcji elektronicznej    -   nie dotyczy

WÓJT GMINY

Henryk Plak

do bezpłatnego pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475992]

przewiń do góry