Wersja archiwalna 2007-02-15 10:01:59
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Nazwa przedmiotu zamówienia:
Wykonaniu usług geodezyjnych
Na mocy art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p. zm.) Urząd Gminy w Magnuszewie informuje, że w postępowaniu na Wykonanie usług geodezyjnych wybrał ofertę złożoną przez :
- firmę - GEOFAM S.C., ul. Kochanowskiego 6 , 26-900 Kozienice
Zamawiający odrzuca ofertę którą złożyła firma
GEOCOM Usługi GEO-KAR Komputer, ul. Warszawska 19, 26-900 Kozienice na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 jej treść nie odpowiada treści siwz tj. brak dokumentów określonych s.i.w.z - żądanych dokumentów nie dostarczono mimo wezwania.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej których procedury określono w ustawie Prawo zamówień publicznych – dział VI (ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych).
Nr sprawy:ZP-341/9/2007.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonaniu usług geodezyjnych.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24
Strona www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 – 15:30
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. W sprawach proceduralnych: Alicja Malinowska,
2. W sprawach merytorycznych Stanisław Figlewicz
3. Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36
2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia do bezpłatnego pobrania www.ugmagnuszew.bip.org.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym za odpłatnością w kwocie – 20zł.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usług geodezyjnych tj. mapy podziału gruntów.
5) Termin wykonania zamówienia: - 12 miesięcy.
6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadanie uprawnień na wykonywanie tego typu usługi
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7) Wadium: nie pobiera się.
8) Kryteria oceny ofert: cena - 100%
9) Miejsce i termin składania ofert:
miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12,
do dnia 2007- 02- 08 do godz. 10:00, otwarcie ofert 2007-02-08, godz.10:15.
11) termin związania ofertą okres 30.
12) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
13) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.
Wójt Gminy
Magnuszew 2007-01-31 Henryk Plak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-02-15
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-15 10:01:59
- Liczba odsłon: 163
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: