Wersja archiwalna 2007-01-24 15:20:24
Nr sprawy:ZP-341/7/2007.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonaniu usług urbanistycznych.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 Pzp Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24
Strona www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e-mail: magnuszew2@warsoft.pl
Godziny urzędowania : 7:30 – 15:30
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. W sprawach proceduralnych: Alicja Malinowska,
2. W sprawach merytorycznych Stanisław Figlewicz
3. Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36
2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia do bezpłatnego pobrania www.ugmagnuszew.bip.org.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym za odpłatnością w kwocie – 20zł.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz ustaleniu lokalizacji celu publicznego ( około 60 + 15szt.)
4) Przedmiot: CPV – 74251000-3 Usługi zagospodarowania przestrzennego.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
6) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- wykaz wykonanych tego typu prac w ostatnich 2 latach i referencje (co najmniej 3)
- posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania zamówienia
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8) Wadium nie pobiera się .
9) Kryteria oceny ofert: najniższa cena za przygotowanie decyzji – 100%.
10) miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12,
do dnia 2007- 02- 02 do godz. 10:00, otwarcie ofert 2007-02-02, godz.10:15.
11) termin związania ofertą okres 30.
12) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
13) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.
Wójt Gminy
Magnuszew 2007-01-24 Henryk Plak
do bezpłatnego pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2007-01-24
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-01-24 15:20:24
- Liczba odsłon: 172
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: