Wersja archiwalna 2007-01-04 15:33:53

http://ugmagnuszew.bip.org.pl/pliki/ugmagnuszew/mapa_str3.pdfNr sprawy:ZP-341/1/2007.

                   OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę dróg gminnych na potrzeby Urzędu Gminy Magnuszew.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41  Pzp Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Urząd Gminy Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24

Strona www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e-mail: magnuszew2@warsoft.pl

Godziny urzędowania : 7:30 – 15:30

 Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1.          W sprawach proceduralnych: Alicja Malinowska,

2.          W sprawach merytorycznych Stanisław Figlewicz

3.          Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36

2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym za odpłatnością w kwocie – 20zł.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę dróg gminnych – 3 odcinki o łącznej długości 5300mb.

  1. Droga Osiemborów – Żelazna (2100mb x 4,5mb, podbudowa z kruszywa kamiennego 12 cm, 2 warstwy mieszanki mineralno-bitumicznej: wyrównawcza i ścieralna po 3cm )
  2. Droga Magnuszew – Kruszyn (1700mb x 4 i 5mb, podbudowa z kruszywa kamiennego grubości 12cm, nawierzchniowa warstwa z mieszanki mineralno-bitumicznej  grubości 6cm (3+3 )
  3. Droga przez wieś Tyborów ( 1500mb x 5mb, podbudowa z kruszywa kamiennego, nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 6 cm (3+3)

Projektant zapewnia wszelkie materiały i uzgodnienia niezbędne do wykonania zamówienia.

CPV- 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

   Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 30 kwiecień 2007r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych,

oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:

c) posiadają niezbędną wiedzę ( niezbędne uprawnienia) i doświadczenie wykonanie w ciągu 2 ostatnich lat minimum 3 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z  zakresem zadania  będącego przedmiotem zamówienia co zostanie potwierdzone referencjami

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  na podstawie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w SIWZ( spełnia – nie spełnia).

8) Informacja na temat wadium: - nie pobiera się

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena - 100%

10) miejsce i termin składania ofert:Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24;   26-910 Magnuszew,  pok.   

      Nr 12 – 15 stycznia 2007r  do godz. 10.00

12) miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24;   26-910 Magnuszew,  pok.   

      Nr 2 – 15 stycznia 2007r  do godz. 10.15                          

13) termin związania ofertą – 30 dni                 

14)  Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

15)  Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.

                                                                                                                                           Wójt Gminy

                                                                                                                                          

                                                                                                                                            Henryk Plak

Magnuszew, 2007-01-04

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia - do pobrania

zał.1

zał2

zał3

zał4

zał5

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2475993]

przewiń do góry