Wersja archiwalna 2006-10-23 16:17:28

ZP-341/38/06

Magnuszew dnia 23.10.2006r

Ogłoszenie o  WSZCZĘCIU zamówieniA   publicznEGO

na

REMONT DROGI WE WSI OSIEMBORÓW

Działając na podstawie art.4a ust.2 zawiadamia się o wszczęciu postępowania    w trybie przetargu nieograniczonego do 60 000 euro

1)       Nazwa i adres Zamawiającego

1.       Pełna nazwa zamawiającego: Gmina Magnuszew

2.        Adres do korespondencji  : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew

3.       REGON: 000545290, NIP 812-14-21-710

4.       Adres strony na której zamieszono specyfikację istotnych warunków zamówienia: http://www.ugmagnuszew.bip.org.pl,

5.        Określenie sposobu uzyskania s.i.w.z.: UG Magnuszew, pokój Nr 10, lub na pisemną (faksem) prośbę - bezpłatnie, godz.pracy: 07:30 - 15:30,

6.        e- mail: magnuszew2@warsoft.pl

7.       Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025

Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1.          Imię i nazwisko: 1. Alicja Malinowska, . referent ds. zamówień publicznych  2. Stanisław Figlewicz- . referent ds.budownictwa

2.          Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36

3.          Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 10

CPV 45 23 31 20-6

2) Opis przedmiotu zamówienia :

Remont drogi we  wsi Osiemborów tłuczniem kamiennym długości 1000 mb , szerokości 5,00mb

3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

5) Termin wykonania zamówienia: - 20 listopad 2006r.

6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1.        O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,

b)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych,

oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:

c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wykonanie w ciągu 2 ostatnich lat minimum 3 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z  zakresem zadania  będącego przedmiotem zamówienia co zostanie potwierdzone referencjami

d) posiadają  potencjał techniczny  niezbędny do wykonania zamówienia tj. co najmniej: (koparka, spycharka,

     samochód samowyładowczy, ),

e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 1 pracownika posiadającego

     uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie  na podstawie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w SIWZ( spełnia – nie spełnia).

7). Wadium    - nie pobiera się .

8). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie -  cena – 100%.

9). Miejsce i termin składania ofert - Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24;   26-910 Magnuszew,  pok.    

      Nr 12 – 31 październik 2006r  do godz. 10.00, otwarcie 31-10-2006 godz.10:15

10). Termin związania ofertą -  30 dni.

11). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

12). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

13). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Przedmiar robót

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2476014]

przewiń do góry