Wersja archiwalna 2006-10-09 17:16:34
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
w przetargu nieograniczony poniżej 60 000 EURO art. 4a
1) Przedmiot zamówienia - dostawa:
Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości – 26.000 litrów
wraz z dostawą i zatankowanie zbiorników.
2) Pełna nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Rozniszewie
1. Adres do korespondencji : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
2. REGON Szkoły: 001146349, NIP 812-17-26-071
3. Specyfikacja ogłoszona na stronie://www.ugmagnuszew.bip.org.pl, e- mail: magnuszew2@warsoft.pl lub za zgłoszenie na adres jak w pkt.1.
4. Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025
5. Osoba do kontaktów: Alicja Malinowska
3) CPV 23.13.20.00-1
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5) Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie do 15 kwietnia 2007r
6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki.
- posiadać aktualną legalizację liczników pomiaru dostarczanego oleju.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7) Wadium: nie pobiera się.
8) Kryteria oceny ofert: cena – 100%
9) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
Pokój nr 12 , do dnia 2006 - 10- 17 do godz. 10:00
10) termin związania ofertą okres 30 dni
11). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.
14) Ogłoszenie przekazano do portalu UZP dnia 2006-10-09
Magnuszew, 2006-10-09
ZP-341/35/06
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia - dostawa:
Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości – 26.000 litrów
wraz z dostawą i zatankowanie zbiorników na potrzeby PSP w Rozniszewie.
I. Zamawiający
Publiczna Szkoła Podstawowa w Rozniszewie, im.Stefana Czarnieckiego 26-910 Magnuszew
specyfikacja ogłoszona na stronie: www.ugmagnuszew.bip.org.pl, magnuszew2@warsoft.pl , godz. pracy 07:30 - 15:30 ugmagnuszew.bip.org.pl, magnuszew2@warsoft.pl , godz. pracy 07:30 - 15:30
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 EURO euro.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art.4a ustawy Prawa zamówień publicznych.
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź.zmian.))
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ,
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych,
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia Przedmiot zamówienia - dostawa:
Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości – 26.000 litrów
wraz z dostawą do wskazanej kotłowni i zatankowanie zbiorników na potrzeby PSP Rozniszew.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 23.12.21.00-9 .
Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dowozu na rzecz Zamawiającego oleju opałowego o jakości i parametrach zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
IV. Części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
VI. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia – sukcesywnie na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przekazanego na wskazany adres e-mail lub faksem w godzinach od 7:30 do 14:30.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – posiada przystosowane samochody i aktualną legalizację liczników pomiaru dostarczanego oleju, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1) 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).
3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).
4. Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia zał.nr 5 .
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich 12 miesięcy – minimum 2 , przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru - zał nr 4
11. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki.
12. zaświadczenie, że sprzedawany produkt posiada certyfikat jakości i jest dopuszczony do obrotu (orzeczenie laboratoryjne, świadectwo jakości) .
13. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2
Dokumenty dodatkowe
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie
4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
5. Dokumenty dodatkowe
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
X. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres: siedziby zamawiającego
faksem: 048 6217025
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami
XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Alicja Malinowska 048 6217105 w.34
XII. Wadium
Nie pobiera się .
XIII. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert,
XIV. Opis przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
2. Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
- Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia
- Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań
3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
3.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:
Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 12
3.2 Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
3.3 Oznakowane następująco: Dostawa oleju opałowego – na potrzeby PSP Rozniszew.
XV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy składać w:
- siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, Pokój nr 12
do dnia 2006-10-17 do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, ,Pokój nr 2 dnia 2006-10-17 o godz. 10:10
3. Sesja otwarcia ofert
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena.
XVI. Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę, wypełniając formularz oferty stanowiący załącznik nr 1.
Wykonawca podaje cenę u producenta obowiązującą na dzień 16 października 2006r , stałą marżę, bądź opust oraz cenę brutto za litr.
Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Cena producenta ustalona będzie w oparciu o publikacje internetową danego producenta.
XVII. Kryteria oceny oferty
1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów
Cena brutto – 100%
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego : Wzór: (cena min. / cenę ocen.) x 100
3. Wynik
Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
XVIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Tryb zawarcia umowy:
1. Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu wykonawcy.
2. Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego -wzór umowy stanowi załącznik do Nr 3 SIWZ.
XI. Środki odwoławcze:
W postępowaniu tym wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych
XII. Postanowienia końcowe:
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póz.zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
XX. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XXI. Zamówień uzupełniających nie przewiduje się.
XXII. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
XXIII. Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej i jej elementów, ani też nie przewiduje żadnych rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. Cena winna być podana w polskich jednostkach pieniężnych ( złotych polskich i groszach) i w tej walucie prowadzone będą wszelkie rozliczenia z Wykonawcą.
XXIV. Informacja dotycząca aukcji elektronicznej - Nie dotyczy.
Zatwierdzam dnia 09-10-2006
Dyrektor Szkoły
mgr Agnieszka Suska
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa....................................................................................................................
Siedziba.................................................................................................................
Nr telefonu/faks......................................................................................................
nr NIP.................................................. nr REGON.............................................
e-mail ...................................................................
Dane dotyczące zamawiającego : Publiczna Szkoła Podstawowa w Rozniszewie, 26-910 Magnuszew
Zobowiązania wykonawcy: Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia:
Dostawa lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości – 26.000 litrów
cena netto Producenta.....................zł/litr (do 2 miejsc po przecinku) ,
cena netto Wykonawcy .....................zł/litr (do dwóch miejsc po przecinku)
różnica, marża, opust * ................... zł /litr (do dwóch miejsc po przecinku)
(słownie: ........................................................................................)
cena brutto Wykonawcy ............................................................. zł/litr (do dwóch miejsc po przecinku)
podatek VAT.................%
wartość brutto Wykonawcy ogółem ..................................... zł
(słownie: ..............................................................................................................zł.)
Oświadczenie:
1. Zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i stwierdzam, że bez przeszkód mogę na nim podjąć realizację przedmiotu zamówienia.
2. Zapoznałem się z treścią wzorów umów dołączonych do siwz i akceptuję ich treść bez zastrzeżeń.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres**:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
……………………………………………………………………………………………
Zastrzeżenie wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________________
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy
* - niepotrzebne skreślić , wpisać: marża ze znakiem „+”, opust ze znakiem „- „
** - niepotrzebne skreślić
zał.nr 2
ZP-341/35/06
OŚWIADCZENIE
O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus wraz z dostawą do wskazanej kotłowni i zatankowanie zbiorników w PSP Rozniszew.
.
Nazwa oferenta i adres
.................................................................................................................................
.................................................................................................................................
- Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawo zamówień publicznych
- Oświadczam, że zgodnie z art.22 ust.1 mogę ubiegać się o wykonanie zamówienia ponieważ.
a) Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,,
b) Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
- Oświadczam iż, znany mi jest przedmiot zamówienia, spełniam wymagane do jego wykonania warunki określone w s.i.w.z i jestem zdolny do wykonania jego wykonania zgodnie z przedłożoną ofertą.
- Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.
........................................
(podpis)
dnia ...........................
Załącznik Nr 4
WYKAZ posiadanego sprzętu
Nazwa oferenta......................................................................................................
Adres oferenta.......................................................................................................
Nr tel. (fax.)............................................................................................................
Wykaz posiadanego sprzętu do wykonania tego zamówienia.
Rodzaj pojazdów do wykonania zamówienia |
Sposób posiadania (w przypadku najmu określenie podmiotu) |
Czas ważności świadectwa legalizacji (od – do dnia) i nazwa organu wydającego |
Data i numer wydania świadectwa legalizację liczników pomiaru dostarczanego oleju. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
podpis oferenta
Załącznik Nr 5
WYKAZ kadry
Nazwa oferenta......................................................................................................
Adres oferenta.......................................................................................................
Nr tel. (fax.)............................................................................................................
Wykaz kadry do wykonania przedmiotowego zamówienia .
Nazwisko i imię /stanowisko |
uprawnienia |
Staż pracy |
Doświadczenie na stanowisku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
podpis oferenta
zał nr.3
WZÓR UMOWY
Zawarta w dniu ................... pomiędzy Dyrektorem Publicznej Szkoły Podstawowej im. Stefana Czarnieckiego w Rozniszewie reprezentowanym przez Dyrektora Szkoły mgr Agnieszkę Suska
zwanym w dalszej części umowy „Zamawającym”,
a ..............................................................................................................
zwanej w dalszej części umowy „Wykonawcą” – który został wyłoniony w wyniku przeprowadzenia postępowania ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony
§1
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące prace:
Zakup lekkiego oleju opałowego EKOTERM Plus w ilości – 26.000 litrów wraz z dostawą do kotłowni i zatankowanie zbiorników na potrzeby PSP Rozniszew.
§2
1. Dostawca zobowiązuje się do zaopatrywania Odbiorcy w olej opałowy sukcesywnie w okresie trwania umowy za cenę netto (obowiązującą w dniu dostawy oleju Zamawiającemu wg.obowiązujących decyzją cen u producenta) + marża, opust x VAT = cena brutto.
2. Wykonawca każdorazowo doliczy (uwzględni) zaproponowaną marżę, opust w wysokości ................ z/litrł.
3. Faktyczna ilość dostaw , które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować, wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego wyżej.
5. Wartość szacunkowa zamówienia wg przetargu wynosi brutto . .............................zł
§3
1. Wymagany termin wykonania zamówienia – sukcesywnie na zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przekazanego na wskazany adres e-mail lub faksem ................................................................. przez przedstawiciela danej placówki.
2. Dostawa w godzinach od 7:30 do 14:30 do wskazanych miejsc .
§4
Umowa zostaje zawarta do 15 kwietnia 2007r.
§5
Strony ustaliły , że z tytułu niewykonania, bądź nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości:
1. 3000 zł gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności za które odpowiada Wykonawca.
2. 10% wartości towaru nie dostarczonego w terminie, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki
§6
Należność za dostarczony olej opałowy zostanie zapłacona z konta Zamawiającego na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty dostarczenia oleju i wystawieniu faktury na zaopatrzoną w olej placówkę oraz dołączeniu:
- Potwierdzenie Zamawiajacego o faktycznej ilości dostarczonego oleju oraz świadectwo jakości.
- Decyzję cenową Producenta obowiązującą w dniu dostawy Zamawiającemu.
§7
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą być wprowadzone za zgodą obu stron wyrażone w formie pisemnego aneksu.
§8
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy. W takim wypadku dostawca lub wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową maja zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego.
§10
Integralną częścią niniejszej umowy jest oferta i s.i.w.z.
§11
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Wykonawca Zamawiający
KONTRASYGNUJE
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2006-10-09
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-09 17:16:34
- Liczba odsłon: 161
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: