Wersja archiwalna 2006-10-03 17:34:16
ZP-341/30/06
Magnuszew dnia 03.10.2006r
Ogłoszenie o WSZCZĘCIU zamówieniA publicznEGO
na
Wykonanie podbudowy drogi gminnej „ Dębowola – Basinów”
Działając na podstawie art.4a ust.2 zawiadamia się o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego do 60 000 euro
1) Nazwa i adres Zamawiającego
1. Pełna nazwa zamawiającego: Gmina Magnuszew
2. Adres do korespondencji : Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
3. REGON: 000545290, NIP 812-14-21-710
4. Adres strony na której zamieszono specyfikację istotnych warunków zamówienia: http://www.ugmagnuszew.bip.org.pl,
5. Określenie sposobu uzyskania s.i.w.z.: UG Magnuszew, pokój Nr 10, lub na pisemną (faksem) prośbę - bezpłatnie, godz.pracy: 07:30 - 15:30,
6. e- mail: magnuszew2@warsoft.pl
7. Numer telefonu: (0-48)6217105 , faks: (0-48) 6217025
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
1. Imię i nazwisko: 1. Alicja Malinowska, . referent ds. zamówień publicznych 2. Stanisław Figlewicz- . referent ds.budownictwa
2. Numer telefonu: (0-48) 62 17 105 w. 34 lub 36
3. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 10
CPV 45 23 31 20-6
2) Opis przedmiotu zamówienia :
Wykonanie podbudowy drogi gminnej „ Dębowola – Basinów” długości 1258 m , szerokości 5,30m
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5) Termin wykonania zamówienia: - 20 listopad 2006r.
6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej,
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia , tj. Wykonawcy którzy:
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wykonanie w ciągu 2 ostatnich lat minimum 3 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia co zostanie potwierdzone referencjami
d) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia tj. co najmniej: (koparka, spycharka,
samochód samowyładowczy, ),
e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 1 pracownika posiadającego
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie zaświadczeń i oświadczeń wymienionych w SIWZ( spełnia – nie spełnia).
7). Wadium - 2.000 zł.
8). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena – 100%.
9). Miejsce i termin składania ofert - Urząd Gminy w Magnuszewie, ul. Saperów 24; 26-910 Magnuszew, pok.
Nr 12 – 12 październik 2006r do godz. 10.00, otwarcie 12-10-2006 godz.10:15
10). Termin związania ofertą - 30 dni.
11). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12). Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13). Licytacja elektroniczna - Nie dotyczy.
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2006-10-03
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-03 17:34:16
- Liczba odsłon: 287
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: