Wersja archiwalna 2006-04-12 14:19:29
Magnuszew, 2006-04-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w przetargu ograniczonym powyżej 60.000 EURO
Przedmiot zamówienia: Prace budowlane dotyczące budowy dróg.
CPV – 45233131-6
Cz.I. Remont drogi gminnej we wsi Boguszków
Cz.II. Modernizacja drogi z przebudową mostu we wsi Kolonia Rozniszew
Cz.III. Remont drogi we wsi Aleksandrów
Cz.IV. Modernizacja drogi we wsi Mniszew
Cz.V. Remont drogi we wsi Mniszew
Cz.VI. Remont drogi przez wieś Wilczkowice
Zgodnie z przedmiarem robót.
2) Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Saperów 24 , 26-910 Magnuszew, tel/fax. 048 6217105, 6217025 www.ugmagnuszew.bip.org.pl
3) Sposób uzyskania specyfikacji: w siedzibie zamawiającego - bezpłatnie, pokój Nr 10, lub na pisemną (faks, godz.pracy: 07:30 - 15:30, osoba do kontaktów : Stanisław Figlewicz, Alicja Malinowska
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6) Termin wykonania zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.
7) Opis przedmiotu zamówienia:
Cz.I. Remont drogi gminnej we wsi Boguszków – dł. 850mb, sz.4. Przygotowanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej.
Cz.II. Modernizacja drogi we wsi Kolonia Rozniszew dł.1300mb, sz.4 m. Przygotowanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej. Przebudowa mostu na kanale.
Cz.III. Remont drogi we wsi Aleksandrów – długości 300 mb, sz. przygotowanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy, wyrównawczej i ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej.
Cz.IV. Modernizacja drogi we wsi Mniszew – długości 850 mb, sz.3,5. Przygotowanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej
Cz.V. Remont drogi we wsi Mniszew - długości 300 mb, 3m. Przygotowanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej.
Cz.VI. Remont drogi przez wieś Wilczkowice dł.700 mb. Przygotowanie podbudowy z poszerzeniem drogi z 4 na 5 m tłuczniem kamiennym, wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej.
8) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów::
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy – prawo zamówień publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczeniu do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem wraz z załącznikami do wniosku:
8.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8.2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (zależnie od statusu podmiotu).
8.4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.5. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.6. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia
8.7. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie jako kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia
8.8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej 3 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość co najmniej 100 000 zł każdej z robot) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie
8.9. informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy ( co najmniej 400 000 zł) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
8.10. wykaz sprzętu, posiadać co najmniej ( równiarkę do przygotowania podbudowy, walec stalowy i ogumiony, układarkę do mas bitumicznych)
9. Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty, o których mowa wyżej .
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
10) Wymagane wadium: cz.I 2700zł, cz.II.5000zł, cz.III.900zł, cz.IV.2600zł, cz.V.800zł, cz.VI.2800zł
11) Kryteria oceny ofert : cena - 100%
12) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12, do dnia 2006-04-28 do godz. 09:00,
13) liczba wykonawców którzy zostaną zaproszeni do składania ofert – 10.
14) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 2006-04-12
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2006-04-12
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-04-12 14:19:29
- Liczba odsłon: 130
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: