OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w przetargu nieograniczony powyżej 60.000 EURO
1) Przedmiot zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami we wsi Wilczkowice Dolne
1. Roboty montażowe:
1.1. Sieć kanalizacji sanitarnej rur PCV o średnicy 0,20m - 2940m
1.2. Rurociągi tłoczne PE 90 - 1456m
1.3. Przepompownie ścieków o średnicy 1,0 m i głębokości
do 4,0m z dwoma zestawami pomp o mocy 1,5KW - 2 kpl
1.4. Trójniki do przyłączy 160/200 - 4 szt.
1.5. Studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych śr.1,2 m - 63 szt
w tym:
- o głębokości do 2 m - 29 szt.
- o głębokości do 3 m - 24 szt.
- o głębokości do 4 m - 10 szt.
1.6. Próba szczelności kanałów grawitacyjnych - 2940m
1.7. Próba szczelności rurociągów tłocznych - 1456m
1.8. Rury ochronne śr.300mm -39m
2. Roboty ziemne
2.1. Wykopy liniowe wykonane koparką w gruncie kat.IV - 6312 m3
2.2. Umocnienie ścian wykopów - 12624,54 m2
2.3. Zasypanie wykopów j.w. - 6031,97 m3
2.4. Odwiezienie nadmiaru ziemi - 280,3 m3
2.5. Pompowanie wody z wykopów - 200 m-g
2.6. Rozbiórka i odtwarzanie drogi asfaltowej z nawierzchnią asfaltową - 280 m2
3. Przyłącza kanalizacji sanitarnej
3.1. Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV - 524 mb/39 szt.
0,15 - 488 mb
0,20 - 36 mb
3.2. Studzienki kanalizacyjne z kręgów bet. śr.1,2m h do 1,5m - 20 szt.
3.3. Wybetonowanie dna ist. studzienki - 5 szt.
3.4. Rury ochronne /przewiert/ śr 250 mm - 15 m
3.5. Jw. lecz śr 300 mm - 35 m
3.6. Wykopy wykonane koparką na odkład - 657,65 m3
3.7. J.w lecz ręcznie - 73,08
3.8. Odwiezienie nadmiaru ziemi - 40,4 m3
3.9. Zasypywanie wykopów - 690,33 m3
3.10. Rozbiórka i odtwarzanie drogi z nawierzchnią asfaltową - 2,5 m2
4.Obsługa geodezyjna.
2) Nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Saperów 24 , 26-910 Magnuszew, tel/fax. 048 6217105, 6217025 www.ugmagnuszew.bip.org.pl
3) Sposób uzyskania specyfikacji: w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 10, lub na pisemną (faksem) prośbę - cena – 30 zł, godz.pracy: 07:30 - 15:30, osoba do kontaktów : Alicja Malinowska
4) Przedmiot: CPV - 45232440-8 Prace dotyczące rurociągów do odprowadzania ścieków
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
6) Termin wykonania zamówienia: do 30 kwietnia 2005r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- wykonanie w ciągu 2 lat minimum 3 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem
zadania będącego przedmiotem zamówienia co zostanie potwierdzone referencjami
- posiadanie dostępu lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji
robót na sumę 300 000zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień
- posiadanie sprzętu minimum:
2 szt. – koparko – spycharki, 1szt. samochód ciężarowy, 1 komplet urządzenia od
odwadniania gruntu.
- posiadanie kadry: kierownik budowy: doświadczenia dla podobnych zamówień – co najmniej 5 lat
-kadra wykonawcza: posiadają doświadczenie przy wykonywaniu podobnych robót
- posiadanie aktualnego wpisu do właściwej Okręgowej Izby
- posiadanie niezbędnych uprawnień do wykonania zamówienia
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8) Wadium: 12.000,00 zł
9) Kryteria oceny ofert : cena - 100%
10) Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy, ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, pokój Nr 12, do dnia 2005-02-24 do godz. 10:00,
11) Otwarcie ofert 2005-02-24, godz.10:30.
12) Termin związania ofertą okres 60, tj. do dnia 2005-04-25
13) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 2005-01-03
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-01-03 11:24:26
- Liczba odsłon: 188
- Historia dokumentu: