ZP.ZO.271.21.2020 Magnuszew, dnia 13.08.2020r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
dot. postępowania pn.: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
Wójt Gminy Magnuszew informuje, że w prowadzonym postępowaniu do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „SAN-WOD” inż. Adam Zięba ul. Andersa 7/92 26-600 Radom cena brutto 10 900,00 zł.
ZP.ZO.271.21.2020 Magnuszew, dnia 11.08.2020r
INFORMACJA
sporządzona na okoliczność zapytania ofertowego
Zamawiający: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie: 11 829,34 zł
Termin otwarcia ofert: w dniu 11.08.2020r. godz.10:30
Zgłoszono oferty:
1. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ul. Kolonowa 13, 99-340 Krośniewice, adres do korespondencji: ul. Łagiewnicka 54/56c, 91-463 Łódź, mgr inż. Łukasz Baryła - cena brutto 38 000,00 zł;
2. Zakład Ogólnobudowlany Instalacji Sanitarnych, Gazowych i CO. Ul. 25 czerwca 81/6, 26-600 Radom, inż. Stanisław Bąk - cena brutto 14 900,00 zł;
3. HANISAN Janina Nowakowska ul. Urszuli 37, 02-419 Warszawa, Bogusław Nowakowski - cena brutto 19 089,60 zł;
4. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „SAN-WOD” inż. Adam Zięba ul. Andersa 7/92 26-600 Radom cena brutto 10 900,00 zł.
ZP.ZO.271.21.2020 Magnuszew, dnia 05.08.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z prośbą o przesłanie oferty na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Magnuszew ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew; REGON: 670223830,NIP: 812-19-14-938
Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji planowanej inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Magnuszew i Ostrów”.
- Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dostarczoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz w zgodzie z technologią wskazaną przez projektanta w dokumentacji technicznej.
- Dbanie o interesy inwestora przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji.
- Pobytu na terenie realizowanej inwestycji na każde żądanie inwestora, udział w odbiorach częściowych, końcowych, gwarancyjnych, pogwarancyjnych.
- Reprezentowanie bieżące inwestora na budowie przez sprawdzenie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
- Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
- Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
- Sprawdzenie obmiaru robót i kosztorysów powykonawczych, oraz potwierdzenie wykonania robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót.
- Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzanych wpisem do dziennika budowy dotyczących realizowanej inwestycji.
- Kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym zużycia wyrobów i weryfikacji kosztorysów
- Kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania
- Sygnalizowanie inwestorowi o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej
- Zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do pierwotnej dokumentacji projektowej, wnioskowanych przez Wykonawcę.
Wartość planowanej inwestycji: 1 182 934,00 zł.
Termin realizacji zamówienia: do 30 kwiecień 2021r.
W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena- 100%
Termin i miejsce składania ofert:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 sierpnia 2020r. godz.10.00
- za pośrednictwem poczty/kuriera/ osobiście na adres: Urzędu Gminy w Magnuszewie w sekretariacie (pok. nr 8), opisując kopertę: pieczęć Wykonawcy, nazwa zadania i termin składania ofert oraz adres Zamawiającego ( w przypadku składania ofert przez firmę kurierską bądź pocztowa liczy się data wpływu do Zamawiającego); lub
- przesłać(podpisaną przez osobę upoważniona do reprezentowania Wykonawcy i zeskanowaną) ofertę drogą elektroniczną na adres e-mail: wpisując w tytule: ZP.ZO.271.21.2020.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Magnuszewie w dniu 11.08.2020 r, godz.10:30, pok. 11.
Zamawiający zleci wykonanie prac Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzan Elżbieta
- Data udostępnienia w BIP: 2020-08-05 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Sieradzan Elżbieta
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-26 12:08:43
- Liczba odsłon: 1186
- Historia dokumentu: