Ogłoszenie nr 510136042-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.
Gmina Magnuszew: Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Magnuszew
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 549349-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (url): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Magnuszew
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie Gminy Magnuszew: I. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych przy szkole podstawowej w Rozniszewie 1. karuzela tarczowa z siedziskami średnica ok. 150 cm – 1szt. 2. huśtawka sprężynowa (motor, konik, kotek) – 3szt, 3. zjeżdżalnia z wypełnieniami bocznymi (wysokość podestu 150 cm)– 1szt, 4. system modułowy o wymiarach ok. dł. 4,5m szer. 4,5m (ilość użytkowników ok.15) – 1szt, 5. tablica do rysowania kredą o wym. wys. ok. 180 cm, szer. ok.120cm (dwustronna) – 1szt, 6. tablica edukacyjna sklepik o wym. wys. Ok.150 cm, szer. ok. 100 cm, 7. wykonanie nawierzchni- maty przerostowe w strefach bezpiecznych urządzeń z wyjątkiem tablic pow. ok.179 m2. II. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowości Osiemborów 1. ławka stalowa z oparciem o szer. ok 180 cm ( ilość użytkowników 4)– 2 szt., 2. huśtawka z siedziskiem „bocianie gniazdo” o średnicy ok. 100 cm- 1 szt., 3. karuzela talerzowa, platforma z blachy aluminiowej o średnicy ok.150 cm- 1 szt., 4. huśtawka sprężynowa (motor, konik, kotek)- 1 szt. III. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowości Przewóz Tarnowski 1. system modułowy o wymiarach ok. dł. 3m szer. 3m (ilość użytkowników ok.5), 2. piaskownica z płyty HDPE o wymiarach ok. 200cmx 300cm. IV. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowości Przydworzyce 1. huśtawka sprężynowa z zabudowanymi bokami (autko, żabka) – 2szt, 2. huśtawka sprężynowa typu ważka (ilość użytkowników 2) – 1szt, 3. piaskownica z płyty HDPE o wymiarach ok. 200cmx 300cm + przykrycie + piach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020 Wartość bez VAT 54265.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: KADO POLSKA P.P.H.U. EXPORT-IMPORT Dominik Kaluś Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 66745.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ZP.271. 15.2020 Magnuszew, dnia 13.06.2020r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Magnuszew”:
Zamawiający, Wójt Gminy Magnuszew działając na mocy art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986, 2215), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że w trybie przetargu nieograniczonego w sprawie wyboru wykonawcy zadania jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez KADO POLSKA P.P.H.U. EXPORT-IMPORT Dominik Kaluś ul. Kielecka 175, 26-600 Radom - cena brutto 66 745,95 zł - okres rękojmi i gwarancji – 84 miesięcy, termin wykonania – 30.07.2020r.
Uzasadnienie wyboru:
1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oferta ma najkorzystniejszy bilans punktów z pośród złożonych ofert w tym postępowaniu, została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, rękojmia i gwarancja – 40%. Otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 pkt, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt XIV SIWZ.
3. W postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy
4. Nie odrzucono żadnej oferty.
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Nr oferty |
Nazwa (firma) |
Cena brutto |
Rękojmia i gwarancja |
Liczba |
Liczba |
Łączna liczba punktów |
1. |
KADO POLSKA P.P.H.U. EXPORT-IMPORT Dominik Kaluś ul. Kielecka 175, 26-600 Radom |
66 745,95 zł |
84 m-cy |
60
|
40
|
100
|
2. |
SIMBA s.c. M. Ćwierzeń, W. Gęsicki Zemborzyce Tereszyńskie 74, 20-515 Lublin |
75 841,78 zł |
60 m-cy |
53 |
40 |
93 |
3. |
ARGON Klaudiusz Półtorak ul. Grunwaldzka 121/86, 37-700 Przemyśl |
81 466,59 zł |
60 m-cy |
49 |
40 |
89 |
4. |
GRUPA HYDRO Sp. z o.o. Sp.k. ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina |
90 528,00 zł |
60 m-cy |
44 |
40 |
84 |
5. |
Freekids s.c. A.Gąsiorek Z. Andruszewski Trzęsowice 32, 55-106 Zawonia |
94 161,91 zł |
60 m-cy |
42 |
40 |
82 |
6. |
COMES SOKOŁOWSCY Sp. J. ul. Kościuszki 128A, 26-500 Szydłowiec |
103 192,82 zł |
60 m-cy |
38 |
40 |
78 |
7. |
FIOR Sp. z o.o. ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław |
109 342,82 zł |
60 m-cy |
37 |
40 |
77 |
8. |
HIKHIK.PL ul. R. Traugutta 8, 63-00 Środa Wlkp. |
114 010,00 zł |
60 m-cy |
35 |
40 |
75 |
9. |
Happy s.c. R. Kołacki, L. Cyran, A. Czyran ul. Ogrodowa 31, 21-003 Ciecierzyn |
115 712,50 zł |
60 m-cy |
34 |
40 |
74 |
10. |
Activeline Marcin Taczalski ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin |
117 855,67 zł |
60 m-cy |
34 |
40 |
74 |
Umowa z wybranym Wykonawcą może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postepowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.
ZP.271.15.2020 Magnuszew, dnia 24.06.2020r.
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986, 2215) Wójt Gminy Magnuszew informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia znak ZP.271.15.2020 pn.: „Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Magnuszew” wynosi 120 986,93 zł.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpiło w dniu 24.06.2020r. godz.10:15, złożono następujące oferty:
1. SIMBA s.c. M. Ćwierzeń, W. Gęsicki Zemborzyce Tereszyńskie 74, 20-515 Lublin- cena brutto 75 841,78 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
2. Happy s.c. R. Kołacki, L. Cyran, A. Czyran ul. Ogrodowa 31, 21-003 Ciecierzyn- cena brutto 115 712,50 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
3. HIKHIK.PL ul. R. Traugutta 8, 63-00 Środa Wlkp.- cena brutto 114 010,00 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
4. FIOR Sp. z o.o. ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław- cena brutto 109 342,82 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
5. ARGON Klaudiusz Półtorak ul. Grunwaldzka 121/86, 37-700 Przemyśl- cena brutto 81 466,59 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
6. Freekids s.c. A. Gąsiorek Z. Andruszewski Trzęsowice 32 55-106 Zawonia- cena brutto 94 161,91 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
7. KADO POLSKA P.P.H.U. EXPORT-IMPORT Dominik Kaluś ul. Kielecka 175, 26-600 Radom- cena brutto 66 745,95 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 84 miesięcy.
8. GRUPA HYDRO Sp. z o.o. Sp.k. ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina- cena brutto 90 528,00 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
9. Activeline Marcin Taczalski ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin- cena brutto 117 855,67 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
10. COMES SOKOŁOWSCY Sp. J. ul. Kościuszki 128A, 26-500 Szydłowiec- cena brutto 103 192,82 zł, - termin wykonania- 30.07.2020r.- gwarancja i rękojmia- 60 miesięcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZP.271.15.2020 Magnuszew dn. 22.06.2020r.
WYJAŚNIENIA ZWIĄZANE Z TREŚCIĄ SIWZ
Dotyczy przetargu pn. „Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Magnuszew”.
Działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz.1020) Zamawiający wyjaśnia/ odpowiada:
Pytanie nr 1: Czy Zamawiający dopuści przedstawienie oferty z urządzeniami o konstrukcji metalowej, z wypełnieniami z płyty HDPE, montowanymi na wylewkach betonowych?
Odpowiedź : TAK
Pytanie nr 2: W opisie przedmiotu zamówienia w miejscowościach Rozniszew i Przewóz Tarnowski jako element placu zabaw pojawia się określenie „system modułowy”- czy chodzi Państwu o zestaw zabawy, czy o zestaw sprawnościowy? Jakie elementy miały by wchodzić w jego skład?
Odpowiedź: Zamawiający miał na myśli zestaw zabawy w obu przypadkach. Dopuszcza się jednak połączenie elementów sprawnościowych z zestawem zabawy.
Ogłoszenie nr 549349-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.
Gmina Magnuszew: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW NA TERENIE GMINY MAGNUSZEW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów 24 , 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (URL): www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/pocztą / kurierem na pisemie
Adres:
Urząd Gminy Magnuszew, ul. Saperow 24, 26-910 Magnuszew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW NA TERENIE GMINY MAGNUSZEW
Numer referencyjny: ZP.271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenie Gminy Magnuszew: I. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych przy szkole podstawowej w Rozniszewie 1. karuzela tarczowa z siedziskami średnica ok. 150 cm – 1szt. 2. huśtawka sprężynowa (motor, konik, kotek) – 3szt, 3. zjeżdżalnia z wypełnieniami bocznymi (wysokość podestu 150 cm)– 1szt, 4. system modułowy o wymiarach ok. dł. 4,5m szer. 4,5m (ilość użytkowników ok.15) – 1szt, 5. tablica do rysowania kredą o wym. wys. ok. 180 cm, szer. ok.120cm (dwustronna) – 1szt, 6. tablica edukacyjna sklepik o wym. wys. Ok.150 cm, szer. ok. 100 cm, 7. wykonanie nawierzchni- maty przerostowe w strefach bezpiecznych urządzeń z wyjątkiem tablic pow. ok.179 m2. II. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowości Osiemborów 1. ławka stalowa z oparciem o szer. ok 180 cm ( ilość użytkowników 4)– 2 szt., 2. huśtawka z siedziskiem „bocianie gniazdo” o średnicy ok. 100 cm- 1 szt., 3. karuzela talerzowa, platforma z blachy aluminiowej o średnicy ok.150 cm- 1 szt., 4. huśtawka sprężynowa (motor, konik, kotek)- 1 szt. III. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowości Przewóz Tarnowski 1. system modułowy o wymiarach ok. dł. 3m szer. 3m (ilość użytkowników ok.5), 2. piaskownica z płyty HDPE o wymiarach ok. 200cmx 300cm. IV. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w miejscowości Przydworzyce 1. huśtawka sprężynowa z zabudowanymi bokami (autko, żabka) – 2szt, 2. huśtawka sprężynowa typu ważka (ilość użytkowników 2) – 1szt, 3. piaskownica z płyty HDPE o wymiarach ok. 200cmx 300cm + przykrycie + piach.
II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2020-07-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na zrealizowaniu (tzn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie placów zabaw lub siłowni plenerowych wraz z dostawą i montażem urządzeń o wartości min.50tyś. brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy zgodnie z zawartą treścią art.144 pzp a także w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami niepowstałym i z winy Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a także wydzielić je w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
zp_15_siwz.pdfzp_15_zalaczniki.doc
Dół formularza
Początek formularza
Dół formularza
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzan Elżbieta
- Data udostępnienia w BIP: 2020-07-24
- Informacja zaktualizowana przez: Sieradzan Elżbieta
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-24 13:54:56
- Liczba odsłon: 1853
- Historia dokumentu: