Postępowanie unieważnione nie wpłynęła żadna oferta.


ZP.6830.1.2020                                                                     Magnuszew dnia 31.03.2020

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości położonych w Mniszewie.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).

 1. Nazwa i adres zamawiającego:  Gmina Magnuszew, 26-910 Magnuszew, ul.Saperów 24 REGON: 670223830, NIP: 812-19-14-938

2.Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy).

3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:

1) Wykonanie  rozgraniczenia nieruchomości w obrębie Mniszew obejmującej  działkę nr 1294 z działką nr 1295, w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia Ministrów  Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej.  Działki stanowią własność osób fizycznych

2)W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności: analiza stanu prawnego nieruchomości, wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie,  sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej

4. Termin realizacji zamówienia: W ciągu dwóch miesięcy

5. Termin i miejsce składania ofert: Do dnia 6 kwietnia 2020 r. godz.13.00  na adres przetargi@magnuszew.pl  .

6. Sposób przygotowania ofert: Oferta powinna być podpisana i sporządzona wg załączonego wzoru), na której należy napisać „rozgraniczenie nieruchomości ”

7. Rozpatrzenie ofert: odbędzie się 06.04.2020 r, godz.13:15

Zamawiający zleci wykonanie prac Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z umową.

Załączniki:

Wzór oferty

Wzór umowy

 

 

Dnia………………     

Pieczątka oferenta

O F E R T A

Gmina Magnuszew

ul.Saperów 24,

26-910 Magnuszew

Odpowiadając na zapytanie  pod nr ZP.6830.1.2020 skierowane przez Gminę Magnuszewe do geodetów uprawnionych, na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości.  W ramach zamówienia wykonam następujące czynności:

analiza stanu prawnego nieruchomości

wyznaczenie terminu i przeprowadzenie czynności rozgraniczeniowych na gruncie

sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej,

 obejmującej działkę :

numer 1294 w Mniszewie z działką sąsiednią nr 1295 w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, składam następującą ofertę:

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę:

Wartość brutto …………………………..zł Słownie:…………………………………………………………………………

Oświadczam, że:

wykonam zamówienie w terminie do dnia ……………………………………………………, jednocześnie oświadczam że:

- posiadam niezbędne uprawnienia zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia

- zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

Załącznik: kserokopia uprawnień geodezyjnych

podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UMOWA

Zawarta w dniu …………….. pomiędzy Gminą Magnuszew reprezentowaną przez Wójta Gminy - Marka Drapałę zwanych w dalszej części umowy „Zamawiającym”,

a  ………………………………………………

zwanej w dalszej części umowy  „Wykonawcą” – który został wyłoniony w wyniku przeprowadzenia zapytania ofertowego na Wykonanie  rozgraniczenia nieruchomości obejmującej  działkę nr …………….. z  działką sąsiednią ………………… w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne

§1

1. Wykonawca obowiązany  jest  wykonać  prace   zgodnie  z  obowiązującymi   przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.

2. Dokumentacja winna być zaewidencjonowana zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii, zgodnie z normami prawnymi obowiązującymi w tym zakresie, tj. ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami szczególnymi,

3. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi geodezyjne polegające na przeprowadzenia czynności rozgraniczeniowych nieruchomości w celu ustalenia przebiegu granic przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenia tych punktów znakami granicznymi na gruncie dla nieruchomości położonych w obrębie …………….. oznaczonej numerem ……….. dla której prowadzona jest księga wieczysta Nr ……………………… będącą własnością ………………. z sąsiednią nieruchomością oznaczoną numerem ……….  zgodne z czynnościami opisanymi w zapytaniu  ofertowym i ofercie.

§3

Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w terminie dwóch miesięcy od podpisania umowy/możliwości jej realizacji, zgodnie z przedłożoną ofertą.

§4

1.      Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za jednostkę, które wykonały część zleconych przez nią prac. 

2.      Wykonawca ponosi względem Zamawiającego pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy, w tym także w przypadku roszczeń osób trzecich wynikających z ustawy z dnia 20.01.2011 r. o   odpowiedzialności   majątkowej   funkcjonariuszy   publicznych   za   rażące   naruszenie   prawa (Dz.U. 2011 Nr 34 poz.173).

§5

1.      Za wykonanie przedmiotu Wykonawca otrzyma    wynagrodzenie ryczałtowe brutto, w kwocie …………..                słownie : ……………………………….. zł .

2.      Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy, a pominięcie przy wycenie i nie ujęcie w ryczałcie jakiegokolwiek elementu nie będzie stanowiło podstawy żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu.

3.      Wynagrodzenie  ryczałtowe obejmuje  również koszty niezbędnych do  prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.

4.      Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie po przyjęciu wykonanej kompletnej, prawidłowo ocenionym  operacie na podstawie faktury wystawionych przez Wykonawcę.

§6

1.      1. Rozliczenie za usługi dokonywane będzie jednorazowo po zakończeniu   realizacji przedmiotu umowy.

2.      Za ukończenie realizacji przedmiotu umowy Strony ustalają   odbiór prac geodezyjnych bez wad i błędów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kozienicach.

3.   Zamawiający dokona zapłaty za prawidłowo wystawioną fakturę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

4.      Niezbędnym załącznikiem do faktury będzie podpisaniu przez Strony protokół odbioru przedmiotu umowy, stwierdzający wykonanie prac bez wad i usterek.

5.      Dniem zapłaty będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§7

Strony ustaliły, że z tytułu niewykonania, bądź nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę w wysokości 3.000 zł w tym również z przyczyn opisanych w art.635 kc.

 

 §8

Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla zamawiającego, jest niedopuszczalne, chyba  że konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy. W takim wypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

§9

Wszelkie sporne sprawy wynikające z niniejszej umowy podlegają sądowi właściwemu dla miejsca Zamawiającego.

§10

            Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą być wprowadzone za zgodą obu stron wyrażone w formie pisemnego aneksu.

§11

            W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową maja zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego.

§12

            Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

  Wykonawca                                                            Zamawiający

KONTRASYGNUJE

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-04-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-04-07 14:54:08
  • Liczba odsłon: 517
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2481555]

przewiń do góry