Ogłoszenie nr 510048863-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.

Gmina Magnuszew: Remont oczyszczalni ścieków w Mniszewie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 550045089-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24, 26-910  Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (url): ugmagnuszew.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oczyszczalni ścieków w Mniszewie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W dniu 27-02-2020r spisany został protokół z awarii z którego wynika: - przegroda osadnika rozszczelniona i ścieki przedostają się bezpośrednio do komory osadu, - uszkodzony ruszt napowietrzający powodujący brak równomiernego natlenienia, - komora nitryfikacyjna nie nadaje się do dalszej eksploatacji, - z uwagi na zniszczenie osad stabilizowany miesza się bezpośrednio ze ściekami, - stan techniczny uniemożliwia dalszą eksploatację. W związku z powyższym komisja podjęła decyzję o natychmiastowym wyłączeniu oczyszczalni z eksploatacji. Zaistniała sytuacja zmusza do podjęcia bez zwłoki działań mających na celu dokładnej weryfikacji urządzeń, celem prawidłowej naprawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie

II.5) Główny Kod CPV: 45259200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 365853.65 Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:   
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: KONTROL-PROCES SP. Z O.O
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Miła 14 lok.7 Kod pocztowy: 01-037
Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 395000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 395000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490000.00 Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  negocjacji bez ogłoszenia  na podstawie art. 62 ust.1 pkt.4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na pilna potrzebę udzielania zamówienia oraz naglącą sytuacje wnioskuje się wykonanie remontu oczyszczalni w Mniszewie w trybie negocjacji bez ogłoszenia. Natychmiastowa reakcja mająca na celu doprowadzenie oczyszczalni do właściwej eksploatacji pozwoli na odprowadzenie prawidłowo oczyszczonych ścieków do rzeki. Celem tak szybkiego działania jest przede wszystkim nadrzędną konieczność bezwzględnego chronienia środowiska naturalnego w tym ochrony wód powierzchniowych. Na podstawie art.62 ust.1 pkt.4 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, ze względu na pilna potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego której wcześniej nie można było przewidzieć i nie można zachować terminów przetargu nieograniczonego, ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Awaria oczyszczalni ścieków w Mniszewie jest zdarzeniem nieplanowanym i w żaden sposób nie przewidzianą przez Zamawiającego. Jednocześnie przeprowadzenie remontu jest pilną sytuacją, którą należy niezwłocznie rozwiązać, aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia środowiska. Ponadto koszty ponoszone przez Zamawiającego wynikające z odwożenia ścieków taborem asenizacyjnym generuje bardzo duże koszty.

Magnuszew 12.03.2020

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pn. Modernizację oczyszczalni ścieków w Mniszewie

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

KONTROL-PROCES Sp.zo.o Warszawa, ul.Miła 14/7 - 395 000,00 zł brutto 60pkt , Gwarancja i rękojmia na wykonane zamówienie – 36 miesięcy, Termin wykonania robót 4 tygodni od podpisania umowy

Uzasadnienie wyboru:

 Oferta jest najkorzystniejszą ofertą w tym postępowaniu , została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, termin wykonania – 40%. Otrzymała liczbę punktów, 100 pkt,

Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, których wpłynęły oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

1.       KONTROL-PROCES Sp.zo.o Warszawa, ul.Miła 14/7 - 395 000,00 zł brutto 60pkt , Gwarancja i rękojmia na wykonane zamówienie – 36 miesięcy, termin wykonania robót –  4 tygodni od podpisania umowy – 40pkt – 100pkt.

2.       P.U.KONWESBUD , Siedlce 61, 26-060 Chęciny 490 000 brutto 48 pkt., termin wykonania robót – 8 tygodni 0 pkt. – 48pkt.

 

W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postępowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.


Ogłoszenie nr 550045089-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Magnuszew: Remont oczyszczalni w Mniszewie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie

Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów  24, 26-910  Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks 486 217 025.
Adres strony internetowej (url): ugmagnuszew.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Remont oczyszczalni w Mniszewie
Numer referencyjny  ZP.271.5.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: W dniu 27-02-2020r spisany został protokół z awarii z którego wynika: - przegroda osadnika rozszczelniona i ścieki przedostają się bezpośrednio do komory osadu, - uszkodzony ruszt napowietrzający powodujący brak równomiernego natlenienia, - komora nitryfikacyjna nie nadaje się do dalszej eksploatacji, - z uwagi na zniszczenie osad stabilizowany miesza się bezpośrednio ze ściekami, - stan techniczny uniemożliwia dalszą eksploatację. W związku z powyższym komisja podjęła decyzję o natychmiastowym wyłączeniu oczyszczalni z eksploatacji. Zaistniała sytuacja zmusza do podjęcia bez zwłoki działań mających na celu dokładnej weryfikacji urządzeń, celem prawidłowej naprawy.

II.5) Główny Kod CPV: 45259200-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  62 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Z uwagi na pilna potrzebę udzielania zamówienia oraz naglącą sytuacje wnioskuje się wykonanie remontu oczyszczalni w Mniszewie w trybie negocjacji bez ogłoszenia. Natychmiastowa reakcja mająca na celu doprowadzenie oczyszczalni do właściwej eksploatacji pozwoli na odprowadzenie prawidłowo oczyszczonych ścieków do rzeki. Celem tak szybkiego działania jest przede wszystkim nadrzędną konieczność bezwzględnego chronienia środowiska naturalnego w tym ochrony wód powierzchniowych. Na podstawie art.62 ust.1 pkt.4 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, ze względu na pilna potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego której wcześniej nie można było przewidzieć i nie można zachować terminów przetargu nieograniczonego, ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Awaria oczyszczalni ścieków w Mniszewie jest zdarzeniem nieplanowanym i w żaden sposób nie przewidzianą przez Zamawiającego. Jednocześnie przeprowadzenie remontu jest pilną sytuacją, którą należy niezwłocznie rozwiązać, aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia środowiska. Ponadto koszty ponoszone przez Zamawiającego wynikające z odwożenia ścieków taborem asenizacyjnym generuje bardzo duże koszty.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

KONTROL-PROCES SP. Z O.O.,  biuro@kontrol-proces.pl,  ul. Miła 14 lok. 7,  01-037,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-04-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-04-07 15:01:07
  • Liczba odsłon: 816
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2476014]

przewiń do góry