Ogłoszenie nr 510048863-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Gmina Magnuszew: Remont oczyszczalni ścieków w Mniszewie.OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 550045089-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina
Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów
24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks
486 217 025.
Adres strony internetowej (url): ugmagnuszew.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oczyszczalni ścieków w Mniszewie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W dniu 27-02-2020r spisany został protokół z awarii z którego wynika: - przegroda osadnika rozszczelniona i ścieki przedostają się bezpośrednio do komory osadu, - uszkodzony ruszt napowietrzający powodujący brak równomiernego natlenienia, - komora nitryfikacyjna nie nadaje się do dalszej eksploatacji, - z uwagi na zniszczenie osad stabilizowany miesza się bezpośrednio ze ściekami, - stan techniczny uniemożliwia dalszą eksploatację. W związku z powyższym komisja podjęła decyzję o natychmiastowym wyłączeniu oczyszczalni z eksploatacji. Zaistniała sytuacja zmusza do podjęcia bez zwłoki działań mających na celu dokładnej weryfikacji urządzeń, celem prawidłowej naprawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 45259200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020 Wartość bez VAT 365853.65 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba
otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i
średnich przedsiębiorstw: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa
wykonawcy: KONTROL-PROCES SP. Z O.O Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 395000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie
zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na pilna potrzebę udzielania zamówienia oraz naglącą sytuacje wnioskuje
się wykonanie remontu oczyszczalni w Mniszewie w trybie negocjacji bez
ogłoszenia. Natychmiastowa reakcja mająca na celu doprowadzenie oczyszczalni do
właściwej eksploatacji pozwoli na odprowadzenie prawidłowo oczyszczonych
ścieków do rzeki. Celem tak szybkiego działania jest przede wszystkim nadrzędną
konieczność bezwzględnego chronienia środowiska naturalnego w tym ochrony wód
powierzchniowych. Na podstawie art.62 ust.1 pkt.4 Zamawiający może udzielić
zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, ze względu na pilna potrzebę
udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie
zamawiającego której wcześniej nie można było przewidzieć i nie można zachować
terminów przetargu nieograniczonego, ograniczonego lub negocjacji z
ogłoszeniem. Awaria oczyszczalni ścieków w Mniszewie jest zdarzeniem
nieplanowanym i w żaden sposób nie przewidzianą przez Zamawiającego.
Jednocześnie przeprowadzenie remontu jest pilną sytuacją, którą należy
niezwłocznie rozwiązać, aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia środowiska.
Ponadto koszty ponoszone przez Zamawiającego wynikające z odwożenia ścieków
taborem asenizacyjnym generuje bardzo duże koszty.
Magnuszew 12.03.2020
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pn. Modernizację oczyszczalni ścieków w Mniszewie
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
KONTROL-PROCES Sp.zo.o Warszawa, ul.Miła 14/7 - 395 000,00 zł brutto 60pkt , Gwarancja i rękojmia na wykonane zamówienie – 36 miesięcy, Termin wykonania robót 4 tygodni od podpisania umowy
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest najkorzystniejszą ofertą w tym postępowaniu , została uznana za korzystną przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert którymi były: cena - 60%, termin wykonania – 40%. Otrzymała liczbę punktów, 100 pkt,
Ponadto Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, których wpłynęły oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
1. KONTROL-PROCES Sp.zo.o Warszawa, ul.Miła 14/7 - 395 000,00 zł brutto 60pkt , Gwarancja i rękojmia na wykonane zamówienie – 36 miesięcy, termin wykonania robót – 4 tygodni od podpisania umowy – 40pkt – 100pkt.
2. P.U.KONWESBUD , Siedlce 61, 26-060 Chęciny 490 000 brutto 48 pkt., termin wykonania robót – 8 tygodni 0 pkt. – 48pkt.
W przypadku nie wyrażenia zgody na niniejsze rozstrzygnięcie postępowania przysługują środki ochrony określone w ustawie Prawo zamówień publicznych działu VI.
Ogłoszenie nr 550045089-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.
Magnuszew: Remont oczyszczalni w Mniszewie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Magnuszew, Krajowy numer identyfikacyjny 67022383000000, ul. ul. Saperów
24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
486 217 105, e-mail przetargi@magnuszew.pl, faks
486 217 025.
Adres strony internetowej (url): ugmagnuszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oczyszczalni w Mniszewie
Numer referencyjny ZP.271.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
II.3) Informacja
o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: W dniu 27-02-2020r spisany został
protokół z awarii z którego wynika: - przegroda osadnika rozszczelniona i
ścieki przedostają się bezpośrednio do komory osadu, - uszkodzony ruszt
napowietrzający powodujący brak równomiernego natlenienia, - komora
nitryfikacyjna nie nadaje się do dalszej eksploatacji, - z uwagi na zniszczenie
osad stabilizowany miesza się bezpośrednio ze ściekami, - stan techniczny
uniemożliwia dalszą eksploatację. W związku z powyższym komisja podjęła decyzję
o natychmiastowym wyłączeniu oczyszczalni z eksploatacji. Zaistniała sytuacja
zmusza do podjęcia bez zwłoki działań mających na celu dokładnej weryfikacji
urządzeń, celem prawidłowej naprawy.
II.5) Główny Kod CPV: 45259200-9
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2)
Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust.1 pkt.4 ustawy
Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Z uwagi na pilna potrzebę udzielania zamówienia oraz naglącą sytuacje wnioskuje
się wykonanie remontu oczyszczalni w Mniszewie w trybie negocjacji bez
ogłoszenia. Natychmiastowa reakcja mająca na celu doprowadzenie oczyszczalni do
właściwej eksploatacji pozwoli na odprowadzenie prawidłowo oczyszczonych
ścieków do rzeki. Celem tak szybkiego działania jest przede wszystkim nadrzędną
konieczność bezwzględnego chronienia środowiska naturalnego w tym ochrony wód
powierzchniowych. Na podstawie art.62 ust.1 pkt.4 Zamawiający może udzielić
zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, ze względu na pilna potrzebę
udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie
zamawiającego której wcześniej nie można było przewidzieć i nie można zachować
terminów przetargu nieograniczonego, ograniczonego lub negocjacji z
ogłoszeniem. Awaria oczyszczalni ścieków w Mniszewie jest zdarzeniem
nieplanowanym i w żaden sposób nie przewidzianą przez Zamawiającego.
Jednocześnie przeprowadzenie remontu jest pilną sytuacją, którą należy niezwłocznie
rozwiązać, aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia środowiska. Ponadto koszty
ponoszone przez Zamawiającego wynikające z odwożenia ścieków taborem
asenizacyjnym generuje bardzo duże koszty.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
KONTROL-PROCES SP. Z O.O., biuro@kontrol-proces.pl, ul. Miła 14 lok. 7, 01-037, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Malinowska Alicja
- Data udostępnienia w BIP: 2020-04-07
- Informacja zaktualizowana przez: Malinowska Alicja
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-04-07 15:01:07
- Liczba odsłon: 798
- Historia dokumentu: